17 Οκτωβρίου 2014

Ανακοίνωση- Καταγγελία των Αγωνιστικών Κινήσεων για τα γεγονότα της 16/10/2014 στα Προπύλαια

Με απόφαση φοιτητικών συλλόγων της Αθήνας πραγματοποιήθηκε σήμερα, άλλα και στις 13/10 παράσταση διαμαρτυρίας ενάντια στις διαγραφές των φοιτητών στην Πρυτανεία του ΕΚΠΑ. Και στις δύο κινητοποιήσεις οι φοιτητές βρέθηκαν αντιμέτωποι όχι μόνο με το lock-out, που έχει κηρύξει εδώ και μια εβδομάδα ο νέος πρύτανης του ΕΚΠΑ, Φορτσάκης, αλλά ακόμα και με τα ΜΑΤ! Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η καταστολή δεν αφορούσε μόνο τους νεολαίους που διαμαρτύρονταν, αλλά και τους εργαζόμενους, τους οποίους είχαν κλειδώσει μέσα στο κτίριο, μην τυχόν και ξεσηκωθούν και ταχθούν με το πλευρό των φοιτητών.
Η κίνηση αυτή δεν αποτελεί πρωτοτυπία μιας και το τελευταίο διάστημα έχουμε γίνει μάρτυρες πολλών lock-out και αστυνομικής βίας όποτε το φοιτητικό κίνημα προσπαθούσε να σηκώσει κεφάλι. Κίνηση προϊόν και αποτέλεσμα της πολιτικής της φασιστικοποίησης της δημόσιας και πολιτικής ζωής, που χτυπάει και καταπατάει το άσυλο, που θέλει να τσακίσει τις συνδικαλιστικές ελευθερίες, που φέρνει σεκιούριτι με αλεξίσφαιρα μέσα στα πανεπιστήμια προκειμένου να διασφαλιστεί “η τάξη και η ασφάλεια”. Να είναι βέβαιο δηλαδή ότι κανένας δε θα ανακόψει την επίθεση που εξαπολύουν κυβέρνηση- ΕΕ- ΔΝΤ, ότι κανένας δε θα αντισταθεί σε αυτήν την αντιλαϊκή πολιτική.
Καλούμε το φοιτητικό κίνημα να απαντήσει αποφασιστικά στις διαγραφές, την κρατική τρομοκρατία και τον αυταρχισμό! Να μαζικοποιήσει και να οργανώσει τον αγώνα του μέσα από τους συλλόγους του με όπλο την κοινή δράση, κόντρα σε λογικές ανάθεσης, εικονικής ανυπακοής και σύγκρουσης. Να παλέψει στο πλευρό του λαϊκού κινήματος και να συγκρουστεί πραγματικά με το σύστημα της φτώχειας, της πείνας και της τρομοκρατίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: