26 Φεβρουαρίου 2015

Τρίκαλα: καταστολή σε κινητοποίηση κατά πλειστηριασμών

Μπορεί τα ΜΑΤ να έφυγαν από το Σύνταγμα, (και μόνο απλά πήγαν λίγο παραπέρα στη Φιλελλήνων!), μπορεί να μην ήταν εκεί (κοντά) στις ....συγκεντρώσεις στήριξης της κυβέρνησης, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις ήταν και είναι εδώ. Ιδιαίτερα όταν κινητοποιούνται κάτοικοι για να υπερασπιστούν τα δίκια τους κόντρα στις συνεχιζόμενες μημονιακές πολιτικές, που ένα μήνα μετά η κυβέρνηση "κοινωνικής σωτηρίας" δεν πρόλαβε να σταματήσει! Εκεί ήταν όχι μόνο τα ΜΑΤ αλλά και οι άλλες επίλεκτες ομάδες καταστολής και εκφοβισμού του "πληθυσμού", όπως η ΔΙΑΣ, η ΔΕΛΤΑ και λοιπά!
Στις Σκουριές ήταν εκεί, όπως και στα Βασιλικά Θέρμης, όπως και στην στο στρατόπεδο συγκέντρωσης μεταναστών στην Αμυγδαλέζα.
Τελευταίο κρούσμα στα Τρίκαλα όπου ομάδα ΔΙΑΣ, χτύπησε στέλνοντας έναν στο νοσοκομείο και συλλαμβάνοντας άλλον, κατά τη διάρκεια κινητοποίησης για να μην γίνουν πλειστηριασμοί, ανάμεσά τους και μια "πρώτη κατοικία". Με τα όπλα στη θήκη τους και έτοιμα προς χρήση! Απειλώντας όσους έβγαζαν φωτογραφίες!
Αναδημοσιεύουμε εδώ το μήνυμα και φωτογραφίες που μας έστειλε φίλη του blog:
 

Ειρηνοδικείο Τρικάλων 25-2-2015, η παρέμβαση μας ενάντια στους πλειστηριασμούς είχε σαν αποτέλεσμα την επίθεση αστυνομικών εναντίον μας και τον τραυματισμό του συντρόφου Τάκη Τσάλα... επίσης επιτέθηκαν και στον σύντροφο Χάρη Μαντέλο... ένα χρόνο τώρα κάνουμε παρεμβάσεις αλλά τέτοιο μένος δεν το ξαναείδαμε... και εκεί που είπαμε πως θ’ αλλάξουν τα πράγματα, δυστυχώς έγιναν χειρότερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: