Οι εργαζόμενοι στην εταιρία γραφικών τεχνών ΒΙΒΛΙΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ έχουν ξεκινήσει απο τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου, 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες διεκδικώντας απο την εργοδοσία την αποπληρωμή των δεδουλευμένων που φτάνουν τους 4-5 μήνες.
Η επιχείρηση έχει ακολουθήσει την τελευταία τριετία μια τακτική καθυστέρησης στις πληρωμές εκμεταλευόμενη την οικονομική κρίση αλλά και όλα τα περιθώρια που της δίνουν οι νομοι που έχουν ψηφίσει οι κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια. Οι εργαζόμενοι όλο αυτό το διάστημα έχουν προχωρήσει σε δεκάδες στιγμές σε στάσεις εργασίας και απεργίες καταφέρνοντας με αυτόν τον τρόπο να πληρώνονται.
Τωρα η εργοδοσία κλιμακώνει την επίθεσή της διεκδικώντας πρακτικά οι εργαζόμενοι να συνεχίζουν να δουλεύουν απλήρωτοι. Το θράσος τους φτάνει στο σημείο να απαιτούν να σταματήσει η κινητοποίηση και να ικανοποιηθούν οι εργάτες παίρνοντας το ιλλιγιώδες ποσό του 20% - 40% ενός μισθού, χωρίς καμμια δέσμευση ή χρονοδιάγραμμα για την αποπληρωμή των υπόλοιπων. Τα επιχειρήματα της εργοδοσίας ότι δεν υπάρχουν κέρδη εξαιτίας της κρίσης, ακούγονται ψεύτικα, σε μια επιχείρηση που μέχρι πρίν λίγο οι εργαζόμενοι δούλευαν υπερωρίες για να καλύψουν τις ανάγκες της δουλειάς.
Η ιδιοκτήτρια της επιχείρησης κα Εφραίμογλου δεν είναι τυχαία. Είναι μέλος του ΔΣ του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών (ΣΕΒ), αντιπρόεδρος του ΔΣ του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, ήταν η ιδιοκτήτρια της Vivodi Telecoms αποτελεί δηλαδή διαλεκτό κομματι της άρχουσας τάξης στην Ελλάδα.
Είναι προφανές ότι η εργοδοσία δεν είναι διατεθειμένη να ρίξει στην επιχείρηση ουτε ένα ευρώ απο τα χρήματα που αποθησαύρισε όλα τα προηγούμενα χρόνια απο τη ΒΙΒΛΙΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ή απο τις άλλες επιχειρηματικές της δραστηριότητες και οδηγεί 90 εργαζόμενους στην εξαθλίωση και την ανεργία.
Η επιλογή αυτής της στάσης απέναντι στους εργαζόμενους δείχνει όχι μόνο τη βαρβαρότητα που μας οδηγούν οι εργοδότες, με τις ευλογίες της κυβέρνησης της ΕΕ και του ΔΝΤ, αλλά και το πόσο πιστεύουν τα αφεντικά την «ανάπτυξη» που ευαγγελίζεται η συγκυβέρνηση ότι έχει ξεκινήσει.
Το κείμενο αυτό ήρθε στο e-mail μας και σαν πρόταση ψηφίσματος προς σωματεία και άλλες συλλογικότητες που θέλουν να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στον αγώνα των εργαζόμενων της Βιβλιοσυνεργατικής. Στην Βιβλιοσυνεργατική εργάζονται 95 άτομα. Η φωτογραφία είναι από τη συνέλευσή τους όπου αποφάσισαν τις επαναλαμβανόμενες απεργίες ενώ το προηγούμενο διάστημα είχαν προηγηθεί πάμπολλες στάσεις εργασίας με τις οποίες κατάφερναν να παίρνουν αυτά που τους χρωστούσαν ή μέρος, τους τελευταίους μήνες όμως η εργοδοσία σκλήρυνε τη στάση της.
Χθες Δευτέρα οι εργαζόμενοι πραγματοποίησαν συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Εργασίας απ' όπου τους αγνόησαν εντελώς!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου