03 Ιουλίου 2015

Δεν χαρίζουμε τα ΟΧΙ που λέμε στους ιμπεριαλιστές και την πλουτοκρατία, σε αυτούς που είναι έτοιμοι να πουν τα ΝΑΙ σε νέες συμφωνίες!

Αν, οι διοργανωτές των σημερινών γιορτών του ΟΧΙ στο Σύνταγμα και στον Λευκό Πύργο, άκουγαν προσεκτικά την σημερινή πρωινή συνέντευξη του αντιπροέδρου της κυβέρνησης στον ρ/σ “ στο Κόκκινο”, δεν θα είχαν καθόλου χαρούμενη διάθεση. Ο Γιάννης Δραγασάκης, είναι γνωστό πως βρίσκεται στον στενό ηγετικό πυρήνα της κυβέρνησης, της ανασχηματισμένης διαπραγματευτικής ομάδας με τους -τάχα μου- θεσμούς και -όπως λέγεται- στον μικρό κύκλο εκείνων που πήραν την απόφαση να σταματήσουν προσωρινά τις επίσημες διαπραγματεύσεις και να προσφύγουν στο δημοψήφισμα. Επιπλέον -για τους νεότερους- ο Γιάννης Δραγασάκης έχει μια μακριά πολιτική πορεία. Αυτό έχει την αξία του ειδικά όταν υπάρχει μια επιμονή σε έναν ορισμένο προσανατολισμό. Από στέλεχος της γκορμπατσοφικής- φιλοευρωπαϊκής πτέρυγας του ΚΚΕ, βασικός υποστηρικτής του Τζανετακισμού και υπουργός στην -αλήστου μνήμης- οικουμενική Ζολώτα, παρολίγον ηγέτης του ΚΚΕ και διαχρονικά ηγετικός παράγοντας του Συνασπισμού και μετέπειτα του Σύριζα. Ο Δραγασάκης υπήρξε συνεπής από τότε στην όχθη που διάλεξε, δεν αποτόλμησε ούτε μια προσχηματική αυτοκριτική για τις παλιές επιλογές και προχώρησε στους ίδιους δρόμους με παλιούς και νέους συνοδοιπόρους μέχρι που ξανά-ανέλαβε υπουργικά καθήκοντα. Αυτήν την φορά όχι σαν τσόντα, αλλά σαν ένας από τους βασικούς επιτελείς. Του οικονομικού κυβερνητικού κέντρου αφού αυτό πρώτα ξεσκαρταρίστηκε ακόμη και από εκείνες τις φωνές που είχαν ορισμένες ενστάσεις για την γραμμή που χαράχτηκε.

Ο Δραγασάκης περιέγραψε αδρά τις αντιφάσεις, τα αδιέξοδα αλλά και τις αληθινές προθέσεις-προσμονές του στενού κυβερνητικού επιτελείου δίνοντας μια καλή εικόνα για το πως αυτό οδηγήθηκε στις τελευταίες ριψοκίνδυνες αποφάσεις. Έχοντας βαθιά στο πολιτικό-θεωρητικό DNA τους όλες τις αυταπάτες για τον χαρακτήρα-ρόλο των ιμπεριαλιστών, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της αστικής δημοκρατίας, της ελληνικής ολιγαρχίας κλπ θεώρησαν πως θα μπορούσαν να κερδίσουν μια συμφωνία, έστω και δύσκολα, την οποία θα μπορούσαν να την πουλήσουν τόσο στην ελληνική ολιγαρχική ελίτ όσο και στον λαό. Εξήγγειλαν μετά βεβαιότητας πως με το αποτέλεσμα των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου στην τσέπη θα τροποποιούσαν συσχετισμούς, θα άλλαζαν το μείγμα των πολιτικών, θα έπαιζαν με τις υπαρκτές αντιθέσεις μεταξύ ιμπεριαλιστικών κέντρων (εντός και εκτός ΕΕ), θα στρίμωχναν το Βερολίνο και άλλα πολλά. Όλες αυτές οι προσδοκίες διαψεύστηκαν και τα διαπραγματευτικά σχέδια χρεοκόπησαν. Από υποχώρηση σε υποχώρηση, διαβαίνοντας κόκκινες γραμμές και αλλάζοντας συνεχώς τακτικές βρέθηκαν στο τέλος με την πλάτη στον τοίχο. Όπως είπε και ο Τσακαλώτος ήρθαν αντιμέτωποι με μια συμφωνία που δεν θα μπορούσαν με κανονικούς όρους να περάσουν ούτε κομματικά ούτε κοινοβουλευτικά.
Η επιλογή του δημοψηφίσματος δεν ήταν όμως μόνο μια προσπάθεια να μεταφέρουν το βάρος της απόφασης στον λαό. Μπλεγμένοι βαθιά στις αυταπάτες τους, πίστεψαν πως με την κήρυξη του θα πετύχαιναν ορισμένες παραχωρήσεις από τους ιμπεριαλιστές ακόμη και στην εβδομάδα που μεσολάβησε πριν την διεξαγωγή του. Ήταν έτοιμοι ακόμη και αυτήν την ίδια την διεξαγωγή του να παζαρέψουν, όπως με μασημένα λόγια άφηναν να εννοηθεί τις πρώτες ώρες. Διαψεύστηκαν σχεδόν αυτοστιγμεί και με τον ίδιο οικτρό τρόπο. Όταν, δηλαδή, το Βερολίνο μαζί με την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Γιούρογκρουπ τους ανάγκασαν να κλείσουν τις τράπεζες εμπρός στον κίνδυνο μιας ανεξέλεγκτης κατάρρευσης. Και ενώ όλα αυτά οδηγούν, για κάθε σοβαρό άνθρωπο, σε μερικά προφανή συμπεράσματα αυτοί συνεχίζουν να επιμένουν στην ίδια χρεοκοπημένη πολιτική. Ζητάνε νέα λαϊκή εντολή και νομιμοποίηση για νέο κύκλο διαπραγμάτευσης. Αυτήν την φορά όχι αργόσυρτο αλλά ταχύρυθμο. Μέσα σε ένα 48ωρο υπόσχονται πως θα υπογράψουν συμφωνία! Ο ανεκδιήγητος Βαρουφάκης θεωρεί πως αυτό θα γίνει σίγουρα και 100% και θα είναι μάλιστα και βιώσιμη συμφωνία! Και ο Τσακαλώτος ζητάει από τον ελληνικό λαό να ψηφίσει «όχι», για να του δώσει ξανά τη δύναμη για την μάχη προκειμένου “να επιτύχουμε μια συμφωνία που θα είναι βιώσιμη, αλλά και αποτέλεσμα ενός δίκαιου συμβιβασμού” όπως είπε στην τελευταία συνέντευξή του. Τι είδους συμφωνία σκέφτονται να υπογράψουν οι υποψήφιοι νικητές του κυριακάτικου δημοψηφίσματος κουβαλώντας στα σακίδια τους το ΟΧΙ - όπως ελπίζουν- όταν φτάσουν στις Βρυξέλλες; Ο Δραγασάκης δεν μάσησε τα λόγια του. Θα είναι μια συμφωνία με σκληρά μέτρα που θα στεναχωρήσει πολλούς και από εμάς, εξομολογήθηκε. Δηλαδή πολύ χειρότερη από αυτήν που ο Τσίπρας περιέγραψε και υπέγραψε με το κείμενο των 47+ σελίδων, προσθέτουμε εμείς, στην οποία η περίφημη ανακατανομή των βαρών ήταν ένα φύλλο συκής για την τελική εξόντωση των λαϊκών στρωμάτων, των φτωχών αγροτών, των μικρών επιχειρήσεων και των αυτοαπασχολούμενων. Αυτά στην καλύτερη περίπτωση και εφόσον το Βερολίνο και τα υπόλοιπα κέντρα αποφασίσουν να συνηγορήσουν και δεν τραβήξουν και άλλο το σχοινί. Το καλύτερο σενάριο δηλαδή που διαθέτει αυτήν την στιγμή η φαντασία και οι προσμονές του συγκεκριμένου κυβερνητικού επιτελείου.

Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ανέλαβε σε έκτακτες συνθήκες να διαπραγματευτεί για λογαριασμό της μεγαλοαστικής τάξης μια λιγότερη επώδυνη συμφωνία με τους ιμπεριαλιστικές-δανειστές. Γι' αυτό αντιμετωπίστηκε στην πρώτη φάση σαν αναγκαίο κακό και έως και ευνοϊκά, από τις περισσότερες μερίδες και πλευρές του καθεστώτος στο εσωτερικό. Ταυτόχρονα εκπροσωπούσε -διαχειρίζονταν κατευναστικά και τις προσδοκίες-αγανάκτηση-οργή του λαού, που στα μάτια του είχε απαξιωθεί πλήρως το παλιό πολιτικό προσωπικό ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Μια ιδιότυπη και δύσκολη συγκυρία ανέδειξε το εν λόγω επιτελείο, βεβιασμένα, μαζί με τον Καμμένο στην κυβέρνηση (και όχι στην εξουσία όπως μας αποκάλυψε εμάς τους αδαείς σήμερα το πρωί ο αντιπρόεδρος Δραγασάκης!). Το εγχείρημα όμως για μια πιο ευνοϊκή και ελεήμονα αντιμετώπιση από τα ιμπεριαλιστικά κέντρα απέτυχε. Απέτυχε για πολλούς διαφορετικούς λόγους που η ανάλυση τους αυτήν την στιγμή ξεφεύγει από τους σκοπούς αυτού του άρθρου. Απέτυχε κυρίως διότι στην ιστορική φάση που περνάμε το κεφάλαιο και ο ιμπεριαλισμός, μη έχοντας επικίνδυνους-ισχυρούς ταξικούς αντιπάλους συμπεριφέρονται σχεδόν ασύδοτα. Τα θέλουν όλα και δεν κατανοούν τις προσμονές και τις δεήσεις για έλεος των επίμονων ρεφορμιστών. Μπλέχτηκε -επίσης- με τις σκληρές αντιθέσεις των ιμπεριαλιστικών κέντρων και ειδικά με την ηγεμονική αντιπαράθεση Βερολίνου-Ουάσιγκτον, τον προβοκατόρικο ρόλο του ΔΝΤ στην Ευρώπη, τις νέες εξωτερικές ιεραρχήσεις της Γερμανίας ειδικά μετά το ξέσπασμα της Ουκρανικής κρίσης, τον φόβο επέκτασης των αμφισβητήσεων και σε άλλα κράτη-μέλη της Ευρωζώνης με μεγαλύτερο βάρος κλπ. Πιθανόν και με διαφορετικές γραμμές εντός της γερμανικής κυβέρνησης. Όλα αυτά θα τα δούμε πιο καθαρά στο επόμενο διάστημα. Η χρεωκοπία όμως της γραμμής για μια πιο ήπια-φιλάνθρωπη προσαρμογή στις απαιτήσεις των δανειστών είναι ένα γεγονός αναμφισβήτητο. Χρεοκοπώντας η γραμμή, οι διαπραγματευτές έμειναν στον αέρα! Και δεν ήταν εκείνης της πάστας των προηγούμενων που θα γυρνούσαν εύκολα πίσω κουβαλώντας στις αποσκευές τους ένα πακέτο πιο βάρβαρο από τα προηγούμενα και θα λειτουργούσαν σαν κυβερνήτες παντός καιρού. Και να τους πέρασε από το μυαλό να το αποπειραθούν θα καταλάβαν γρήγορα πως τέτοιες μεταμορφώσεις δεν γίνονται εύκολα και ανώδυνα. Έτσι στην “επιστροφή” προέκυψε το δημοψήφισμα. Μια σύνθεση απελπισίας, διάψευσης, τυχοδιωκτισμού αλλά και ταυτόχρονα αναζήτησης τρόπου για να ακολουθηθεί η ίδια γραμμή για να ξεκινήσουν νέα ταξίδια στις Βρυξέλλες. Το δήθεν μηδένισμα του κοντέρ όπως είπε ο Φίλης αλλά τραβώντας και πάλι τον ίδιο αδιέξοδο και χρεοκοπημένο δρόμο. Αν υπήρχε έστω και ένα ψήγμα αφέλειας και αθωότητας σε όλα όσα έγιναν μέχρι τώρα από εδώ και πέρα δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία. Η επιμονή στην ίδια γραμμή πρέπει να βάλει σε υποψία και τους πιο ανυποψίαστους και γιορτινούς οπαδούς του ΟΧΙ.

Όπως ήταν αναμενόμενο σε όσους δεν έχουν κάνει λοβοτομή και ξέρουν τι σημαίνει ιμπεριαλισμός και καπιταλιστές η επιλογή του δημοψηφίσματος λειτούργησε ως πυροκροτητής και συναγερμός. Η μεγαλοαστική τάξη, τα ηγετικά τμήματα των μικρομεσαίων που ακόμη αναπνέουν και ελπίζουν σε κοινωνική άνοδο επί πτωμάτων, το παλιό χρεοκοπημένο πολιτικό προσωπικό μαζί με ότι καινούργιο νούμερο κατέβασε το ποτάμι της αστικής χρεοκοπίας. Ολοι σχεδόν οι μηχανισμοί, τα ΜΜΕ, η εκκλησία μαζί με όλα τα ρετάλια της -τάχα μου -διανόησης ξεσηκώθηκαν και συνασπίστηκαν. Σοβαροί και γελοίοι αγκαλιά, κέντρα και παράκεντρα μαζί, ο Ρουβάς χέρι-χέρι με τον Ράμφο και ο Βέρτης με τον Μπέζο αγκαζέ, ενωμένοι σε ένα αξεδιάλυτο συνασπισμό, με μαέστρους και εντολείς τους ξένους αφέντες τους, κήρυξαν πανστρατιά για να σώσουν την Ελλάδα!! Δηλαδή την εξουσία και τα προνόμια τους, τα κέρδη και τις επιχορηγήσεις τους και φυσικά τον δυτικό-ευρωπαϊκό προσανατολισμό (εξάρτηση) της χώρας. Στον αντίποδα η ηγεσία της κυβέρνησης και του ΣΥΡΙΖΑ, από έκπληξη σε έκπληξη και από διάψευση σε διάψευση θυμήθηκε τον λαό. Αυτόν που τον εκπαίδευσε-υπέδειξε να μείνει τόσο καιρό στην γωνία, να παρακολουθεί και να ελπίζει, να ψηφίζει και να αναθέτει. Τον καλεί τώρα και πάλι υποκριτικά να την υποστηρίξει. Σε τι και γιατί όμως:

Ο Δραγασάκης εκλαΐκευσε τον Τσίπρα που μίλησε χθες το βράδυ στην Χούκλη και στον Αντέννα. Και ο ένας και ο άλλος στην ουσία ζητάνε να πάρουν το ΟΧΙ του λαού για να το μετατρέψουν σε ένα μεγαλόπρεπο ΝΑΙ σε μια συμφωνία, που αυτοί τουλάχιστον από το βράδυ της Κυριακής θα είναι έτοιμοι να υπογράψουν. Στην καλύτερη περίπτωση θα είναι μια εξέλιξη μεγάλης διάψευσης για όλους εκείνους που ειλικρινά και άφοβα θα πάνε την Κυριακή να ψηφίσουν ΟΧΙ. Αυτή είναι μια εκδοχή των πραγμάτων. Οι υπόλοιπες θα είναι το ίδιο αντιλαϊκές και πιο χειρότερες στον βαθμό που ο λαός μας βρίσκεται αφοπλισμένος, το λαϊκό κίνημα αποδιοργανωμένο και η λεγόμενη Αριστερά σε όλες τις παραλλαγές της, αναντίστοιχη των περιστάσεων, γεμάτη αυταπάτες ή ανεδαφικές επαναστατικές προσμονές για το σήμερα, μέσω μεταβατικών προγραμμάτων. Έτσι η αλλιώς η Δευτέρα θα είναι η αρχή μιας νέας πολύ δυσκολότερης φάσης για το λαϊκό και εργατικό κίνημα στην χώρα μας. Και αυτοί που θα ψηφίσουν ΟΧΙ και αρκετοί από αυτούς που φοβισμένοι και παρασυρμένοι θα ψηφίσουν ΝΑΙ, θα βρεθούν μπροστά σε μια νέα καταιγίδα μέτρων και πολιτικών ενάντια στην ζωή τους και στην ζωή των παιδιών τους. Ανάμεσα τους, στους δρόμους των σκληρών αγώνων θα βρεθούν και όσοι, ξανά κόντρα στα κυρίαρχα ρεύματα και τους εκβιασμούς, προσπαθούν να πούνε την αλήθεια, να μην χαρίσουν τα ΟΧΙ τους σε χρεοκοπημένους διαπραγματευτές και αρνούνται να σπεύσουν στο κάλπικο δημοψήφισμα.

Δ.Παυλίδης

3-7-2015

75 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://kommon.gr/i/299-dragasakis-deksiostrofou-kairou

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Δεν ξέρω γιατί το έβαλες αυτό το λινκ εδώ ανώνυμε αλλά πάντως σε ευχαριστούμε!
Τι μας λένε ο Θανάσης Σκαμνάκης και ο Γιώργος Μανιάτης σε αυτό το κείμενο;
Ότι ο Δραγασάκης υπονομεύει τον Τσίπρα, κάνοντας αδύνατο το έργο της κυβέρνησης!!!
Ότι άλλο περιττεύει!

ΓΧ είπε...

Να μη χαριστεί ο κόσμος αυτός, που κατέβηκε στο σύνταγμα, στα ψευτοδιλήμματα της κυβέρνησης για καλύτερο ή χειρότερο μνημόνιο. Να μην εγκλωβιστεί στις κάλπικες κάλπες, που τον βάζουν να επιλέξει μεταξύ κρεμάλας και ηλεκτρικής καρέκλας.

Ο κόσμος αυτός μπορεί να γράψει ιστορία, όταν βρίσκεται στο προσκήνιο.
Με τους αγώνες του και τις απεργίες του.
Ενάντια στα αρπαχτικά της ΕΕ και του ΔΝΤ.
Πέρα από ροζ/μπλε/πράσινες κυβερνήσεις, παρά μονάχα με τις δικές του δυνάμεις.

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Καλες οι μικροαστικες ονειρωξεις αλλα αυτες οι χιλιαδες. Οχι 500.000 ασφαλως αλλα μεγαλο πληθος ζητωκραυγαζε υπερ Τσιπρα-Καμμενου χθες. Υπερ αυτων που θα του πουν αυριο μπραβο που στηριξες το δικο μας μνημονιο. Επισης αλλος τοσος κοσμος ηταν στο Καλλιναρμαρο υπερ του ΝΑΙ μηπως να στηριξουν και αυτους οι κομμουνιστες αφου ειναι θεμα μαζικοτητας? Αν τα φιλοκυβερνητικα επιχειρηματα απο τις συνιστωσες του ΣΥΡΙΖΑ επισημες και μη εξαντλουνται πλεον στο επιχειρημα "ειμαστε πολλοι" μιλαμε για Παγκαλοποιηση της κουβεντας που δεν εχει θεση στο κομμουνιστικο κινημα.

"καποιος που δεν θελει συντροφους τυπου Δραγασακη"

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=2zDjy9S4RQ4

σαφώς μιλάμε για τάξη μεγέθους πολλών εκατοντάδων χιλιάδων, αν είναι δυνατόν, τι άλλο θα ακούσουμε, λιγότερο mega

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει κάνε ένα μπανάκι να ηρεμήσεις τώρα και να αναπολήσεις τι ώρα που ήταν χτες.
Στους μεγάλους αγώνες άραγε ήσουν/είσαι/θα είσαι;
Α, και παρομοιώσεις με τα φασισταριά του μέγκα αλλού, όχι εδώ.

Ανώνυμος είπε...

τι ωραία **

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΟΧΙ στους ιμπεριαλιστές δεν το χαρίζεται τον κόσμο που λέει αυτη τη στιγμή ΟΧΙ και αντιδρά γιατί τον χαρίζετε στον Συριζα; Κρίμα ΚΚΕμλ κρίμα

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Εμείς τον χαρίζουμε στο ΣΥΡΙΖΑ ή αυτοί που παρέα με τον ΣΥΡΙΖΑ τον καλούν να ψηφίσει το ΟΧΙ που θέτει η κυβέρνηση; Ή μήπως θα καταμετρηθούν με κάποιο μαγικό τρόπο τα "ΟΧΙ μέχρι τέλος", θα τα δει η κυβέρνηση και θα πει ρε παιδί μου δίκιο έχουν ας αλλάξουμε πολιτική;
Όσοι καλείτε το κόσμο να ψηφίσει όχι, τρομοκρατώντας τον ακόμη και με τις ...καταθέσεις (Η μόνη απειλή για κούρεμα καταθέσεων προέρχεται από την ευρωζώνη και τους ντόπιους ΝΑΙνέκους), αφαιρώντας από τα πανό σας τη λέξη κυβέρνηση, παίζεται μια χαρά το παιχνίδι του ΣΥΡΙΖΑ και από εταιροκαθοριζόμενοι γίνεστε όλο και περισσότερο ουρά του!
Όσο για τα κρίμα το μόνο που θα μπορούσε κανείς να υποθέσει είναι οτι υπάρχει αδυναμία αντιπαράθεσης. Γεμίσαμε από τέτοια, αλλά για την ταμπακιέρα κουβέντα.

Ανώνυμος είπε...

Υπομονή. Από αύριο θα φανεί τι εννοούν όσοι εντάσονται στο περήφανο μπλοκ του ΟΧΙ. Να δούμε πόσο θα κρατήσει η περηφάνια και η αξιοπρέπειά τους.
Εμένα κάτι μου λεει ότι ή θα την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια ρίχνοντας τις ευθύνες στο λαό ή θα προχωρήσουν τον εξευτελισμό τους μέχρι τέλους στο ρόλο του κλασικού λακέ.
Κι όλα αυτά στο όνομα της δημοκρατίας βεβαίως.
ΝΑ

Ανώνυμος είπε...

Και κάτι ακόμα.
Αν ο Σύριζα επαναλαμβάνει της ιστορία του Πασοκ, σαν φάρσα, τότε η επόμενη επανάληψή της από την Ανταρσύα θάναι η φάρσα στο τετράγωνο.
ΝΑ

Ανώνυμος είπε...

αδυναμία αντιπαράθεσης λες ασγ αλλά είναι πολύ πιο εύκολο να πας σε ένα παράθυρο του mega να πεις την γνώμη σου για το ΟΧΙ παρά στο blog σου που ότι δεν αρέσει κόβεται.

μάλιστα είπε...

Που είδες εσύ ό,τι δεν αρέσει να κόβεται;
Μια χαρά αντιπαραθέσεις γίνονται εδώ (ακόμα κι αν καμιά φορά -κακώς- ξεφεύγουν).
Κόβεται συγκεκριμένο άτομο, που έρχεται εδώ για να μπαχαλέψει και να ρίξει λάσπη.
Για δες διαλόγους στα τελευταία ποστ για το δημοψήφισμα και πες μετά για λογοκρισία.
Έλεος με τον κάθε πικραμένο

Ανώνυμος είπε...

Τώρα μετά από αυτό το αποτέλεσμα τι έχετε να πείτε; Το 62% του ελληνικού λαού ψήφισε κατά της Ε.Ε. και του Ευρώ.

Ανώνυμος είπε...

http://www.newsbomb.gr/politikh/news/story/603820/ektakto-tsipras-tha-zitiso-sygklisi-toy-symvoylioy-ton-politikon-arxigon
Κατα τον Τσιπρα δεν ψηφισε εξω απο την ΕΕ και το Ευρω. Ο Αλεξης λέει οτι δεν πηρε εντολη ρηξης αλλα εντολη διαπραγματευσεις με τους θεσμους.

κ.

Δ. είπε...

Από τις δηλώσεις Τσίπρα:
"...έχω πλήρη συνείδηση ότι η εντολή που μου δίνετε δεν είναι εντολή ρήξης με την Ευρώπη αλλά εντολή ενίσχυσης της διαπραγματευτικής μας δύναμης για την επίτευξη βιώσιμης συμφωνίας. Με όρους κοινωνικής δικαιοσύνης, με όρους προοπτικής και απεγκλωβισμού από τον φαύλο κύκλο της λιτότητας.
Και αυτή την εντολή θα την υπηρετήσω χωρίς χρονοτριβή.
Γνωρίζουμε όλοι πως εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν.
Υπάρχουν όμως δίκαιες λύσεις.
Υπάρχουν βιώσιμες λύσεις.
Αρκεί να το επιδιώκουν και οι δύο πλευρές.
Θέλω επίσης να επισημάνω ότι με τη σημερινή ιστορική και γενναία επιλογή του ο ελληνικός λαός απάντησε στο σωστό ερώτημα και ταυτόχρονα άλλαξε και το ερώτημα του διαλόγου στην Ευρώπη.
Δεν απάντησε στο ερώτημα μέσα ή έξω από το ευρώ. Αυτό το ερώτημα πρέπει να φύγει οριστικά από τη συζήτηση. Δεν μπορεί η Ευρώπη να είναι ο μονόδρομος των μνημονίων της λιτότητας.
Ο Ελληνικός λαός σήμερα έδωσε απάντηση στο ερώτημα: Ποια Ευρώπη θέλουμε.
Και απάντησε γενναία : θέλουμε την Ευρώπη της αλληλεγγύης και της δημοκρατίας."

Αυτά δήλωσε ο Τσίπρας έχοντας στο χέρι πλέον ένα ΟΧΙ, που του έδωσε το 61,5% του 63% των ψηφοφόρων (ή αλλιώς όχι ψήφισε το 36%, ναι το 22,8 και αποχή-άκυρα-λευκά συγκέντρωσαν το 41% των εγγεγραμμένων ψηφοφόρων), και όχι πολλά! Ένα όχι στο οποίο ενσωματώθηκαν και άλλα όχι και τα οποία δεν ξεχωρίζονται.

Ας μας που λοιπόν οι νεροκουβαλητές του "ΌΧΙ μέχρι το τέλος" που διαδήλωναν και σήμερα μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ, τους ΑΝΕΛ και το ΕΠΑΜ, πάλι καλά που έλειπε η Χρυσή Αυγή, τη χαρά τους για το όχι από που προκύπτει ότι:

"Το συντριπτικό αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος υπέρ του ΟΧΙ στις προσταγές Ε.Ε.. Δ.Ν.Τ., ΕΚΤ αποτελεί ένα θρίαμβο των λαϊκών διαθέσεων αντίστασης και ανυπακοής και ένα ισχυρό μήνυμα ρήξης και όχι υποταγής για νέο μνημόνιο." (ΝΑΡ)

Άλλοι λοιπόν θα πρέπει να απολογηθούν.

Θα συμφωνήσω πάντως ότι μέσα σε αυτό το ΟΧΙ που πήρε ο Τσίπρας "αναδείχτηκε ένα ισχυρό τμήμα του «όχι της ρήξης», του «τριπλού όχι» στους εκβιασμούς των δανειστών, στα κυβερνητικά μνημόνια, στην ΕΕ. Το μαχητικό αυτό τμήμα έπαιξε σημαντικό ρόλο στη τελική έκβαση της μάχης." (και πάλι από το ΝΑΡ).

Πράγματι έπαιξε σημαντικό ρόλο! Τα συγχαρητήριά μου! Να δούμε τι θα απολογηθείτε όταν θα έρχονται τα νέα μέτρα εξαθλίωσης του λαού μας στο όνομα της δήθεν σύμφωνης γνώμης του με το δημοψήφισμα. Καλές οι φαντασιώσεις αλλά δυστυχώς υπάρχει και η πραγματικότητα. Αλήθεια πόσο το εκτιμάτε αυτό το "ισχυρό τμήμα του "όχι της ρήξης""; Και με ποιο τρόπο; Γιατί η κυβέρνηση δεν φαίνεται να την έλουσε κρύος ιδρώτας με την ύπαρξή του!

Ανώνυμος είπε...

41% ! Συγχαρητήρια λοιπόν για την πρωτιά.

Ανώνυμος είπε...

περιμένεις να σου απαντήσει κάποιος ως νεροκουβαλητής ?

Ή

εσύ είσαι νεροκουβαλητής του "μην πας κάλπη, πήγαινε παραλία ?"

Ανώνυμος είπε...

Πρωτιά δεν διεκδίκησε κανείς αλλά με τη λογική της ανακοίνωσης του ΝΑΡ θα μπορούσε να πει ότι αναδείχτηκε ένα ισχυρό ρεύμα της αντίστασης στους εκβιασμούς των ιμπεριαλιστών και της κυβέρνησης! Μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει;
Γιατί όσοι συνέβαλαν στη μεγάλη ταξική μάχη μετά τη συμβολή τους δεν πήγαν παραλία; Όσοι μπορούσαν τουλάχιστον.
Που είναι ο ενθουσιασμός σας ρε συντρόφια;

Ανώνυμος είπε...

Πρώτον. Ευτυχώς ο κόσμος δεν δέχεται, και δεν έχει περιθώρια να δεχτεί, το μέλλον που του επιφυλάσσουν. Η τρομοκρατία του μαύρου μετώπου δεν πέρασε.
Δεύτερον. Είναι εγκλωβισμένος σε δρόμο αδιέξοδο. Ο κοινοβουλευτικός δρόμος του σύριζα και της ανταρσύα μόνο απογοητεύσεις και ήττες έχει να δόσει στο λαό.
Το ροζ- μαύρο μέτωπο αυτή τη στιγμή εκλιπαρεί για παραμονή στο ευρώ και για την υπογραφή μνημονίου. "Περήφανα" και "αξιοπρεπέστατα" θυσίασε τον Βαρουφάκη και το ίδιο περήφανα και με αξιοπρέπεια παρακαλάει να γίνει δεκτή η θυσία που ετοιμάζεται να κάνει ολόκληρου του ελληνικού λαού. Μόνο ένας "αριστερός" σαν τον Τσίπρα θα μπορούσε να κάνει αποδεκτό κατι τέτοιο. Αυτή είναι η πολύτιμη προσφορά του στο σύστημα. Να τον χαίρονται όσοι τον βοήθησαν.

Ο κόσμος με βάση την εμπειρία του και με τη βοήθεια της πραγματικά ριζοσπαστικής και επαναστατικής αριστεράς, όποια κι αν είναι αυτή θα φανεί στην πράξη, πρέπει να μπει σε άλλο δρόμο. Η ΑΠΟΧΗ αυτή την αναγκαιότητα υπηρέτησε.
Γιώργος

Kostas T είπε...

Πρώτη σοβαρή πολιτική κίνηση της κυβέρνησης μετά το δημοψήφισμα η σύγκλιση του συμβουλίου πολιτικών αρχηγών για να πάμε "ενωμένοι" στη διαπραγμάτευση.

Δεύτερη σοβαρή πολιτική κίνηση της κυβέρνησης μετά το δημοψήφισμα, η "παραίτηση" Βαρουφάκη, γιατί δεν άρεσε στους "δανειστές".

Όσοι καλούσαν το λαό να συμμετέχει στο δημοψήφισμα (δεν αναφέρομαι στους δεξιούς του ΝΑΙ που βρέθηκαν παραδόξως ως "χαμένοι" με τη μεριά των "νικητών"), με σκεπτικό ότι το ΌΧΙ θα ανοίξει δρόμους ρήξης, ανατροπής, κλπ, οφείλουν να εξηγήσουν την επιλογή τους. Δεν έβλεπαν που θα οδηγηθούν τα πράγματα ή απλά ήταν μια τυχοδιωκτική επιλογή; Και σε κάθε περίπτωση να μας πουν τι σκοπεύουν στη συνέχεια να κάνουν ιδίως εάν επιμένουν ότι σωστά έπραξαν, για να προωθήσουν τη ρήξη, την ανατροπή και το "τέρμα στις διαπραγματεύσεις" που έγραφαν στις αφίσες τους.
Εμείς λέγαμε ότι αυτά ΔΕΝ μπορεί να προκύψουν και ΔΕΝ θα προκύψουν σαν αποτέλεσμα του ΌΧΙ στο δημοψήφισμα που η κυβέρνηση καμία στιγμή δεν έκρυψε γιατί το κάνει και πώς σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει. Εσείς που λέγατε άλλα, τώρα τι λέτε και κυρίως τι σκοπεύετε να κάνετε;

Δεν ζητώ απολογίες ή δικαιολογίες. Δεν τις περιμένω κιόλας...
Ρωτάω με ειλικρίνεια και ανησυχία.

Δ. είπε...

Ο μόνος λόγος που παρέθεσα τα ποσοστά είναι για να φανεί το πραγματικό μέγεθος της "νίκης". Χρειάζεται μια πολιτική εξήγηση και ανάλυση του αποτελέσματος που όμως δεν μπορεί να μην παίρνει υπ' όψη της ότι το μεγαλύτερο ποσοστό το "πήρε" η αποχή. Οι εξηγήσεις είναι πολλές καιδεν μπορεί να χρεωθεί όλο αυτό το ποσοστό στα μ-λ κόμματα ή στο ΚΚΕ. Για πολλούς και διάφορους λόγους αυτό το κομμάτι του λαού δεν ένοιωσε την ανάγκη να πάει να ψηφίσει.
Κανείς δεν μπορεί και δεν πρέπει να το αγνοήσει.

Ανώνυμος είπε...

Kosta απολογίες και δικαιολογίες ζητάς για μια γραμμή που δικαιώθηκε. Στα 70+% στις εργατικές περιοχές, στην μεγάλη λαική νίκη απέναντι στην τρομοκρατία του ιμπεριαλισμού και της μιντιοκρατίας. Εύκολο είναι να κατασκευάζεις απόψεις για να αντιπαρατίθεσαι, να πω και γω ότι κάποιοι είχαν πει ότι αν η αποχή είναι μεγάλη την άλλη μέρα θα γίνει χαμός. Η διαχείριση του ΟΧΙ από τον Τσίπρα είναι η αναμενόμενη. Το "ΟΧΙ μέχρι το τέλος" δεν ήταν πρόταση στον Τσίπρα ήταν πρόταση στον λαό με κριτήρια αποτίμησης όχι τι θα κάνει ο Τσίπρας αλλά 1.να πει ο λαός ΟΧΙ 2. η επόμενη μέρα να βρει την μαχόμενη αριστερά με την νομιμοποίηση ότι μπήκε στο λαϊκό χαράκωμα και άρα έχει λόγο και λαική νομιμοποίηση να παλέψει με τον λαό. Πραγματικά θεωρώ αυτά που λέτε εδώ πρώτες συναισθηματικές αντιδράσεις και αδυνατώ να φανταστώ ότι η τοποθέτηση του κκε μλ μετά από τον χτεσινό σεισμό θα είναι ότι τελικά η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ή όποιον εννοείτε απέτυχε γιατί δεν άλλαξε τον ΣΥΡΙΖΑ αν και ποτέ της δεν το είπε, δεν το έθεσε σαν στόχο ή σαν δυνατότητα.

Ανώνυμος είπε...

προς ανωνυμο 6/7/15, 12:42 μ.μ.
το οτι το "οχι μεχρι τελους" χρησιμοποιειται και αθροιζεται στο "οχι" της νομιμοποιησης της κυβερνησης, οτι στρεφεται εναντια ακομα και στους υποστηρικτες του δεν φαινεται να απασχολει

Ανώνυμος είπε...

και η αποχή αθροίζεται στην ιμπεριαλιστική και μιντιακή τρομοκρατία και, κάτι πολύ σημαντικό που ξέχασα πριν, την εργοδοτική τρομοκρατία, γιατί μιλάμε για ένα ΟΧΙ που έρχεται με όρους βαθιάς αντίστασης στον πυρήνα των καπιταλιστικών παραγωγικών σχέσεων, εκεί που ειπώθηκε στους εργατουπάλληλους ότι αν δεν βγει ΝΑΙ θα πεθάνουν την Δευτέρα. Και ψήφισαν 75% ΟΧΙ.

αυτό που λες πρέπει να σε απασχολήσει, εμένα με απασχολεί αλλά τουλάχιστον έχω την δικαίωση ότι δεν έπρεπε να χαριστεί το λαϊκό χαράκωμα στον ΣΥΡΙΖΑ (ο 12:42)

Ανώνυμος είπε...

αν δεν με απατα η μμνημη μου η μιντιοκρατια καλουσε σε συμμετοχη και οχι σε αποχη απο το δημοψηφισμα!

Ανώνυμος είπε...

σε απατά η μνήμη σου, η μιντιοκρατία καλούσε σε ΝΑΙ (ο 12:42)

Ανώνυμος είπε...

άρα σε συμμετοχή

ΑΛΕΠΟΥ είπε...

Από την όλη κουβέντα και κριτική που δεχόμαστε απουσιάζει εγκληματικά πλέον το ζήτημα των μέτρων που θέλουν να περάσουν οι ιμπεριαλιστές το ντόπιο πολιτικό προσωπικό του ΝΑΙ, και οι αντιλαϊκοί συστημικοί διαχειριστές του ΟΧΙ. Υπάρχει πλήρης παραίτηση από την κατεύθυνση οικοδόμησης κινήματος.

Δεν υπάρχει καμία κουβέντα πλέον για το πώς θα οργανωθούν κινητοποιήσεις ενάντια στην πολυθρύλητη συμφωνία κυβέρνησης ιμπεριαλιστών, και αυτό με ευθύνη όχι μόνος της κυβέρνησης, αλλά και του ΚΚΕ και των οργανώσεων της πάλαι ποτέ υποτιθέμενης εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς. Να μην μιλήσουμε για τους σαλτιμπάγκους της "αριστερής πλατφόρμας"...

Οι οποίοι αντιλήφθηκαν το δημοψήφισμα ως "ευκαρία", είτε για να πλασσαριτσούν ως κοινβουλευτική-νομοθετική αντιπολίτευση του προγράμματος της Θεσσαλονίκης οι πρώτοι, και οι δεύτεροι ως πολιτικό συμπλήρωμα της κυβέρνησης που νομίζει ότι ήρθε η "ιστορική ευκαιρία" του 3%.

Αν κάποιος λοιπόν έχει να απολογηθεί είναι όλοι αυτοί που μπήκανε στο βρακί του Τσίπρα, μετατράπηκαν σε κλακαδόροι και αφόπλισαν ένα ολόκληρο αγωνιστικό δυναμικό, συνεργόντας στο φάμε το "αριστερό μνημόνιο" ολόκληρο μαζί με τα κουκούτσια.

Όλη αυτή η δεξιόστροφη πολιτική οδηγεί πλέον το λαϊκό κίνημα να αποδεχθεί την συμφωνία ως "αναγκαίο κακό", ως "αποτέλεσμα πίεσης", μην σας πως και ως "νίκη", οδηγόντας τον λαό να είναι ικανοποιημένος που θα κόψουν τον μισθό του κάπως λιγότερο, αλλά με μπόλικη "αξιοπρέπεια".

Το γεγονός ότι ο λαός αντιστάθηκε με θάρρος στην συστημική προπαγάνδα και δεν υπέκυψε στο ΝΑΙ δεν απαλάσσει σε καμία περίπτωση τις ευθύνες της εντός και εκτός τειχών αριστεράς.

Ανώνυμος είπε...

Καλά κριτικάρετε τους πάντες αλλά καμιά ανακοίνωση εσείς δεν θα βγάλετε; Τι περιμένετε το επόμενο δημοψήφισμα;

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Πέρα από το ότι συμφωνώ με την παρατήρηση του συνδιαχειριστή του blog με το όνομα ΑΛΕΠΟΥ θα ήθελα να ρωτήσω τον (12:42) κάποια πράγματα.

Το δημοψήφισμα από κίνηση του Τσίπρα να ξεφύγει του στριμώγματος των ιμπεριαλιστών πότε μετατράπηκε σε λαϊκό χαράκωμα; Ρωτάω γιατί με βάση το δικό μου τρόπο σκέψης τα χαρακώματά του τα φτιάχνει ο λαός όταν είναι σε διαδικασίες αγώνα. Αλλιώς του κατασκευάζει ένα το σύστημα για να του πει ότι είναι συμμέτοχος (ενίοτε και συνένοχος) και εμείς πια έχουμε να επιλέξουμε για το αν θα το επανδρώσουμε και θα το υπερασπιστούμε. Η απάντηση σε αυτό θα με βοηθούσε να καταλάβω και πολλές άλλες τοποθετήσεις που γράφτηκαν και ειπώθηκαν ότι αυτό το δημοψήφισμα είχε έντονα χαρακτηριστικά ταξικής πάλης, αλλά και στο να συνεχίσω στα υπόλοιπα ζητήματα που θέτεις. Όπως σε αυτό που λες ότι πλέον η μαχόμενη αριστερά νομιμοποιείται να παρεμβαίνει στο λαό, με τη συμμετοχή στο δημοψήφισμα με το ΟΧΙ, έστω και παραλλαγμένο!
Και μια παρατήρηση εδώ δε μιλάς με κάποιους αλλά με πολύ συγκεκριμένους. Ποτέ δεν είπαμε ότι όσο πιο μεγάλη είναι η αποχή τόσο μεγαλύτερος χαμός θα γίνει. Αποδείχτηκε άλλωστε εκ των πραγμάτων μιας και η αποχή ήταν μεγαλύτερη από το ΟΧΙ και το ΝΑΙ, που λέει και ο Δ.

Ανώνυμος είπε...

ασγ, η κίνηση του Τσίπρα να ξεφυγει κλπ έγινε λαικό χαράκωμα από τότε, πολύ πριν δηλ, που ο ιμπεριαλισμός έχει καταλήξει πως δεν ανέχεται ούτε μια τέτοια κίνηση. Το πήρε πάνω του ο λαός, νίκησε, τώρα είναι άσχημα τα πράγματα, δεν θα βγάλουμε άκρη ποτέ αν δικαιώθηκε το κριτικό ΟΧΙ ας το πούμε έτσι, η αποχή το άκυρο (ο 12:42). Κατά μία έννοια είμαστε σε μια άσχημη κατάσταση εθνικής μνημονιακής ενότητας και ο λαός απέτρεψε μια άλλη χειρότερη εθνικού εξανδραποδισμού και επιθετικής ακροδεξιάς παλινόρθωσης. Με αυτή την έννοια η μάχη του ΟΧΙ κερδήθηκε, αλλά μοιάζει ήδη παλιά και ξεπερασμένη. (ο 12:42)

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Πολύ γρήγορα δεν ξεπεράστηκε;
Δεν το λέω με καμιά διάθεση ειρωνίας, εκτιμώ αυτό που γράφεις. Πράγματι δεν θα βγάλουμε άκρη, επίσης συμφωνώ. Αλλά εκτιμώ ότι δεν θα βγάλουμε άκρη γιατί ο λαός δεν είναι στους δρόμους. Δεν αγωνίζεται και δεν παλεύει ενάντια σε παλιά και νέα μνημόνια, πήγε ψήφισε (ή δεν ψήφισε) την αντίθεσή του και μέχρι εκεί.
Μάλλον η αριστερά, ιδιαίτερα η "εκτός των τειχών", θα πρέπει να αλλάξει την ατζέντα των αναζητήσεών της και των κατευθύνσεών της. Θα πρέπει από δύναμη αναζήτησης λύσεων να γίνει δύναμη αγώνα, αντίστασης, διεκδίκησης, ανατροπής πολιτικών ανεξάρτητα από το ποιος είναι κυβέρνηση και να δημιουργήσει μαζί με το λαό, την εργατική τάξη, τις προϋποθέσεις για την ανατροπή του ίδιου του συστήματος.

Kostas T είπε...

Ανώνυμε 6/7/15, 12:42 μ.μ., δικαίωση για μια γραμμή δεν προκύπτει από το κατά πόσο συντάχθηκε με την πλειοψηφία, εκλογικά. Εκτός αν είσαι από το ΣΕΚ, οπότε θα έχεις συνηθίσει να το θεωρείς έτσι από την εποχή που ψηφίζατε ΠΑΣΟΚ, επειδή το "ψήφιζε και η εργατική τάξη". Άλλοι κατασκευάσανε εικονική πραγματικότητα με το δημοψήφισμα για να ψαρέψουνε στα θολά νερά των ψηφοφόρων του ΣΥΡΙΖΑ. Κανείς δεν είπε ότι το "ΟΧΙ μέχρι τέλους" ήταν πρόταση του Τσίπρα, αν ήταν θα ρωτάγαμε τον Τσίπρα τι σκοπεύει να κάνει στο κίνημα τώρα που το όχι έγινε ναι...

Αυτό είναι το βασικότερο από όλα.
Η άλλη μέρα ήρθε και οι εξελίξεις που αποκαλύπτουν τι ήταν και τι σημαίνει αυτό το δημοψήφισμα έχουν αρχίσει να τρέχουν και μάλιστα πολύ γρήγορα. Άσε λοιπόν τις μεγαλοστομίες για το κατά πόσο η "μαχόμενη αριστερά" του όχι νομιμοποιείται να παλέψει με το λαό στη βάση της εκλογικής της στάσης (αλήθεια πριν δεν νομιμοποιούνταν;) και απάντα καθαρά. Τώρα που το παιχνίδι μεταφέρεται στις Βρυξέλλες και οι εκβιασμοί απέναντι στο λαό όχι μόνο δεν κόπηκαν αλλά απογειώνονται ακριβώς στη βάση του δημοψηφίσματος, εσείς τι σκοπεύετε να κάνετε για να προωθήσετε τη γραμμή σας "να φτάσει το όχι μέχρι τέλους"; Σε αυτό το επίπεδο ρώτησα αν έχετε ή σκοπεύετε να πάρετε πρωτοβουλίες. Και να είσαι σίγουρος ότι χωρίς αποτελέσματα σε αυτές τις πρωτοβουλίες που να δείχνουν ότι η συμμετοχή και η νομιμοποίηση ΤΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ στις λαϊκές συνειδήσεις βοήθησε στην συγκρότηση κίνησης που να παλεύει τους στόχους της ρήξης με τον ιμπεριαλισμό και το κεφάλαιο, καθόλου δεν θα δικαιούσαι να λες ότι τάχα δικαιώθηκε η γραμμή σας.

Και εδώ δεν καλύπτουν οι κουβέντες για δήθεν παρακαταθήκες για το απώτερο μέλλον και τα "δεν θα βγάλουμε άκρη ποτέ αν δικαιώθηκε το κριτικό ΟΧΙ". Οι εξελίξεις σε συνέχεια του δημοψηφίσματος είναι εδώ, τρέχουν και είναι εξαιρετικά αρνητικές για το λαό. Ήδη έχουν φανεί τα πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

Kosta θέλω να απεμπλέξω την κουβέντα από την δικαίωση, δεν θες, δεν πειράζει. Δεν είπα ότι το όχι μέχρι τέλους δεν ήταν η πρόταση του Τσίπρα, είπα ότι δεν ήταν πρόταση στον Τσίπρα, άρα δεν θα αποτιμηθεί από το τι κάνει ο Τσίπρας. Μεγαλύτερη δικαίωση του μη συριζα ΟΧΙ είναι οι αποτιμήσεις του αποτελέσματος του δημοψηφίσματος από δυνάμεις που δεν το στήριξαν που στέκονται ότι υπήρξε αποτέλεσμα αγωνιστικής στάσης, εκβιασμών που δεν πέρασαν, ο Κουτσούμπας λέει ότι ο Τσίπρας δεν έχει νομιμοποίηση για μνημόνιο και τέτοια. Η μαχόμενη αριστερά αν δεν μπήκε σε κάτι που μετά αναγνωρίζει σαν λαική μάχη έχει ένα μείον για να απευθυνθεί, προφανώς ο χρόνος δεν άρχισε και τελείωσε με το δημοψήφισμα. Ο χρόνος ήταν βέβαια υπερσυμπυκνωμένος, καταννοώ και άλλες στάσεις σύμφωνα με τον χ ψ υποκειμενισμό και την κεκτημένη ταχύτητα του καθενός, από δω και πέρα με νοιάζει(ο 12:42)

Kostas T είπε...

Ανώνυμε, για το από εδώ και πέρα συζητάω κι εγώ. Ξαναρωτάω λοιπόν.

Οι του όχι εκτός ΣΥΡΙΖΑ, σκοπεύουν να πάρουν κινηματικές πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση που οι ίδιοι έβαλαν "να πάει το όχι μέχρι τέλους" τώρα που το όχι έχει γίνει ανοιχτά πλέον λεωφόρος προς τη συμφωνία και όχι προς τη ρήξη;

Αλλά για να πράξουν κάτι τέτοιο άμεσα, θα πρέπει να αποτιμήσουν σωστά το βάρος της επιλογής τους και την ιδιαίτερα άσχημη εξέλιξη που συντελείται τώρα στη βάση και της δικής τους στάσης και με το λαό να παρακολουθεί. Δεν θα το πράξουν ποτέ αν αισθάνονται δικαιωμένοι και τελεία. Δεν περιμένω να αποδεχτούν την κριτική και να ενστερνιστούν τις απόψεις του ΚΚΕ(μ-λ), αλλά οι εξελίξεις τρέχουν και είναι επικίνδυνες. Καμία ανησυχία;

Ανώνυμος είπε...

Γιατί αυτή η επιθετικότητα Kostas T. απέναντι σε έναν σχολιαστή ο οποίος ήδη έχει παραδεχτεί, σε αντίθεση με άλλους, ότι το αποτέλεσμα του χθεσινού δημοψηφίσματος έχει ήδη ξεπεραστεί;
Τι ζητάς; Δήλωση μετανοίας;

Kostas T είπε...

Το ερώτημα δεν απευθύνεται σε έναν αλλά σε κάποιους χώρους.

Καλώς ή κακώς στην καμπάνια τους ανταποκρίθηκε και κάποιος κόσμος που πίστεψε ότι θα ανοίξουν δρόμοι αγωνιστικοί. Θα γίνει το πρώτο βήμα για την κατάργηση των μνημόνιων, αποδεσμεύσεις, ρήξεις κλπ... Αυτός ο κόσμος δεν μπορεί να μην παρακολουθεί τις εξελίξεις που του επιφυλάσσουν στη συνέχεια ακόμη πιο βαθειά απογοήτευση. Από εκεί πηγάζει το ερώτημα μου.

Τελος πάντων, δικαίωμα σου αυτό που εγώ λέω ανησυχία να το μεταφράζεις ως επιθετικότητα. Μάλον δεν θα σε πείσω...

Ανώνυμος είπε...

ρε σύ Kosta, κινηματικές πρωτοβουλίες λες, να παρθούν ξέρω γω, όλοι μας πρέπει να πάρουμε νομίζω, και επιμένω ότι το ΟΧΙ που είπαμε μας βοηθάει, επιμένεις στο αντίθετο(ο 12:42)

Ανώνυμος είπε...

Για να μήν ξεχνιόμαστε.
Απο σημερινό άρθρο του Δελαστίκ στο Εθνος:

"Εν πάση περιπτώσει, η ουσία είναι πως ο Τσίπρας κέρδισε το δημοψήφισμα και φυσικά κανένας τώρα δεν μιλάει για το κατά φαντασίαν δίλημμα ευρώ ή δραχμή. Ο πρωθυπουργός, ενισχυμένος, διακήρυξε όπως και πριν από το δημοψήφισμα, ότι επιδιώκει ταχύτατα συμφωνία με τους Γερμανούς. Αυτοί έκαναν χθες σκληρές δηλώσεις, αλλά έδωσε το Βερολίνο εντολή να συγκληθεί σήμερα κιόλας έκτακτη σύνοδος κορυφής με θέμα «Ελλάδα»! Το χαστούκι του 61,3% του «Οχι» ήταν πολύ ισχυρό στο μάγουλο των Ευρωπαίων. Βλαστημούν τους εαυτούς τους οι ηγέτες των μεγάλων κρατών της Ευρωζώνης... "

Αυτά λέει το πιό δημοφιλές πρόσωπο (με βάση τουλάχιστον τους σταυρούς στα ψηφοδέλτιο) της Ανταρσύα.
Υμνοι στη συνέπεια του πρωθυπουργού ο οποίος επιδιώκει ταχύτατα συμφωνία με τους Γερμανούς! Πουθενά σε όλο το κείμενο (δες ΙΣΚΡΑ) δεν αναφέρεται η λέξη νέο μνημόνιο.
Και δεν είναι μόνο ο Δελαστίκ.
Γιώργος

Kostas T είπε...

Συγνώμη για χθες. Ήθελα να πω περισσότερα αλλά κοιμήθηκα γιατί είχα δουλειά σήμερα. Για να είμαι ειλικρινής θα το είχα παρατήσει, μιας που κανένας δεν φάνηκε να καταλαβαίνει που το πάω, αλλά μου δίνει θάρρος το σχόλιο του Γιώργου να το συνεχίσω. Δεν θέλω να το τραβήξω, μόνο να ξεκαθαρίσω κάπως από τη μεριά μου.

Χθες, πριν τα γράψω αυτά είχα διαβάσει την παρακάτω ανακοίνωση του ΑΝΤΑΡΣΥΑ:

http://antarsya.gr/node/3157
με τίτλο "ΟΧΙ στην «εθνική ομοψυχία» επιβολής νέων Μνημονίων!"

Τα παρακάτω σημεία είναι που μου ενίσχυσαν την ανησυχία που προσπάθησα να περιγράψω (οι υπογραμμίσεις δικές μου):

"...Ήταν μαζικό ΟΧΙ, για να γίνουν μονομερείς ενέργειες σε όφελος των εργατικών λαϊκών συμφερόντων και όχι για αδιέξοδες διαπραγματεύσεις, για συμφωνία με τους δανειστές..."

- Σαφής σύνδεση του όχι με τη στάση που θα πρέπει να ακολουθήσει η κυβέρνηση, ακόμα κι όταν η κυβέρνηση έχει δείξει τη διάθεση της για συνέχεια της διαπραγμάτευσης και υποταγή στον ιμπεριαλισμό. Σαν να μην έδειξαν τίποτα οι εξελίξεις...

"... Για να επιβάλει με τους αγώνες του την εθνικοποίηση των τραπεζών χωρίς αποζημίωση για τους μετόχους και με εργατικό έλεγχο, τη στάση πληρωμών προς τους "δανειστές" και τη διαγραφή του χρέους, την αποδέσμευση ..."

- Τα βασικά σημεία της στοχοθεσίας για το κίνημα παραμένουν τα γνωστά στοιχεία του μεταβατικού κυβερνητικού προγράμματος. Δηλαδή και πάλι απεύθυνση στην κυβέρνηση;! Δεν περίμενα βέβαια η ΑΝΤΑΡΣΥΑ να έχει αλλάξει άποψη, αλλά όταν βλέπεις το όχι που υποστήριξες, ανοιχτά και καθαρά πλέον να μετατρέπεται σε συνέχεια της γραμμής υποταγής στον ιμπεριαλισμό, μπαίνει θέμα προτεραιοτήτων (κι ας πιστεύεις ακόμα ότι το όχι βοηθάει το λαό) να διαμαρτυρηθείς έστω, ΕΝΑΝΤΙΑ σε αυτή την κυβέρνηση και την πολιτική της. Όχι να την νουθετείς!

Η ανακοίνωση αυτή (και η γενική στάση πιστεύω) όχι μόνο δεν συμβαδίζει με αυτό που ο Ανώνυμος λέει για κινηματικές πρωτοβουλίες που "όλοι πρέπει να πάρουμε" και που είναι ΣΩΣΤΟΤΑΤΟ, αλλά βρίσκεται στον αντίποδα της κινηματικής αντίδρασης στις αντιλαϊκές εξελίξεις που ακόμα δυσκολεύεται αυτός ο χώρος να τις αναγνώσει.

Φοβάμαι ότι χωρίς μια πιο ξεκάθαρη εκτίμηση του που πάει το πράγμα από τη μεριά του συστήματος και της κυβέρνησης που προσπαθεί αν το διαχειριστεί, από το ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τις δυνάμεις που στήριξαν το ΟΧΙ ελπίζοντας ίσως άλλα πράγματα, δεν θα υπάρξει τέτοιου τύπου αντίδραση από αυτό το χώρο.

Θα το πω όσο πιο απλά μπορώ, σχεδόν μπακαλίστικα. Δείτε το έτσι. Αν πεις "με ξεγέλασαν και το όχι μου το κάναν κάτι άλλο από αυτό που ήθελα - ήλπιζα" τότε στη φράση σου εμπεριέχεται και μια δόση αυτοκριτικής. Γιατί αμέσως προκύπτει το ερώτημα "κι εσύ γιατί δεν το είδες νωρίτερα;". Εδώ δεν μιλάμε για "απατημένες συζύγους" αλλά για οργανώσεις και πολιτικούς σχηματισμούς που φέρουν ακέραια την ευθύνη της εκτίμησης τους! Όμως αυτή η έστω μικρή δόση αυτοκριτικής είναι αναγκαία για να κινητοποιηθείς ενάντια στο "κακό που σε βρήκε" και σε "αυτόν που σε ξεγέλασε".

Αν παραμένεις στο "εγώ όλα καλά τα έκανα", όπως φαίνεται για κάποιους χώρους, δεν θα σου βγει ποτέ η αντίδραση που απαιτείται. Θα παραμένεις στην "εποικοδομητική κριτική" προς την κυβέρνηση.

Ανώνυμος είπε...

κανένας δεν λέει με εξαπάτησαν, καλέσαμε τον λαό να δώσει μια μάχη κατά της ΕΕ και την έδωσε και μπράβο του, its so simple

Ανώνυμος είπε...

Οτι κι αν νόμιζαν ότι ψήφιζαν, όσοι ψήφισαν ΟΧΙ , σήμερα είναι στο ίδιο "λαικό χαράκωμα" μ αυτούς που ψήφισαν ΝΑΙ. Προς τί οι χωριστές συγκεντρώσεις;

Ανώνυμος είπε...

Επειδή εσύ φοβάσαι να τα βάλεις με την ΕΕ ακόμα και μέσα σε ένα παραβάν, αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει όλοι να φοβούνται. Και δεν φοβούνται. Και εσύ τους λες ότι είναι στο χαράκωμα της ΕΕ, το οποίο όμως είναι σαν το σπίτι σου, όχι το δικό τους. Δεν είναι το σπίτι μας, δεν είναι το μέλλον μας, δεν είναι η πατρίδα μας. Οι μάχες διαπαιδαγωγούν, οι νίκες ακόμα περισότερο, οι νίκες που χάνονται στην πορεία λόγω της ανεπαρκούς επιτελικής (σε οργάνωση και σχέδιο) συγκρότησης του λαού και της αριστεράς ακόμα περισσότερο, και έτσι συνεχίζουμε. Στον καθαρό αέρα της μαζικής ενσώματης συμμετοχής στην πολιτική, στο 500.000 κόσμο που τραγουδούσε αντάρτικα και Μίκη Θεοδωράκη στις 3 Ιουλίου, στα 3500000 αντι ΕΕ ψήφους (κατάργηση μνημονίων οτι και να γίνει) στους χώρους δουλειάς σπουδών και γειτονιές, στην αριστερά.

Ανώνυμος είπε...

συγκινητικό το τελευταίο σχόλιο.
βάλτε λίγο μίκη και κουνήστε λίγο γαλανόλευκη να εξεγερθούμε.
ΖΗΤΩ ΟΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΕΣ ΜΑΧΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ
ΖΗΤΩ Ο ΘΑΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ

Δ. είπε...

Και σε αυτούς που κοιτάνε χαζεμένοι τη κυβέρνηση να προχωρά ακάθεκτη και αντί να πάμε στα σωματεία, στις γειτονιές και στις σχολές τους να προκαλέσουν απεργίες, κινητοποιήσεις και διαδηλώσεις ενάντια στην στη πράξη κατάργηση των μισθών και των συντάξεων, ενάντια στην κατάργηση κάθε ασφαλιστικού δικαιώματος που έχει απομείνει διοργανώνουν συγκεντρώσεις υπεράσπισης του ΟΧΙ και της ...δημοκρατίας!
Κατά τα άλλα διαπαιδαγωγούν ακόμη και οι ήττες.
Τα αντάρτικα πάντως όταν γράφτηκαν και πρωτοτραγουδήθηκαν δεν γινόταν διαπραγματεύσεις!

Ανώνυμος είπε...

Νομίζεις, για τις διαπραγματεύσεις, πρώτος διδάξας ότι διαπραγματευσαι ΠΑΝΤΑ με τους ΠΑΝΤΕΣ είναι ο Λένιν, και δεύτερος ο Στάλιν. Είναι το πρόγραμμα, η συγκρότηση σου, η ταξική ηγεμονία στο μπλοκ σου που κρίνει αν κάνεις διαπραγματεύσεις ή υποτάσσεσαι, πάντως διαπραγματεύεσαι ΠΑΝΤΑ με τους ΠΑΝΤΕΣ. Όχι το ΕΑΜ με τους Γερμανούς και σωστά, δεν είναι όλα ίδια, αλλά ξέρεις τι γίνεται, το συγκεκριμένο κυβερνητικό κέντρο ψήφισε κατά της ΕΕ μαζί με τον λαό ενώ εσύ δεν τόλμησες. Και σήμερα βέβαια δεν κάνεις τίποτα από αυτά που ζητάς, δεν καλείς στα συνδικάτα κλπ. Και υπάρχει μια απεριόριστη φοβία μήπως, αναπάντεχα, ο Τσίπρας έρθει δεύτερη φορά σε ρηξη με το περιβάλλον του, και όπως έκανε το δημοψήφισμα, ξαναναποδογυρίσει το τραπέζι. Και τότε ο συν της αριστεράς και της προόδου, από τις αντιφάσεις του και όχι απο στρατηγικη, και αν υπάρξει και υποκειμενική παρέμβαση και άλλων, θα μας έχει βγάλει από την ΕΕ. Εσύ όμως θα τα λες αυτα ... εκλογικίστικα, και θα λες στους άλλους να καλέσουν τα συνδικάτα. Που το κάνουν βέβαια όλη την ώρα, ενώ εσύ όχι http://www.pandiera.gr/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AE%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%BF-%CE%BF%CF%87%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BB%CE%B1%CE%BF%CF%8D-%CE%B8%CE%B1-%CF%86%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%BC%CE%AD%CF%87%CF%81/.

να μην έχεις πάντως το άγχος ότι ο Τσίπρας θα κάνει δεύτερη ρήξη μέσα σε 10 μέρες, θα το υπογράψει, λογικά, το μνημόνιο. Και τότε θα ξαναμετρήσουμε γραμμές μέσα στην αριστερά. (ο 12:19)

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς θα κουνήσουμε γαλανόλευκη να πω στον 12:54, που είναι το πρόβλημα σου ? Και γαλανόλευκη, και αργεντίνικη, καταλανική, και βάσκικη, και ότι συμβολίζει πόθους αντίστασης και ρήξης. Δεν υπήρξε ΜΙΑ για δείγμα περίπτωση επανάστασης, εξέγερσης, ρήξης χωρίς εμπλοκή του εθνικού δημοκρατικού με το ταξικό. (ο 12:19)

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλο το άγχος σας να διαφοροποιηθείτε από το συριζα πάντως. "Καλούμε τους εργαζόμενους και το λαό στους δρόμους και στις γειτονιές Παρασκευή-Σάββατο-Κυριακή και σε μεγάλες παλλαϊκές συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα την Παρασκευή 10/7 και την Κυριακή 12/7 στις 7μμ για την υπεράσπιση του ΟΧΙ από τον τραπεζικό και ευρω-εκβιασμό, για να αποτρέψουμε νέο μνημόνιο."

Δεν ξεμπερδεύεις αγάπητε με ένα τριημεράκι, με την κλασσική λογική του "κόμβου", που δε λέω, είναι οι επόμενες μέρες. Σε ποια λογική το βάζεις είναι το θέμα. Εσύ νομίζεις ότι κάνεις το καθήκον σου έτσι, όταν εξακολουθείς να βρίσκεσαι στα όρια που σου βάζει ο ίδιος ο συριζα, τον οποίο τώρα κατηγορείς ότι σε προδωσε λες και δεν ηξερες, λες και δεν ειχε ξεκαθαρισει ο ιδιος τι σταση θα κρατησει.

Ταυτίζεις εν τω μεταξυ, άσχετες ιστορικές περιόδους με το τώρα. Κλασσική τακτικη οταν δεν μπορεις να απαντησεις τα ζητηματα του σημερα. Τι σημαινει η συγκεκριμενη διαπραγματευση;

Οσο για τη σημαια, ξεχνας το τι χαρακτηριστικα εχει πλεον αποκτησει και πως εχει εξελιχθει σαν συμβολο. λαικιστής μέχρι αηδίας είσαι. Θα μου πεις εδώ έβγαλες τη συναυλια εξεγερση.

ΓΧ είπε...

"Σας παρακαλώ κύριε σύριζα. Εφαρμόστε το δικό μου προγραμμα είναι καλύτερο"

Ανώνυμος είπε...

Σε τι έχει εξελιχθεί η σημαία που δεν ήταν πάντα ? Σύμβολο αστικής ταξικής κυριαρχίας ήταν και είναι, και εν δυνάμει αντιιμπεριαλιστικής πάλης και διεκδήκησης από τους κάτω της ζωής τους και της πατρίδας τους. Επίσης είναι διεκδικούμενη και από επιθετικότερες αστικές στρατηγικές, ακροδεξιές, εθνικιστικές, ναζιστικές. Είναι δυνατόν σε παλαικές συγκεντρώσεις με έναν χαρακτήρα κατά της ΕΕ, των παρεμβάσεων της, της γερμανικής πολιτικής κλπ, να μην έχει ελληνικές σημαίες ? (ο 12:19)

Ανώνυμος είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=j_u5NfDR7AA

Ανώνυμος είπε...

απογοητευμένος άνεργος επιστήμονας:
τι τα θες φίλε μου, η ουσία είναι ότι αυτοί δεν είναι πατριώτες

εθνικιστής πατέρας: αυτά τα λένε οι κομμουνιστές

απογοητευμένος άνεργος επιστήμονας: όλος ο κόσμος τα λέει

https://www.youtube.com/watch?v=0UAas5r5Pl4 (ο 12:19)

Δ. είπε...

Δεν ξέρω τι λέω εγώ "9/7/15, 1:10 μ.μ." αλλά εσύ από φαντασία καλά πας! Συγκρίνεις, (μήπως ταυτίζεις κιόλας;), επαναστατικές καταστάσεις με αυτό που συμβαίνει σήμερα με αυτή τη κυβέρνηση, πιστεύεις ότι η κυβέρνηση ψήφισε κατά της ΕΕ; Πες το στον Τσίπρα και τον συγκυβερνήτη του τον Καμμένο γιατί μάλλον δεν το κατάλαβαν. Από τη πρώτη μέρα που ανακοίνωσαν το δημοψήφισμα άλλα έλεγαν!

Για το τι κάνω εγώ που το ξέρεις; Ξέρεις ποιος είμαι και που παρεμβαίνω; Και τι μου αντιπαραθέτεις; Κινήσεις κορυφής ΣΥΡΙΖαίων και ΑΝΤΑΡΣΥων συνδικαλιστών μπας και βγάλει ξανά καμιά απόφαση η ΑΔΕΔΥ για να έχουν άλλοθι για τις συγκεντρώσεις τους; Πες μου μια από τις αποφάσεις της ΑΔΕΔΥ τους τελευταίους μήνες που να τις πήραν χαμπάρι οι δημόσιοι υπάλληλοι! Δείξε μου μια συγκέντρωση που να καλούσε η συνδικαλιστική ηγεσία της ΑΔΕΔΥ και να πήγε! Με καπέλα και συντονιστικές αντιγραφές του ΠΑΜΕ κίνημα δεν φτιάχνεις. Άλλα πράγματα φτιάχνεις. Κομματικά παραρτήματα για να παριστάνεις τον κινηματικό γράφοντας στα παλιά σου τα παπούτσια τους εργαζόμενους τους οποίους υποτίθεται ότι εκπροσωπείς.

Εγώ κανένα άγχος δεν έχω για τον Τσίπρα. Ήμουν ξεκάθαρος από την αρχή. Άλλοι ελπίζουν σε αυτόν και προσπαθούν να τον πιέσουν να αλλάξει ρότα. Γι' αυτό και τον καταγγέλουν, αν και όταν τον καταγγέλουν, ότι πούλησε το ΟΧΙ που πάλεψαν όλοι μαζί! Ούτε καμιά φοβία έχω για το αν θα έρθει για δεύτερη φορά σε ρήξη με το ...περιβάλον του, γιατί απλούστατα δεν είδα καμιά ρήξη παρά μόνο μια κίνηση τακτικής. Γιατί μεταφράζεις σε φοβία δική μου την ανησυχία τη δική σου;

Όσο για τη σημαία ας μου δείξει ο 12:19 που την υπερασπίζεται μια κοινωνική επανάσταση που να κράτησε την παλιά εθνικοαστική σημαία! Η δε σημερινή και επίσημη γαλανόλευκη πλέον συμβολίζει χούντα, ξεπούλημα στην Ε.Ε. και το ΝΑΤΟ, συμμετοχή σε επεμβάσεις σε άλλες χώρες ως κολαούζοι του ΝΑΤΟ και των Αμερικάνων, εθνική συνεννόηση και ταξική συνεργασία. Άλλωστε δεν έχει να κάνει με προηγούμενες καταστάσεις μιας και αυτή η συγκεκριμένη σημαία καθιερώθηκε ως επίσημη κρατική για πρώτη φορά από τη χούντα (το δίχρονο 69-70) και οριστικοποιήθηκε το 1978 από την κυβέρνηση Καραμανλή. Γι' αυτό πλέον δεν την χρειαζόμαστε!

Ανώνυμος είπε...

το ότι μπορεί να αλλάξουν τα εθνικά σύμβολα είναι δείκτης ανεβάσματος σε ανώτερο επίπεδο της διεκδίκησης του έθνους. Ο κόσμος την χρειάζεται την εθνική αναφορά και τα εθνικά σύμβολα, γιατί όπως έλεγε ο Άρης "εμείς έχουμε εδώ μόνο τα πεζούλια μας" . Οι κοσμοπολίτικες απόψεις στην αριστερά είναι που κυβερνάνε και κάνουν τα ΟΧΙ ΝΑΙ σε λίγες μέρες

όταν λέω εσύ δεν είναι προσωπικό, λες δεν τα κάνει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, κάντα εσύ, γιατι δεν τα κάνεις ?

για το δημοψήφισμα δεν ξαναλέω. Μπράβο στον κόσμο που ψήφισε κατά της ΕΕ, εσύ και ο Τσίπρας να λέτε ότι ψήφισε υπέρ (ο 12:19)

Ανώνυμος είπε...

Μαργαρίτα: Τη ρόμπα μου ρε Μαρία!
Μαρία: Η ρόμπα σου; Πού είναι η ρόμπα σου;
Μαργαρίτα: Πού είναι η ρόμπα μου; Εδώ δεν την είχα. Ο παλιάνθρωπος. Ο μουλοχτός,
Βρέθηκε; Μη σώσει και βρεθεί! Που του βρωμάω, που να του βρωμίσουν δεκατέσσερις.
Μαρία: Άντε πάλι μία ώρα να ετοιμαστείς τελείωνε.
Μαργαρίτα: Τα μάζεψα ρε παιδί μου πάμε. Να λέει για μένα, ότι βρωμάω!
Μαρία: Άστο να πάει στο διάολο, πάμε να φεύγουμε από δω μέσα να τελειώνουμε.
Μαργαρίτα: Μεγάλη η χάρη σου Αη Γιώργη!

https://www.youtube.com/watch?v=lpqKLqLx9fQ

κάποιος κάπου κάποτε είπε...

βρε ποιον μου θυμίζει ο 12:19;
βρε να υπάρχει ζωή πέρα από τον υπολογιστή;

ulyanovism είπε...

@12:19

Αφού η ελληνική σημαία που σηκώνεις είναι αντίστοιχη αυτής που σήκωνε ο Βελουχιώτης, φαντάζομαι ότι η συμμαχία με τον χουντοδεξιό αντισημίτη Καμμένο, τον οποίο χειροκροτούσες την Παρασκευή στο Σύνταγμα, είναι αντίστοιχη με τη συμμαχία ΕΑΜ-ΕΔΕΣ και το Κούγκι που επαγγέλλεται ο κομαντάντε Καμμένος αντίστοιχο της ανατίναξης της γέφυρας του Γοργοποτάμου.

Η ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα έλεγε ένας παλιός.

http://www.protothema.gr/politics/article/442715/kammenos-zervas-kai-velouhiotis-enothikan-sti-megaluteri-adistasiaki-praxi-tou-ellinismou/

Ανώνυμος είπε...

το Κούγκι δεν είναι θετική στιγμή στην ιστορία, σημαίνει παραδειγματική αυτοκτονία με φθορά και των άλλων μετά όμως την παράδοση (ο 12:19)

ulyanovism είπε...

https://youtu.be/cmcYD53ESAM?t=11m58s

Όλοι μαζί ενάντια στη νέα τάξη πραγμάτων για την οποία μίλησαν οι πατέρες της ορθοδοξίας!

Υψώστε την ελληνική σημαία ενάντια στην παγκοσμιοποίηση που θέλει να καταργήσει σημαία και πίστη!

Εμπρός για ένα νέο εθνορατσιστικό μέτωπο ενάντια σε γερμαναράδες και αμερικανοσιωνιστές!

Ανώνυμος είπε...

οι κομμουνιστές προτάσσουν τον προλεταριακό διεθνισμό και όχι α-εθνισμό στην πατριδοκαπηλία, και την θεωρία των 2 άκρων, του κόκκινου φασισμού, του αριστεροχουντισμού, και τα διάφορα άλλα που μας λέει ο ulyanovism. (ο 12:19)

Ανώνυμος είπε...

οι κομμουνιστές οφείλουν να πολιτικοποιούν τον αγνό πατριωτισμό και να μην υποτάσσονται σε αυτόν δίνοντας πάτημα σε αντιδραστικά/εθνικιστικά στοιχεία να κάνουν παιχνίδι, όπως προτιμά ο 12:19

ulyanovism είπε...

Ο μεγαλύτερος υποστηρικτής της θεωρίας των δύο άκρων είναι ο ΣΥΡΙΖΑ που κατάφερε να ενώσει ψευτοαριστερούς τροτσκιστές με εθνοφασίστες ανελίτες.

Εγώ δεν μίλησα για δύο άκρα και κόκκινους φασισμούς. Ένα και το αυτό άκρο είναι οι φασίστες και οι σοσιαλφασίστες και είναι κατάμαυρο. Το αντίπαλό τους δέος, το λαϊκό, δημοκρατικό, σοσιαλιστικό "άκρο" δυστυχώς δεν υπάρχει συγκροτημένο σήμερα.

Πάντως οι κομμουνιστές είναι υπέρ της συγχώνευσης των εθνών και αν κάποια "παγκοσμιοποίηση" ήθελε να "καταργήσει τα έθνη" θα ήταν υπέρ της.

Πες το στους συμμάχους σου καμμένους και στους στα μουλωχτά συμμάχους σου χιτλερικούς.

Ανώνυμος είπε...

οι κομμουνιστές δεν είναι υπέρ της συγχώνευσης των εθνών αλλά υπέρ της κατάργησης τους στον κομμουνισμό, με διατήρηση πολιτιστικής ποικιλομορφίας και τότε. Βλέπουν όμως το έθνος σαν ιστορική κατηγορία του καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής που κάποτε πρέπει να εκλείψει αλλά όχι φαντασιακά. (ο 12:19)

ulyanovism είπε...

Το προλεταριάτο δεν μπορεί να υποστηρίξει καμιά κατοχύρωση του εθνικισμού, αντίθετα υποστηρίζει κάθε τι που βοηθά το σβήσιμο των εθνικών διακρίσεων, το γκρέμισμα των εθνικών φραγμών, κάθε τι που κάνει όλο και πιο στενούς τους δεσμούς ανάμεσα στις εθνότητες, κάθε τι που οδηγεί στη συγχώνευση των εθνών. Κάθε διαφορετική ενέργεια σημαίνει πέρασμα με το μέρος του αντιδραστικού εθνικιστικού μικροαστισμού.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ
Κριτικά σημειώματα πάνω στο Εθνικό Ζήτημα


Όπως βλέπεις και για συγχώνευση των εθνών μιλάει, και για υποστήριξη οτιδήποτε συμβάλει στη συγχώνευση των εθνών ΣΗΜΕΡΑ (και όχι στον κομμουνισμό).

Σύγκρινέ το με την εθνορατσιστική ψωροϋπερηφάνεια με την οποία δηλητηριάζουν το λαό οι τσιπροκαμμένοι.

Ανώνυμος είπε...

Tο προλεταριάτο όμως σου λέει να τα κάνει και όχι ... η ΕΕ. Ξέχασες για τι πράγμα συζητάμε Πιάστηκες από μια λέξη και όχι από την ουσία (ο 12:19)

ulyanovism είπε...

Δεν ξέρω για σένα, εγώ συζητάω για την ιδεολογία των τσιπροκαμμένων. Αν τους θεωρείς εκπρόσωπους του προλεταριάτου οκ.

ulyanovism είπε...

"Το προλεταριάτο όμως σου λέει να τα κάνει και όχι ... η ΕΕ"

Ο Λένιν λέει ότι το προλεταριάτο πρέπει να υπερασπίζεται τη συγχώνευση των εθνών, η οποία συμβαίνει ήδη μέσα στον καπιταλισμό. Δεν λέει ότι η διεθνοποίηση του καπιταλισμού είναι κακή και μόλις αναλάβει το προλεταριάτο θα την κάνει καλά.

Απόδειξη:

Το προλεταριάτο όμως όχι μόνο δεν αναλαβαίνει την υποχρέωση να υπερασπίζει την εθνική ανάπτυξη κάθε έθνους, μα αντίθετα προειδοποιεί τις μάζες για τον κίνδυνο που κλείνουν μέσα τους τέτοιες αυταπάτες, υποστηρίζει την πιο πλέρια ελευθερία της καπιταλιστικής κυκλοφορίας και χαιρετίζει κάθε αφομοίωση των εθνών, εκτός από εκείνη που γίνεται με τη βία ή στηρίζεται σε προνόμια.

Από το ίδιο.

Ανώνυμος είπε...

με την ΕΕ ο Λένιν μας λέει ο τύπος. εντελώς κλισέ, το μαθαίνει κανεις την πρώτη βδομάδα στο κομμουνιστικό κίνημα, αλλά επειδή εσύ ακόμα δεν ... διάβασε αυτό http://www.iskra.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=11916:lenin&catid=68:grammata&Itemid=194.

Αν δεν καταλαβαίνεις ρώτα (ο 12:19)

ulyanovism είπε...

Καταπληκτικό κείμενο, δεν το έχω ξαναδεί.

Όντως έχω απορία και θέλω να σε ρωτήσω. Τι σχέση έχει η συμμαχία για το μοίρασμα του κόσμου στην οποία αναφέρεται το κείμενο αυτό, με την ελευθερία της καπιταλιστικής κυκλοφορίας στην οποία αναφέρεται το κείμενο που παρέθεσα εγώ;

Απαντώ: καμία. Στην πρώτη περίπτωση μιλάμε για μια αντιδραστική ιμπεριαλιστική συμμαχία, στη δεύτερη για το σπάσιμο των εθνικών φραγμών από την πλευρά του διεθνούς εμπορίου (και παραγωγής).

Αλλά υποθέτω ότι είσαι απ' αυτούς που πιστεύουν ότι η λύση για τα λαϊκά προβλήματα είναι οι δασμοί και ο προστατευτισμός. Πάρε ένα ακόμα απόσπασμα προς υπεράσπιση της θέσης μου:

"Οι μαρξιστές δεν υποστηρίζουν κανένα αντιδραστικό μέτρο, όπως της απαγόρευσης των τραστ, των περιορισμών στο εμπόριο κλπ."

(Από γράμμα στον Γκόρκι το 1911 https://www.marxists.org/archive/lenin/works/1911/jan/03mg.htm )

Ανώνυμος είπε...

Ξανά και τελευταία φορά γιατί δεν......

Μιλάμε για την ΕΕ δηλ για μια αντιδραστική ιμπεριαλιστική συμμαχία. (ο 12:19)

ulyanovism είπε...

Διάλογο κουφών κάνουμε κάποιε σύντροφε και για τον καμμένο δεν σχολίασες το παραμικρό. Άντε γεια.

Δ. είπε...

Δεν φταίει κανείς άλλος ulyanovism, πήγες να κάνεις διάλογο με τον ανώνυμο "κάποιο"!

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Η διαγραφή επειδή είμαι της ίδιας υποψίας, για να μην πω σιγουριάς, με τον "κάποιος κάπου κάποτε" αλλά και με τους υπόλοιπους που το είπανε στα πιο ίσα!

ulyanovism είπε...

Τελικά ψήφισε μνημόνιο ο ΣΥΡΙΖΑ. Δεν έπιασε το μεγαλειώδες σχέδιο της αριστερής πίεσης καθ' όσον φαίνεται. Κρίμα τα πύρινα άρθρα του Πέτρου Παπακωνσταντίνου για τις "δυνατότητες" που ανοίγονται.