Εκατοντάδες διαδηλωτές κατήγγειλαν το βράδυ της Τρίτης, στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, την συνεχιζόμενη σφαγή και διώξεις του κουρδικού πληθυσμού στην βόρεια Συρία αλλά και την δολοφονική καταστολή του τούρκικου καθεστώτος. Η διαδήλωση που ξεκίνησε από το Άγαλμα του Βενιζέλου κατευθύνθηκε προς το αμερικάνικο προξενείο και στην συνέχεια προς το τουρκικό. Στην διαδήλωση συμμετείχαν με πανό το ΚΚΕ(μ-λ), η Ανταρσύα, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΕΕΚ, η Ελευθεριακή Πρωτοβουλία και το Άρδην. Επικεφαλής της πορείας τέθηκαν Κούρδοι και Τούρκοι πολιτικοί πρόσφυγες από την επιτροπή αλληλεγγύης στους πολιτικούς κρατούμενους. Κυριάρχησαν αντι-ιμπεριαλιστικα συνθήματα, ενάντια στην αμερικάνο-νατοική πολιτική στην Μέση Ανατολή.
Η φωτογραφία από το alterthess
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου