21 Φεβρουαρίου 2015

Η συμφωνία στο Eurogroup: Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας υποταγής

Αφού ο ελληνικός λαός έμαθε αυτές τις μέρες απέξω κι ανακατωτά μέσα από τις τηλεοράσεις όλα τα μισητά στελέχη της ιμπεριαλιστικής λυκοσυμμαχίας που λέγεται ΕΕ, αφού ταλαιπωρήθηκε από τις απανωτές «διαπραγματεύσεις» και τις αντιφατικές δηλώσεις διάφορων παραγόντων, αφού παρακολούθησε τις νέες μετατοπίσεις των… νέων κόκκινων γραμμών, έγινε τελικά μάρτυρας χτες το βράδυ της τελευταίας πράξης του τρέχοντος επεισοδίου, της νέας συμφωνίας της κυβέρνησης με την ΕΕ. Μια συμφωνία, που όπως κι αν βαφτιστεί:
- Αποτελεί νέα επαχθή επιβεβαίωση αποδοχής από τη νέα κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ όλου του αντιδραστικού πλαισίου της υποταγής, της ιμπεριαλιστικής εξάρτησης της χώρας, της εποπτείας της και της έντασης της καπιταλιστικής επίθεσης απέναντι στο λαό.
- Αποτελεί παγιοποίηση και παράταση όλων των μνημονιακών πολιτικών, ενάντια στις οποίες, υποτίθεται εκλέχθηκε η κυβέρνηση αυτή. Η ανακοίνωση μετά τη συμφωνία είναι γεμάτη από όρκους δέσμευσης στην κατεύθυνση όχι μόνο της… αποδέσμευσης της νέας κυβέρνησης από τις προεκλογικές της εξαγγελίες, αλλά και τη τήρησης των συμφωνιών της προηγούμενης κυβέρνησης. Είναι φανερό ότι κανείς δεν μπορεί να πανηγυρίζει επειδή δε θα υπάρχουν νέες μειώσεις συντάξεων ή επειδή δε θα υπάρξουν αλλαγές στα εργασιακά για 4 μήνες! Άλλωστε, κάτι μας λέει ότι οι διευκρινήσεις που θα γίνουν τη Δευτέρα θα επιφυλάσσουν και άλλες δυσάρεστες εξελίξεις.
- Αποτελεί τρανή απόδειξη ότι η γραμμή της διαπραγμάτευσης όταν αποδέχεται κανένας το μονόδρομο της ιμπεριαλιστικής εξάρτησης και της καπιταλιστικής επίθεσης είναι γραμμή κενή πραγματικού περιεχομένου, γραμμή που αντικειμενικά οδηγεί στην υποταγή.
- Αποτελεί στην πραγματικότητα συμφωνία γέφυρα για μετά από 4 μήνες, όπου η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ θα κληθεί με μεγαλύτερη αμεσότητα και λιγότερα νάζια να συνεισφέρει στην παραπέρα κλιμάκωση της αντιλαϊκής επίθεσης. Υπό αυτή την έννοια, οι δυσάρεστες εξελίξεις για το λαό ούτε έχουν τελειώσει ούτε χαρακτηρίζονται από κανενός είδους μακρόχρονη ισορροπία και ομαλότητα.
- Αποτελεί, τέλος, την «αριστερή» νομιμοποίηση της υποταγής και της ήττας καθώς ο λαός καλείται ούτε λίγο ούτε πολύ να πανηγυρίσει για τη συνέχιση του μνημονίου αφού «αυτό είναι το καλύτερο που ήταν δυνατό να γίνει».
Σημαντικό, πάντως είναι ότι όλη αυτή η διαδικασία (κάτι που δεν το ήθελαν οι πρωταγωνιστές της) αυξάνει όλο και περισσότερο την πλατιά λαϊκή αποστροφή στον μηχανισμό της ιμπεριαλιστικής ΕΕ. Έστω κι αν αυτή την αποστροφή κάνει ό,τι μπορεί η νέα κυβέρνηση να τη μεταφράσει σε απολίτικο αντιμερκελισμό με μπόλικη από συμπάθεια στους άλλους εγκληματίες της ανθρωπότητας, τους αμερικάνους ιμπεριαλιστές.
Η αντιλαϊκή πολιτική, λοιπόν είναι εδώ. Και συνεχίζεται. Το ΚΚΕ(μ-λ) καλεί τον ελληνικό λαό, τις εργαζόμενες και τους εργαζόμενους, τις νέες και τους νέους να συμβάλουν αποφασιστικά στην οργάνωση αγώνων και στη συγκρότηση ενός κινήματος που δε θα είναι συνιστώσα καμίας κυβέρνησης ούτε και θα αντιμετωπίζει με κατανόηση την πολιτική της. Ενός κινήματος που θα φωνάζει όλο και πιο δυνατά ενάντια στην ΕΕ, στο ΝΑΤΟ και το ΔΝΤ, ενός κινήματος που θα αντιστέκεται στην άγρια καπιταλιστική επίθεση, ενός κινήματος διεκδίκησης δικαιωμάτων στη ζωή, στη δουλειά, στις σπουδές και στις ελευθερίες.


http://www.kkeml.gr/

49 σχόλια:

ΒΚ είπε...

ζητω η γεφυρόικα!

Ανώνυμος είπε...

A. Για την συμφωνία.
Η κυβέρνηση αναγνώρισε την δανειακή σύμβαση, το χρέος στα πλαίσια της απόφασης του 2012, τα πρωτογενή πλεονάσματα, τον ρόλο συνδιαμορφωτή της τρόικα στις εγχώριες πολιτικές, είτε για την ακύρωση, είτε για την εισαγωγή μέτρων. Είναι αυτά που συνιστούν καίρια υποχώρηση όχι απο το έτσι κι αλλιώς ξεχασμένο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και από το πρόγραμμα ΔΕΘ, ενδεχομένως και από τις προγραμματικές. Για την ώρα δεν ανέλαβε συγκεκριμένες δεσμεύσεις για απολύσεις, μισθούς, συντάξεις, εργασιακά όπως ήταν η γερμανική πρόθεση (ο Σόιμπλε δεν κάνει επικοινωνιακά δώρα, με πολύ χειρότερους όρους για να φανεί "επιτυχία" της κυβέρνησης). Είναι μια όχι ουδέτερη παράταση στον βαθμό που η Ελλάδα κλείνει την αξιολόγηση, παίρνει την δόση, διατηρεί τον μηχανισμό "δανεικά πάνω στα παλιά δανεικά", συμφωνεί σε πλεονάσματα και επιτήρηση, και μάλιστα σε κάθε τι. Η κυβέρνηση θα προσπαθήσει τα μέτρα να είναι στο θετικό περίβλημα της σοσιαλφιλελε αφήγησης (διαφθορά, φοροδιαφυγή) αλλά τα περιθώρια που έχει για κάποια ανάπτυξη και κάποια κοινωνική ανακούφιση είναι ελάχιστα

Αν ο Πάκης ήταν ο Λίβανος, αυτό ήταν η Καζέρτα, και πάει φουλ για Βάρκιζα.

Β. Πέρα από το αν η συμφωνία είναι καλή που, δεν υπάρχουν καλές τέτοιου είδους συμφωνίες, και θα μπορούσε να είναι και χειρότερη, το καίριο για μένα είναι τι είναι αυτό που κάνει δεδομένη την ανάγκη μιας συμφωνίας. Εδώ είναι η διαφωνία μου με το κείμενο, ή και άλλες αναλύσεις τύπου ΚΚΕ ή ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Δεν είναι γενικά η παραμονή στο πλαίσιο της εξάρτησης, ή η μη ύπαρξη εργατικής εξουσίας, ή η ΠΡΟΚΑΤ εφαρμογή ενός κατεβατού από μπούλετ, είναι η αδυναμία αμφισβήτησης σε χρόνο ενεστώτα της πληρωμής του δημόσιου χρέους.

Αυτός είναι ο πρώτος άμεσος δεσμός με την νεοφίλευθερη ιμπεριαλιστική κανονικότητα, αυτό είναι "τα όπλα" που η αριστερά και ο λαός δεν έχουν παραδώσει ακόμα οριστικά, αυτό είναι το καίριο που θα κρίνει αν ο Λίβανος και η Καζέρτα θα ακολουθηθούν από Βάρκιζα, ή αν αυτή η πορεία που μοιάζει δρομολογημένη, μπορεί και να σπάσει.

ΕΜΠΡΟΣ ΛΑΕ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΗΘΕΙΣ, ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ

"κάποιος σύντροφος"

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Οι δεσμοί με την "νεοφίλευθερη ιμπεριαλιστική κανονικότητα", αυτό που εμείς δηλαδή λέμε εξάρτηση, είναι πολύ περισσότεροι και το χρεός είναι μια έκφρασή τους.
Εμείς έχουμε ξεκάθαρη θέση απέναντι σε αυτό. Δεν το αναγνωρίζουμε και γι' αυτό δεν έχουμε κανένα λόγο να το αναφέρουμε ως βασικό αίτημα ή ως βασική προϋπόθεση για οποιοδήποτε λαϊκό αίτημα. Όταν θα σπάσουν οι δεσμοί εξάρτησης με τους ιμπεριαλιστές τότε θα πάψει να υπάρχει και αυτό. Είναι πρόβλημα της ντόπιας αστικής τάξης και δεν έχουμε κανένα λόγο να ασχολούμαστε με αυτό, πέραν της μη αναγνώρισής του ως λαϊκό πρόβλημα! Εκτός και αν υπάρχουν αυταπάτες ότι μπορεί να καταργηθεί το χρέος σε συνθήκες εξάρτησης και να χρησιμοποιηθούν τα λεφτά που πάνε σε αυτό προς όφελος του λαού!

Ανώνυμος είπε...

άρα το δημόσιο χρέος πρέπει να πληρώνεται μέχρι κάποια αντιιμπεριαλιστική επανάσταση μετά την οποία η Ελλάδα δεν θα είναι "εξαρτημένη".

η Ελλάδα δεν είναι στις αγορές, δεν γίνεται να κάνει τόσο πια μεγάλα πλεονάσματα, άρα θα παίρνει δανεικά της τρόικα.

είναι μετρημένα κουκιά τα πράγματα, δεν συμφωνώ, υπάρχει άλλος δρόμος, δεν ψήφισαν οι εργατικές λαϊκές περιοχές αριστερά κατά 60% για να πάμε σε αυτό.

"κάποιος σύντροφος"

Arturo Pesto είπε...

Νομίζω πάντως ότι ο λαός, σε γενικές γραμμές, ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ ελπίζοντας να μην παρθούν άλλα αντιλαϊκά μέτρα και όχι με την ανησυχία για το τι θα γίνει με το δημόσιο χρέος.

Ανώνυμος είπε...

Οποιος συνδεει το χρεος με την αναγκη πληρωμης του απο το λαο εχει ηδη αποδεχθει οτι το χρεος ειναι λαικο προβλημα!
Οποιος διακατεχεται απο αγχος προτασεων σχετικα με την τυχη του χρεους εχι ηδη συνδεσει τη δυνατοτητα υποερασπισης των λαικων δικαιωματων με την δυνατοτητα αποπληρωμης του !

gk

Ανώνυμος είπε...

ναι αλλά για να πληρώνεται το χρέος, ο ΣΥΡΙΖΑ κατάργησε το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης, που έλεγε ισοσκελισμένοι προυπολογισμοί, για να υπάρχει "δημοσιονομικός χώρος" για να μην παρθούν άλλα αντιλαϊκά μέτρα, να παρθούν κάποια φιλολαϊκά μέτρα, και να καταργηθούν κάποια αντιλαϊκά.

είναι πρόβλημα λέει ο ασγ της αστικής τάξης !!!! Ο χριστός και η μάνα του έχω να πω. Ότι η αστική τάξη φοράει το πρόβλημα καπέλο στον λαό ? Δεν είναι θέμα αιχμής να σταματήσει αυτό το πράγμα ?

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

οχι δεν ειναι θεμα αιχμης,Θεμα αιχμης ειναι η υπερασπιση των λαικων δικαιωματων. Το οτι τα συνδεει η ΑΡΧΟΥΣΑ ταξη ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙς.ΔΕΝ ειμαστε αρχουσα ταξη!

gk

Ανώνυμος είπε...

o gK μάλλον είναι ο Βαρουφάκης

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

"καποιε συντροφε", τον χριστο σου και την παναγια σου θα πω εγω!

οταν λες
"άρα το δημόσιο χρέος πρέπει να πληρώνεται μέχρι κάποια αντιιμπεριαλιστική επανάσταση μετά την οποία η Ελλάδα δεν θα είναι "εξαρτημένη"."
ειναι σαν τα μας δινεις παραδειγμα του τι σημαινει διαστρεβλωση αποψεων. (με σκοπο να παρεις μια καλη θεσουλα στο συριζα ενδεχομενως)

Οσο εχουμε καπιταλισμο και ειδικα με τα χαρακτηριστικα του εδω καπιταλισμου, σε οτι βιολι βαρεσουν οι ιμπεριαλιστες θα χορευουν! Ειτε αυτο το βιολι λεγεται χρεος ειτε καπως αλλιως.

Εμεις αντιθετα με εσενα και τον συριζα ΔΕΝ αποδεχομαστε το χρεος και προτεινουμε στον λαο να παλεψει και να αγωνιστει με στοχο τετοιες πολιτικες να ανατραπουν και ΟΧΙ να στρογγυλευτουν.
Η συνευθυνη με τους καπιταλιστες δεν ειναι κομμουνιστικη λογικη.
(ναι το ξερω καποιοι μεσα στον συριζα εαν τους αποκαλεσουν κομμουνιστες παιζει και να κανουν μηνυση για εξυβριση)

Το "πρεπει να πληρωνεται" ειναι δικα σου και μονο λογια και δικη σας πολιτικη.

22

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΡΙΑ ΨΑΛΤΟΥ ΒΗΞ "ΚΑΠΟΙΕ ΣΥΝΤΡΟΦΕ"!
ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΙ Η ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΕΣ ΠΟΥΛΑΣ!
ΕΠΙΜΕΝΩ . ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΠΙΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΟΥΝ Τ ΛΑΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΕΟΣ!

Ανώνυμος είπε...

θα μπορούσα να έχω καλή θεσούλα, trust me.

δεν αποφασίζει κανείς ρε 22 το πότε έρχονται τα επίδικα, αλλά η ταξική πάλη, η διαπλοκή εσωτερικών και εξωτερικών αντιθέσεων, η ειδική μορφή με την οποία πολώνονται και αρθρώνονται σε κυρίαρχες και κυριαρχούμενες.

το "όχι παύση πληρωμών" την Παρασκευή έφερε το ροζ μνημόνιο.

λυπάμαι.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

το "όχι παύση πληρωμών" την Παρασκευή έφερε το ροζ μνημόνιο.

ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΣΥ!
Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΕΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ!
ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ. ΕΣΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΡΙΧΕΣ Η ΕΜΕΙΣ

gk

Ανώνυμος είπε...

αει τραστ γιου!
μπατ, "ητ ε μπιγκ τσανκ οφ φουντ, ντοντ σεη μπιγκ γουορντς" οπως λεμε και εδω στο ελλαντα!

Το ροζ μνημονιο ειναι δικο σας οσο και να λυπασαι.
(μηπως λυπασαι που δεν ειναι πρασινο?)

22

Ανώνυμος είπε...

εγώ που πρότεινα παύση πληρωμών και διαγραφή δικαιώνομαι πάντως γιατί αποδεικνύεται ότι το χρέος δεν είναι ένα αδιάφορο τεχνικό στοιχείο αλλά μια εθνική - ταξική στρατηγική υποτίμησης, που μαζί με την ΟΝΕ (τον μισθολογικό πόλεμο της Γερμανίας) και την ΕΕ την διάλυση κάθε εθνικής και λαικής κυριαρχίας δηλ, στήνουν το there is no alternative.

η ζωή δείχνει βέβαια, αλλά εκτιμάω πως αποκλείεται τα πράγματα να πάνε καλύτερα με την απόφαση του eurogroup.

η οποία προφανώς δεν θα υπήρχε αν στον έναν μήνα από τις εκλογές είχε γίνει επανάσταση, δεν διαφωνώ με αυτό, αλλά δεν είναι αυτή η συγκυρία.

λυπάμαι

"κάποιος σύντροφος"

Arturo Pesto είπε...

Νομίζω ότι ο διαχειριστής του blog καλά θα κάνει να κόψει τους παραπάνω από εδώ και στο εξής (σε αυτό το άρθρο τουλάχιστον) γιατί έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν. Καλή η αντιπαράθεση στο θέμα του άρθρου αλλά εσείς ρε παιδιά έχετε αρχίσει να χουλιγκανίζετε!....

Ανώνυμος είπε...

Ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα!

Εισαστε κυβερνηση, θα κανετε παυση πληρωμων και διαγραφη?

Παρτε το πολυχρομο μνημονιο σας και φυγετε απο δω.
Λυπαμαι, μου ξεφυγε!

22

Ανώνυμος είπε...

δεν είμαι στην κυβέρνηση, με φάγαν τα κυκλώματα .

"κάποιος σύντροφος"

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Οπότε "κάποιε σύντροφε" αντί να παλέψουμε να αλλάξουμε τη συγκυρία, ξεκινώντας από την κινηματική μη αποδοχή του χρέους διεκδικώντας αυτά που δικαιούμαστε, υποτασόμαστε σε αυτή, διαπραγματευόμαστε με τη "νεοφίλευθερη ιμπεριαλιστική κανονικότητα" και ότι μας δώσει αυτή καλά θα είναι!

Έχουν υπάρξει και χειρότερα Arturo Pesto! Έχω πει ότι καλό είναι να μη τσιμπάμε στις προκλήσεις του "κάποιου σύντροφου" αλλά απ' ότι φαίνεται δεν είναι πάντα εύκολο.

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=F4z2GJZ_37Q

αυτό λέω γω, αναποδογυρισμός του τραπεζιού, κυριαρχεί η άποψη ότι πρέπει να παίζουμε με 7 και 2,σπρώχνει και ο μπράβος από πίσω, που να τα βάλουμε μαζί τους...

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

επιδη το χρέος δεν είναι ένα αδιάφορο τεχνικό στοιχείο αλλά συμπληρωμα μιας ιμπεριαλιστικης και αστικης στρατηγικής που συνδεεται με τη βασικη στρατηγικη της εξαρτησης και της εκμεταλευσης και στοχευει στη χρεωση του λαου για αυτο και πρεπει να αποκαλυπτεται ως τετοιο και να αποσυνδεεται απο τη θεωρηση του ως ενα προβλημα που απαιτει απαντηση απο το λαο ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ και αν ειναι αυτη .

gk

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως οι σύντροφοι (κατανοώ την οργή τους) που μπαίνουν σε αυτή τη φάμπρικα ανταπαντήσεων με τον "κάποιο". ειδικά όταν δεν συγκρατούν τα νεύρα τους δεν προσφέρουν και δεν βοηθούν το μπλοκ. Ας αφήσουμε τον διαχειριστή να απαντά κατά βάση όπως αυτός κρίνει. Δεν αντιλαμβάνεστε ότι προσφέρουμε "τροφή" στον πεινασμένο;
ΔΜ

Ανώνυμος είπε...

δεν μπορεί να λέγεται στα σοβαρά στις μέρες μας ότι αν κάποιος δεν είναι κκε μλ προκαλεί οργή, δικαιολογημένη κλπ, γελοιοποιείστε παιδιά, εγώ δεν θα συνεχίσω για πολύ, αυτό το υπόσχομαι.

δεν βρίζω κανέναν, τα αντιμετωπίζω ολα με χιούμορ, αλλά πραγματικά σας σιχάθηκα.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

Κάποιε σύντροφε η κυβέρνηση αδυνατεί να αμφισβητήσει τη πληρωμή του δημοσίου χρέους ακριβώς γιατί αποδέχεται την εξάρτηση της χώρας, είναι υπέρ της ΕΕ και του ΝΑΤο ακολουθεί πολιτική φιλοιμπεριαλιστική και εντός καπιταλιστικού συστήματος. Το χρέος και η διαχείρισή του είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑ και ΟΧΙ Η ΑΙΤΙΑ του προβλήματος. Από τη στιγμή που τάσσονται υπέρ του ιμπεριαλισμού, της ΕΕ και του Ευρώ, υπέρ της εξάρτησης και της υποτέλειας και της εξουσίας των μονοπωλίων δεν μπορούν να διαχειριστούν το χρέος αλλιώς.

Αν θες την γνώμη μου εγώ είμαι υπέρ της μη αναγνώρισης, παύσης πληρωμών και της μονομερούς διαγραφής ΟΛΟΥ του χρέους και σαν αίτημα το υιοθετώ και το λέω, κάτι το οποίο αν θες κακώς κατά την γνώμη μου δεν κάνουν τα μ-λ, αλλά δεν το κάνω το πρωτεύον ζήτημα γιατί δεν είναι το πρωτεύον ζήτημα. Το κύριο ζήτημα είναι η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΕΕ-ΝΑΤΟ-ΔΝΤ, ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ,Η ΠΑΛΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ ΚΑΙ Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΑΦΕΝΤΗΣ. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο εντάσσω την πρότασή μου για το χρέος.

Αν είναι λοιπόν κάτι που πρέπει να γίνει τώρα είναι αυτό που σου περιέγραψα πιο πάνω.

V For Viva La Revolution

Ανώνυμος είπε...

εγώ χαίρομαι σ Viva κλπ που υπάρχουν και απόψεις που δείχνουν ότι αυτά που λέμε εδώ δεν είναι αγεφύρωτα, εξοργιστικά κλπ. Που πιστεύουν ότι μιλάμε, και κυρίως έχει νόημα να μιλάμε όσοι διαφωνούμε

η μη πληρωμή του χρέους όμως δεν είναι αμιγώς επαναστατικό βήμα για να έχει χίλιες 2 προυποθέσεις. Είναι αυτό που λέμε "αντίστροφη ιεράρχηση" που σφραγίζει την εξωκοινοβουλευτική αριστερά στην Ελλάδα.

αυτή άλλωστε είναι η ιστορία του μπολσεβικισμού. Η εφαρμογή μη επαναστατικών αλλαγών κάτω από επαναστατικούς ορους.

το χρέος όμως πχ στον Ισημερινό δεν το πλήρωσε ένας υπουργός της νομίζω κεντροδεξιάς κυβέρνησης, έγινε πρόεδρος, λαϊκός ήρωας και σύμβολο της αριστεράς. Ο αντίλογος είναι ότι εκεί η αστική τάξη είχε άλλη στάση κλπ, αλλά δεν είναι εντελώς σωστός. Μια χαρά "εξαρτημένος" ήταν ο Ισημερινός, η πολιτική πρακτική και το κίνημα αλλάζουν τα δεδομένα της ταξικής πάλης και για την αστική τάξη.

Τίποτε δεν είναι στατικό και υπεριστορικό.

http://info-war.gr/2015/02/%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%81%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CE%AD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CE%B3%CE%B9%CE%BD%CE%B1%CE%BD-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%AF/

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

και ποιος είναι ο νέος ελληνας αστός πολιτικός που βάζει υποψηφιοτητα να εφαρμοσει πολιτικη διαγραφης του χρέους αποδεικνυοντας οτι ακομα μαι το αιτημα της διαγραφης είναι ενσωματωσιμο απο την αστική ταξη

gk

Ανώνυμος είπε...

μακάρι να προκύψει κάποιος αφού η αριστερά είναι "εντάξει στις υποχρεώσεις της", και μπορεί να τον κάνουμε αριστερό στην πορεία.

ούτε ο Κορέα ήταν, ούτε ο Τσάβεζ, δημοκράτες πατριώτες που συνδέθηκαν με μεγάλες κινήσεις μαζών και αδιέξοδα του νεοφιλελευθερου καπιταλισμού.

αν και με την παραδοσιακή αριστερά στο 42% θα είμαστε για κλωτσιές αν η διέξοδος δεν έρθει από το εργατικό κίνημα.

και κάποιο ΚΚ Ισημερινού αν ρώταγες τότε, μπορεί και να έλεγε ότι αυτά είναι τυχοδιωκτισμός (ίσως, δεν ξέρω, μην αδικώ, της Βενεζουέλας πχ είναι στο GPP, μπορεί και του Ισημερινού να είναι σοβαρό, να είναι κομμουνιστικό κόμμα βασικά)

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

Εσυ "καποιε συντροφε" εισαι πρωην "Κ"ΟΕτζης; Οχι οτι με νοιαζει, απλα σε ρωταω γιατι σ ενα αλλο ποστ μου ειπες πως αντε και το πηρα το αντισυριζα βραβειο και τι θα το κανω.

Ανώνυμος είπε...

Κάποιε σύντροφε αν θέλεις μπορείς να ρίξεις ένα βλέφαρο για την "αριστερή" πολιτική του Κορέα στον Ισημερινό.

http://antigeitonies.blogspot.gr/2010/10/blog-post_24.html
(Διάβασε το κομμάτι με τίτλο: Η τρωτότητα του Κορέα η δεξιά στροφή του)

http://www.tovima.gr/world/article/?aid=447392
(Να πούμε εδώ ότι ο Κορέα εφάρμοσε πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων τεράστιων εκτάσεων γης σε συνεργασία με καναδέζικες πολυεθνικές).

Ρίξε μια ματιά και σε αυτά τα κείμενα:
http://anasintaxi.blogspot.gr/search/label/%CE%99%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD
%CF%8C%CF%82

Ο Κορέα έχει προβεί σε ιδιωτικοποιήσεις και παραχωρήσεις σε ξένα μονοπώλια, προχώρησε στην καταστολή κινημάτων όπως αυτό των αυτόχθονων πληθυσμών, χτύπησε δικαιώματα εργαζομένων και δημοσίων υπαλλήλων, προχώρησε σε δανεισμό από χώρες όπως Κίνα και Ρωσία εφαρμόζωντας γενικά μια καθαρά αστική, φιλελεύθερη πολιτική.

Το θέμα κάποιε σύντροφε δεν είναι να διαγράψουμε ακόμα και όλο το χρέος και την άλλη μέρα να ξεπουλήσουμε τη χώρα στις πολυεθνικές αλλά να είμαστε εθνικά ανεξάρτητοι και κυρίαρχοι στη χώρα μας ενάντια σε ντόπιους και ξένους ολιγάρχες. Μόνο έτσι η διαγραφή του χρέους θα είναι φιλολαϊκή.

V For Viva La Revolution

Ανώνυμος είπε...

για το χρέος συζητάω και όχι για το αν ο Ισημερινός έχει σοσιαλισμό. Για το αν ήταν θετικό αυτό που έγινε. Για την Λατινική Αμερική και τις επαναστάσεις εκεί,(οι υπεραριστεροι αρρωσταίνουν να ακούνε ότι έχει επαναστάσεις, και οι νεοφιλελέδες επίσης) ή τις πιο μετριοπαθείς αριστερές κυβερνήσεις κλπ, μπορούμε να συζητάμε ώρες. Πάλι καλά δηλ, δεν υπάρχει και άλλη γωνιά του πλανήτη να συζητάμε. Επίσης ξέρεις ποιος μεγάλος επαναστάτης ήταν φανατικά με τις ΑΞΕ στην χώρα του ? Ο μεγαλύτερος που υπήρξε βασικά. Να κάτσω εγώ τώρα να ψάξω με ποιους όρους ο Κορέα, ή ο Μαδούρο, ή ο Ραούλ Κάστρο, θέλουν επενδύσεις, δεν μπορώ, δεν προλαβαίνω, δεν είναι το καίριο. Μπορούμε να δούμε πως και γιατί ένας ολόκληρος λαός, τσακισμένος από τον μεγαλοιδεατισμό της Ρούσεφ, την καταστολή, το μουντιάλ, τις επιθέσεις σε δικαιώματα στην μεταφορά κλπ, βλέπει στο PT, τους δήμους του, τα εγχειρήματα συμμετοχικού προυπολογισμόύ, τα κοινωνικά του προγράμματα κλπ, την αυτονόητη έκφραση του. Και σου λέω για την πιο δεξιά από τις κυβερνήσεις. Για τα πραξικοπήματα στην Βενεζουέλα, μπορεί 2 , μπορεί 3, μπορεί 4 τον χρόνο, μέσα στην αδιαφορία της αριστεράς μας, για τον αντιπρόεδρο της Βολιβίας Λινέρα και τους γεμάτους φλόγα και έμπνευση λόγους του για έναν σύγχρονο επαναστατικό μαρξισμό http://www.e-dromos.gr/linera_kea/

ωραία, να διαγράψουμε το χρέος και να είμαστε όλα αυτά που λες. Η διαγραφή του χρέους όμως ΄ήταν φιλολαϊκή και στο Εκουαδόρ και την Αργεντινή.

θα τα δω αναλυτικά τα κείμενα που λες.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

σ 11:39 όχι δεν υπήρξα ΚΟΕτζής, την συμπαθούσα πολύ όμως, απο εποχής Α/συνέχεια, μετά μου τα χάλασε, ήταν ιστορικο λάθος ότι έγινε τσιπρικιά και το βλέπει αυτές τις μέρες, συμπαθώ και την Παρέμβαση πολύ.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να αναφερθώ στις απόψεις του "κάποιου συντρόφου" περί χρέους και να πώ το εξής:

Ποτέ το δημόσιο χρέος δεν ήταν η πραγματική αιτία της επίθεσης στο λαό. Είναι ένα από τα προσχήματα με σκοπό να διασφαλίζουν ότι θα συνεχίζεται η λεηλασία του πλούτου μιας εξαρτημένης χώρας όπως η Ελλάδα. Μακράν ισχυρότερες οικονομίες (Γερμανία, ΗΠΑ) έχουν υπερπολλαπλάσιο δημόσιο χρέος, κι ωστόσο, αυτές δεν καλούνται να ευθυγραμμιστούν με κανένα πρόγραμμα αποπληρωμής του, αντίθετα αυτές βάζουν όρους στους υπόλοιπους. Η ένταση της επίθεση στο λαό είναι αποτέλεσμα του καταθλιπτικού συσχετισμού δύναμης ανάμεσα στο κεφάλαιο και τον εργαζόμενο αυτή την ιστορική περίοδο. Αντίστοιχα, η ένταση της λεηλασίας του πλούτου μιας χώρας είναι αποτέλεσμα του καταθλιπτικού συσχετισμού δύναμης ανάμεσα σε αυτήν και στους ιμπεριαλιστές που έχουν το ποδάρι τους πάνω της.

Όποιος πιστεύει ότι η διαγραφή του χρέους ή ενός μέρους του είναι η μητέρα των θεμάτων που πρέπει να απασχολεί την αριστερά και το κίνημα, δεν έχει καταλάβει το απλό: ότι η επίθεση θα συνεχιστεί με ή χωρίς αυτό το πρόσχημα. Γιατί βασίζεται σε π ρ α γ μ α τ ι κ ά δεδομένα. Ας βιδώσουμε γερά αυτή την απλή αλήθεια στο μυαλό μας μέχρι να πονέσει.

Οι "φιλολαϊκές διαγραφές χρέους" όπου και όποτε συνέβησαν ήταν απλώς ένα από τα μύρια ακόμη προϊόντα των πραγματικών αλλαγών στο συσχετισμό αυτό. Αποτελέσματα που φυσικά δεν προέκυψαν επειδή οι λαοί έβαλαν στόχο να ασχοληθούν με την τύχη του χρεόυς, αλλά επειδή πρόταξαν την καρδιά και τη ρίζα του προβλήματος, τις ανάγκες και τα δικαιώματά τους. Με αυτά τα "ταπεινά ζητήματα" επιλέγει να ασχοληθεί το ΚΚΕ (μ-λ), οπότε κύριε "κάποιε σύντροφε" αν το "έχεις σιχαθεί", όπως λες, δεν είσαι υποχρεωμένος να σπαταλάς το χρόνο σου άσκοπα πάνω του. Κακό στον εαυτό σου κάνεις. Επίσης, μάθε ότι το blogging δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος να γνωρίσεις τις απόψεις μιας οργάνωσης, θα μπορούσες να κουβεντιάσεις δια ζώσης ανθρώπινα αν ενδιαφέρεσαι στ' αλήθεια γι αυτές. Δε νομίζω πως είσαι κανένα παιδαρέλι 20 χρονών να καίγεσαι με τις ώρες στις Αντιγειτονιές προκαλώντας σχόλια και απαντώντας σε αυτά. Σεβάσου τον εαυτό σου και τους υπολοίπους.

Τέλος, για να επανέλθω, προκαλεί εντύπωση το πόσο το θέμα του δημοσίου χρέους καταφέρνει να απασχολεί ατέλειωτες συνομιλίες... Παρακολουθώ με ενδιαφέρον το πώς πετυχαίνουν οι συστημικές δυνάμεις να βάζουν συνεχώς την ατζέντα της συζήτησης και η κυρίαρχη αριστερά να χορεύει στο ρυθμό.
Και ναι, δεν είναι θέμα έλλειψης συγκρότησης. Εχει να κάνει με το γεγονός ότι στην πλειοψηφία της η υπάρχουσα αριστερά έχει συγκροτηθεί (και μάλιστα πολύ καλά) πάνω στη βάση του καπιταλιστικού μονόδρομου. Δυστυχώς, αυτό δε σημαίνει τίποτε περισσότερο ή λιγότερο, από το ότι αποτελεί μέρος του προβλήματος και η ίδια.

Φωτεινή

Ανώνυμος είπε...

Το πραγματικό πρόβλημα:
Πριν κάμποσα χρόνια εκαναν κινητοποιηση οι αγρότες. Τοτε η Ν.Δ. έκανε εξωτερικό δανεισμο για να ικανοποιήσει τα αιτήματα των αγροτών. Ποια θα έπρεπε να ήταν η απάντηση για το δανεισμό αυτό του αγροτικού κινήματος.΄
Οι διάφοροι λοιπόν κανουν αναφορά στην μη πληρωμή του χρέους (δεν αναφέρωμε την μη αναγνώρηση με την οποία συμφωνώ).Ποιά είναι η αποψή τους για τον νέο δανεισμό κλπκλπ

Ανώνυμος είπε...

οι χώρες γενικώς δανείζονται έχω να πω στον 11:49, δεν είναι κάτι αθέμιτο.

αθέμιτα είναι τα προγράμματα "προσαρμογής" που ένα από αυτά που πατάνε είναι η υπερχρέωση (και άλλα, τα ελλείματα τρεχουσών συναλλαγών, προυπολογισμού και ανταγωνιστικότητας). Αθέμιτη είναι η "σύγκλιση" δια της ύφεσης, του αποπληθωρισμού και της αποεπένδυσης. Να πέσουν οι αξίες, οι εισαγωγές, η δημόσια δαπάνη, η κατανάλωση, να ανέβουν οι εξαγωγές. Αθέμιτοι είναι οι μηχανισμοί μονοδρόμησης της εσωτερικής υποτίμησης.

όλο αυτό το βασικό νεοφιλελευθερο οπλοστάσιο είναι στο χέρι των ισχυρών χρηματιστικών μερίδων διεθνώς, και του ελληνικού αστικού συνασπισμού εξουσίας για το ξεθεμελίωμα κατακτήσεων, την υποβάθμιση στον διεθνή καταμερισμό, το φόρτωμα της κρίσης στους εργαζόμενους.

Εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να πω στην Φωτεινή πως όταν σου επιτίθενται το πρώτο που κάνεις είναι να αντισταθείς. Στα πλαίσια της αντίστασης αυτής, προσπαθείς να πάρεις και το όπλο με το οποίο ο αντίπαλος σου επιτίθεται από τα χέρια του. Είναι η γραμμή της απόλυτης υποταγής το "πρώτα θα αλλάξω τους όρους που όπλισαν τον αντίπαλο". Αυτό χρεώνω στο κκε μλ, και πουθενά δεν είπα ότι το σιχάθηκα, τις φτηνές προσωπικές επιθέσεις σαν την δική σου σιχάθηκα. Και αν είμαι 20 χρονών, θα σου ζητήσω συγνώμη, είναι κακό ?

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

Οχι, αν δεν εισαι ομως ειναι προβληματικο.

Ανώνυμος είπε...

Μα δεν είπα τίποτα για σοσιαλισμό αυτό που θέλω να πω είναι ότι ακόμα και τα στοιχειώδη δηλαδή και δημοκρατικές ελευθερίες και δικαιώματα ο Κορέα με την πολιτική του τα καταπάτησε όπως θα καταλάβεις και από αυτά που σου παρέθεσα. Εκτός και αν η εκχώρηση εδαφών και γης σε εταιρείες και η εκμετάλλευση φυσικών πόρων από μονοπώλια και ιδιώτες αφορά το σοσιασμό. Γιατί οι Χαλκιδικιώτες που παλεύουν ενάντια στην El Dorado και το Μπόμπολα δεν φωνάζουν ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ φωνάζουν να φύγουν οι εταιρείες και αυτό είναι δημοκρατικό δικαίωμα ένας πληθυσμός να υπερασπίζεται το έδαφος του, το περιβάλλον του και την ίδια του τη ζωή στο κάτω κάτω. Και όμως ο Κορέα διέγραψε το χρέος για να πληρώσει τα αρπακτικά εν συνεχεία με αυτό το τρόπο.

Για να συζητήσουμε για το χρέος πρέπει να δούμε κυρίως την συνολική πολιτική που ασκείται και μέσα σε αυτή να εξετάσουμε τη διαχείριση του χρέους. Μην αποκόπτεις το ένα από το άλλο γιατί δεν αποκόπτονται. Ναι είναι θετική η διαγραφή του χρέους με την προϋπόθεση ότι θα την αξιοποιήσεις φιλολαϊκά αλλιώς γυρίζει μπούμερανγκ.

V For Viva La Revolution

Ανώνυμος είπε...

α καλά, μπούμερανγκ πάει να πει ότι στο Εκουαδόρ, είναι ... χειρότερα από πριν. Δεν νομίζω.

γεγονότα με χρονική συνέχεια, δεν έχουν σχέση αιτίου- αποτελέσματος. Ο Κορέα δεν πληρώνει το οποίο διέγραψε, είναι παράλογο αυτό που λες. Το κοινωνικό οικονομικό και πολιτικό μοντέλο του Ισημερινού δεν αποφασίστηκε από την στάση πληρωμών και την διαγραφή του χρέους. Η υιοθεσία από την μεριά σου του αγώνα των κατοίκων στην Χαλκιδική πάλι, δεν είναι ωραία. O λαός του Ισημερινού να αντισταθεί σε κάθε αντιλαϊκή πολιτική, δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς αποδεικνύουν αυτά.

να το πω αλλιώς μήπως και συμφωνήσουμε

Να μην εγκριθεί από την Βουλή η απόφαση του eurogroup=παύση πληρωμών.

αυτό θέλει και κάποιες άλλες απαντήσεις, για την μη κατάρρευση του δημοσίου και των τραπεζών, για ένα νέο παραγωγικό πρότυπο, για νόμισμα, για διεθνείς σχέσεις και οικονομική διπλωματία.

η ζωή αποδεικνύει την ανάγκη αυτού που κάποιοι έβαλαν από το 10 σαν "πρόγραμμα". Απο κει και ο εκνευρισμός, όχι δικός σου προσωπικά ,από άλλους συντρόφους.

δεν φταίω εγώ αν γραμμές καταρρέουν.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

Η έξοδος απο το ευρο-χρέος μπορεί να γίνει με δυο βασικά τρόπους.α) Κάτω απο την κυριαρχία της ασικής τάξης που αυτό σημαίνει πείνα δυστυχία κλπ κλπ.Αυτό θα είναι αποτέλεσμα της μεταφοράς των συνεπειών αυτής της διαδικασίας στις πλάτες των εργαζομένων για μιά ολοκλκηρη περίοδο.β)Κάτω απο την κυριαρχία της εργατικής τάξης που αυτό μπορεί και να σημαίνει στη χειρότερη περίπτωση "πείνα και δυστυχία" μόνο που εδώ η ιδεολογική συγκρότηση του λαου απο τη μιά(επαναστατική κατάστση γαρ)η διαχείρηση με τα εργαλεία που μπορεί να διαθέσει-χρησιμοποιήσει η εργατική εξουσία μπορεί να έχει αυτή η ιστορία περιορισμένο χρονικό ορίζοντα και κύρια να πατάει στην σοσιαλιστική προοπτική.
Τα υπόλοιπα είναι αυταπάτες που οδήγουν μια επαναστατική διαδικασία (χρέος ευρο κλπ) στη διαχείρηση της αστικής τάξης

Ανώνυμος είπε...

σεβαστή και του ΚΚΕ η θέση, λάθος όμως, και υποταγμένη.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

μπα όπως τα λέει ο κάποιος είναι τα πράγματα. Προχώρα παιχταρά μου. Εσύ κι ο Αλαβάνος.

"μόνος σου"

Ανώνυμος είπε...

Εγώ δεν ξέρω τόσα για το θέμα,όσα οι σύντροφοι.Αλλά με τα ελάχιστα που ξέρω,σκέφτομαι:Αν η διαγραφή του χρέους ήταν τόσο απλή,όσο λέει ο Κάποιος κ δεν απαιτούσε τις προϋποθέσεις που λένε οι μλ κ άλλοι,τότε αυτή η κυβέρνηση θα την έκανε σίγουρα.Γιατί ούτε οι ικανότητες ούτε η θέληση λείπουν,απεναντίας!Αφού δεν το κάνουν,θα πή,πως δεν μπορούν.Τώρα,γιατί αυτό μπορεί κ γίνεται στη Λ.Αμερική κ εδώ,όχι,θα πρέπη να συνδέεται με το ότι η Ελλάδα είναι μέσα στην ΕΕ κ στην ΟΝΕ.
Α.

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Διαγραφή του χρεόυς κάτω από συνθήκες ιμπεριαλιστικής εξάρτησης δεν μπορεί να γίνει ποτέ!
Τώρα αν κάποιοι θεωρούν ότι υπάρχουν αστικά στρώματα στη χώρα μας με τα οποία σε κάποια ιστορική στιγμή θα μπορούσε η εργατική τάξη και τα υπόλοιπα λαϊκά στρώματα να συνεργαστούν για να διεκδικήσουν την ανεξαρτησία της χώρας, οπότε και τη διαγραφή του χρέους, ας μας τα υποδείξουν, ας το στοιχειοθετήσουν να το δούμε και εμείς μήπως κάνουμε κάπου λάθος!
Από εκεί και πέρα οι δικές μας αναζητήσεις περιλαμβάνουν κάτι που οι αναζητήσεις άλλων απ' ότι φαίνεται το έχουν ξεχάσει.
Αυτό που λέγεται ταξική πάλη. Ξεχνάνε το ρόλο της εργατικής τάξης και όλου του λαού και αναζητούν διάφορους τρόπους και φαεινές που θα οδηγήσουν σε δήθεν φιλολαϊκές λύσεις. Σαν και αυτές του Κορέα, του Μαδούρο και του Μοράλες κάνοντας αναγωγές εκτός τόπου και χρόνου!
Στόχος δικός μας λοιπόν είναι κατ' αρχήν να συγκροτηθεί ο λαός, η εργατική τάξη πρωτ' απ΄' όλα, έτσι ώστε να επιβάλει κατακτήσεις και δικαιώματα, να αμφισβητεί στη πράξη και αποτελεσματικά όλα όσα του σερβίρουν μηνμονιακές και εσχάτως αντιμνημονιακές κυβερνήσεις, τις λογικές του εφικτού (τόσα μπορούμε μας λένε!) που επιβάλουν οι ιμπεριαλιστές και η ντόπια αστική τάξη που δεν μπορεί να δει τον εαυτό της ανεξάρτητο από αυτούς.
Όταν ο λαός (ξανα)νοιώσει τις δυνατότητές του να επιβάλει "λύσεις" με βάση τα δικά του συμφέροντα τότε θα οδηγήσει και τη χώρα σε πραγματικές διαγραφές χρεών αλλά και σε απεξάρτηση από κάθε τι που τον δένει χειροπόδαρα σε καταστάσεις σαν και αυτές που ζούμε σήμερα.
Αλλά τότε δεν θα μιλάμε για κυβερνητικές λύσεις απλά ούτε θα αναζητούμε φαεινές και εναλλακτικές για το πως δεν θα έρθουμε σε χειρότερη κατάσταση σε περίπτωση άρνησης, (από ποιον άραγε;), πληρωμής του χρέους. Ενός χρέους το οποίο δεν είναι του λαού και γι΄αυτό αυτό που θα πρέπει να τον απασχολεί είναι το πως θα κατακτήσει αυξήσεις στους μισθούς, δωρεάν παιδεία και υγεία, σπίτι, μεταφορά και όλα όσα δικαιούται χωρίς να το εξαρτά από το αν θα πληρωθεί το χρέος εξ' ολοκλήρου, μερικώς ή και καθόλου.
Εμείς οι ...σιχαμένοι γι' αυτό παλεύουμε και τίποτα μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει που να αποδυκνείει κάτι άλλο! Αντίθετα είναι άφθονα τα παραδείγματα που όταν οι λαοί ακολουθούσαν τις αναζητήσεις και τις συνταγές σαν του "κάποιου σύντροφου" και όλων όσων εκπροσωπεί, ιδεολογικά και πολιτικά, οδηγήθηκαν τελικά στην ήττα. Παλιά και σύγχρονα. Με κυβέρνηση ή χωρίς. Ακόμη και με την εξουσία στα χέρια τους!
Πρόγραμμά μας λοιπόν είναι η επανάσταση, ο σοσιαλισμός χωρίς "μεταβατικές" και "λαϊκοεξουσιαστικέ" μάσκες, και δρόμας μας η οργάνωση της εργατικής τάξης και όλου του λαού σε όλα τα επίπεδα.
Οι τρίτοι δρόμοι με όσα επίθετα και αν σερβιρίστηκαν έχουν πεθάνει εδώ και πολλά χρόνια. Πριν ακόμη από την Οκτωβριανή Επανάσταση!

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=AWHfE2qE2H0

προτιμώ αυτούς που κάνουν την επανάσταση στην πραγματική ζωή και κοινωνία και όχι στο internet.

δήθεν φιλολαϊκά λέει ο άλλος, τι να πεις πια ...

ότι δεν ξέρεις ούτε τα βασικά από το τι λέει κάποιος που καμώνεται και τον ... σταλινικό, να προβληματίσει νομίζω.

δώσαμε για δεκαετίες την μάχη με τον σοβιετικό μαρξισμό που εκπροσωπείς απέναντι στα στάδια, όσοι ταχτήκαμε στο επαναστατικό ρεύμα, και σήμερα μηδενίζεις επαναστάσεις γιατί δεν είναι όσο θες ταξικές.

το ρεύμα "ότι να ναι" έχει αποτύχει παντού ασγ, πρέπει να έχεις αρχές σε αυτά που λες, και να μην πουλάς αριστεριλίκι στο internet.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα ποιος μιλάει για αριστεριλίκι στο internet! Ο "κάποιος σύντροφος"!
Όσο για τα άλλα τι να πει κανείς;
Η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο!
Τελικά καλά κάνεις Α.σ.Γ. και δεν τον αποκλείεις και αυτόν. Φέρνει γέλια ο "επαναστάτης" τύπου Τσάβες κόντρα στη θεωρία των σταδίων!!!!
Από την άλλη θαυμάζω και την υπομονή σου γιατί τελευταία αντί να σου απαντάει, λες και το έκανε ποτέ, σε σένα προσωπικά επιλέγει να σε προκαλεί και να σε απαξιώνει.
Ο μέγας διανούμενος επαναστάτης του ιντερνέτ!
Άραγε έχεις τα κότσια ρε κόπανε να λες αυτά που λες εδώ και να αναφέρεσαι με τέτοιο τρόπο απέναντι σε αγωνιστές μπροστά τους και μπροστά σε κόσμο;


Ανώνυμος είπε...

Ποιοι δώσατε τη μάχη "κάποιε σύντροφε"; Ποιούς εκπροσωπείς;

ΑΛΕΠΟΥ είπε...

Δεν έχει κάποιο νόημα να προσπαθείτε να καταλάβετε γιατί ένας οπορτουνιστής αλλάζει θέσεις -είναι σα να αναρωτιέσαι γιατί χλιμιντρίζει ένα άλογο.

Πάντως νομίζω ότι πολλοί συναγωνιστές αδίκως εκπλήσσονται με τον κάποιο σύντροφο. Όταν φιλοξενείς αντίθετες απόψεις θα ακούς αντίθετα πράγματα, μην περιμένετε κάτι διαφορετικό.

Ανώνυμος είπε...

και γω με την ψυχραιμία της Αλεπούς συμφωνώ. Θεωρώ το PSUV και την έστω λεγόμενη Μπολιβαριανή Επανάσταση επιτομή της επαναστατικής αριστεράς στην συγκυρία, τα θεωρείται ρεφορμιστικά, οπορτουνίστικα, αστικά και δεν ξέρω τι άλλο, δεν χρειάζεται να τα κάνουμε μελοδραματικά. Επίσης θεωρώ ότι σαν ρεύμα το μλ είναι κάπου μεταξύ της άρνησης σκληρής κριτικής στην στρατηγική των λαικών μετώπων, που όμως αναπάντεχα γίνεται και αφοριστική απόρριψη τους. Το θεωρώ στρατηγική σύγχυση, νομίζω όμορφα και στρωτά μιλάμε, δεν το θεωρώ καν τσακωμό, ξεκολλείστε.

"κάποιος σύντροφος"

Ανώνυμος είπε...

Βασικά η τελευταία πρόταση του Α είναι το ζουμί της υπόθεσης. Ενταγμένος σε μια ένωση και ειδικά αν είσαι χώρα απόλυτα εξαρτημένη από το ξένο κεφάλαιο είσαι δεμένος χειροπόδαρα και η εξάρτησή σου είναι σε τέτοιο βαθμό που δεν μπορείς παρά να τηρείς και να υλοποιείς πολιτικές και δεσμεύσεις καθαρά αντιλαϊκές. Στην περίπτωση μάλιστα που το αποδέχεσαι κιόλας και λες ό,τι και να γίνει θα παραμείνεις σε αυτά τα πλαίσια που όχι μόνο δεν αμφισβητείς αλλά τάσσεσαι με τα μπούνια υπέρ.

Συνεπώς και η διαχείριση του χρέους σου δεν μπορεί να είναι προς όφελός σου αλλά θα είναι προς όφελος των ντόπιων και ξένων ολιγαρχιών όπως και αν γίνει. Και σε χώρες της Λ.Αμερικής μπορεί μεν να εφαρμόστηκαν τέτοιες πολιτικές αλλά δεν ήταν ούτε είναι ενταγμένες σε ιμπεριαλιστικές ενώσεις για να δεσμεύονται από συμφωνίες ντε και καλά.

Συνεπώς μπορούσαν και το χρέος τους να διαχειριστούν κάπως αλλιώς και την κρίση τους. Εδώ αυτό είναι αδύνατο είμαστε σε χειρότερη μοίρα και το χρέος αποτελεί βασικό εργαλείο τους, βασικό τους όπλο για να σε πατάνε σαν χταπόδι και να σε απομυζούνε οπότε μέσα εκεί δεν πρόκειται αυτό να το ξεφορτωθείς. Ο μόνος τροπος για να κάνεις πραγματική στάση πληρωμών και διαγραφή όλου τους χρέους είναι ΕΞΩ ΑΠΟ ΕΕ-ΝΑΤΟ-ΔΝΤ, κυρίαρχος και ανεξάρτητος κόντρα στις πολιτικές ντόπιων και ξένων συμμοριών γιατί η παραμονή της χώρας σε αυτές τις λυκοσυμμαχίες είναι στρατηγική επιλογή τους. Επανερχόμαστε δηλαδή σε αυτά που έλεγα από την αρχή.

V For Viva La Revolution

Α. είπε...

Παρεξηγήθηκα τώρα.Δεν έκανα πρόταση εξόδου από την ΕΕ (ρεφορμιστικά).Εννοούσα,ότι δεν έχει ούτως ή άλλως νόημα,να μιλούμε για αρνηση του χρεους,έχοντας πρότυπο χώρες της Λ.Αμερικής,γιατι είμαστε σε δυσμενέστερη θέση από άποψη δυνατοτήτων.Και το να πούμε,ότι φεύγομε από την ΕΕ,επειδή έτσι μας αρεσει,είναι ακόμα δυσκολώτερο,όχι τόσο για τις δεσμεύσεις μας,όσο επειδή κάθε μας "αταξία" απειλεί σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό το οικονομικοπολιτικό οικοδόμημα των ιμπεριαλιστών.Και είναι κ το γεοπολιτικό.