22 Μαρτίου 2015

Ηράκλειο: Εκδήλωση των Αγωνιστικών Κινήσεων ΑΕΙ-ΤΕΙ

Εκδήλωση-Συζήτηση
Τρίτη 24/3 και ώρα 19.00 στο Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου

Τα δικαιώματα μας θα κριθούν στους αγώνες μας, στην αναμέτρηση με το σύστημα της εξάρτησης και της εκμετάλλευσης!

Ούτε δυο μήνες δεν πέρασαν από την ανάδειξη ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ως διαχειριστή της κυβερνητικής εξουσίας στη χώρα. Η κατά τα άλλα, προς όφελος του λαού και της νεολαίας αλλαγή της προηγούμενης κατάστασης, των ταξικών φραγμών στην εκπαίδευση, της οξυμένης φτώχειας και ανέχειας, της ενίσχυσης των σχέσεων της εξάρτησης με τους ιμπεριαλιστές ΗΠΑ και Ε.Ε., θυμίζει κάθε μέρα όλο και πιο καθαρά την προ 25 Γενάρη πραγματικότητα.
Οι εξαγγελίες της κυβέρνησης για το προχώρημα των μεταρρυθμίσεων στην εκπαίδευση (νέο σχέδιο Αθηνά), η σταδιακή όλο και πιο καθαρή αποδοχή των όρων διεξαγωγής του νέου γύρου επίθεσης στα δικαιώματα του λαού και της νεολαίας σε δουλειά και μισθούς με τη συζήτηση γύρω από το μνημόνιο 3 να ενισχύεται καθημερινά καθώς και η σύναψη σχέσεων με τα διάφορα ιμπεριαλιστικά κέντρα ( οι τοποθετήσεις γύρω από τον ρόλο και τη φύση του ΟΟΣΑ και του ΔΝΤ όπως και οι συμφωνίες για κοινά στρατιωτικά γυμνάσια με το στρατοκράτος του Ισραήλ) αποτελούν στοιχεία σε αυτή την κατεύθυνση, δηλαδή τη συνέχιση της αντιλαϊκής πολιτικής, το ξεθεμελίωμα δικαιωμάτων και κατακτήσεων λαού και νεολαίας.
Κάθε μέρα που περνάει, αποδεικνύεται από τα πράγματα ότι η διέξοδος του λαού και της νεολαίας βρίσκεται στο δυνάμωμα της πάλης του, στη διεκδίκηση των δικαιωμάτων σε σπουδές και δουλειά μέσα από μαζικούς αγώνες, στη συγκρότηση αντιιμπεριαλιστικού κινήματος, του μόνου ικανού να αποτρέψει τα αιματοβαμμένα σχέδια των ιμπεριαλιστών για τις τύχες των λαών της περιοχής των Βαλκανίων αλλά και όλου του κόσμου (Ουκρανία, Συρία και αλλού), κάνοντας καθαρό ότι οι κατακτήσεις, τα δικαιώματα, οι ελευθερίες περνούν μέσα από την πάλη με το σύστημα της εξάρτησης και της εκμετάλλευσης.

Αγωνιστικές Κινήσεις ΑΕΙ-ΤΕΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια: