Όπως ακριβώς τα είχαμε περιγράψει μήνες πριν. Πλήθος τις τελευταίες ημέρες τα δημοσιεύματα για την επερχόμενη μείωση μισθών. Αναφέρονται ποσοστά από 6 - 7 %, με τις περισσότερες αναφορές να κάνουν λόγο για 10% μείωση που θα προκύψει από την ενσωμάτωση επιδομάτων στο βασικό μισθό, η οποία με τη σειρά της θα επιφέρει αύξηση στις κρατήσεις και συνακόλουθα μείωση του πραγματικού μισθού.
Έρχεται επίσης κινητικότητα και νέο σύστημα αξιολογήσεων.
Βεβαίως όπως και για κάθε μέτρο του μνημονίου, έτσι και εδώ χρησιμοποιούνται διάφοροι "λαγοί" για να περάσει όσο το δυνατό ανώδυνα στον κόσμο το νέο χαράτσωμα. Έτσι, για μεν τους μισθούς προτάσσονται τα "ειδικά μισθολόγια" και οι "ανισότητες" που τάχα είναι μεγάλες και δικαιολογημένα πρέπει να κοπούν...χάριν ισονομίας. Παλιό το κόλπο.
Τώρα πως γίνεται να βαφτίζεται φιλολαϊκή και ακόμα χειρότερα αριστερή πολιτική μια εξίσωση να γίνεται μονίμως προς τα κάτω και ποτέ προς τα πάνω δεν φαίνεται να απασχολεί κανένα. Με ποια λογική, διάολε, η "αποκατάσταση αδικιών" θα μας κόψει τους μισθούς κατά 10% ; Φαίνεται ότι παίρνουμε πολλά. Δεν εξηγείται αλλιώς!
Από κοντά, η υποχρεωτική (σε πρώτη φάση "εθελοντική") κινητικότητα θα μας "τακτοποιήσει" τη ζωή, ενώ οι αξιολογήσεις στολισμένες και αυτές με ένα σωρό μεταξωτές κορδέλες προσπαθούν να δικαιολογήσουν την απόπειρα δημιουργίας στενής και αφοσιωμένης κάστας στελεχών, απέναντι σε εργαζόμενους εκβιαζόμενους, να μην σηκώνουν κεφάλι. Μακριά από Σωματεία, απεργίες, κινητοποιήσεις και βεβαίως χωρίς δικαιώματα. Αλλοιώς: Κακός βαθμός, κινητικότητα, μείωση μισθού, απόλυση...
Αυτό είναι στο βάθος του το σενάριο, ανεξάρτητα από το πόσο σταδιακά θα εφαρμοστεί, ανάλογα με τις αντιδράσεις.
Γι' αυτό είχαμε και έχουμε δίκιο όταν λέμε πως σ' αυτές τις συνθήκες που μας έχουν καταδικάσει να δουλεύουμε, δεν υπάρχει "καλή" και "κακή" αξιολόγηση. Ακόμα και με τις αγνότερες προθέσεις οποιαδήποτε τέτοια απόπειρα θα καταλήξει μαθηματικά σ' ο,τι περιγράψαμε παραπάνω. Και ας κομπορημονούν οι συνδικαλιστικές μας ηγεσίες πως κατάφεραν να αδρανοποιήσουν την αξιολόγηση του Γεωργιάδη. Πάντα δέχονταν μια άλλη, "καλή" αξιολόγηση. Να την που έρχεται και οι μόνοι που μπορούν να την ανατρέψουν είναι οι εργαζόμενοι με τους αγώνες τους.
http://flemig-hospital.blogspot.gr/
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου