Η εκπαίδευση μετά τον "αγιασμό" ζει σε μια συγκυρία με δεκάδες κενά εκπαιδευτικών στα Γυμνάσια και Λύκεια της Σάμου και με περίπου 20 σχολεία της Α/θμιας (Δημοτικά και Νηπιαγωγεία) κλειστά λόγω έλλειψης δασκάλων και νηπιαγωγών μέχρι και σήμερα .
Είναι μια συγκυρία στην οποία οι μνημονιακές αντιλαικές προκλήσεις απαιτούν απάντηση από το μαζικό κίνημα και τους οργανωμένους φορείς του. Είναι μια συγκυρία που απαιτεί από τα συνδικάτα να πάρουν θέση και να οργανώσουν μαζικούς αγώνες για Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερίες για ΟΛΟΥΣ.
Είναι απόλυτη λοιπόν ανάγκη τα σωματεία και οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών να οργανώσουν αγώνες αλλά και να σταθούν αλληλέγγυες στον αγώνα άλλων κοινωνικών ομάδων και εργαζομένων και να διεκδικήσουν τώρα:
- Επιστροφή στις θέσεις τους με τα ίδια εργασιακά δικαιώματα, όλων των εκπαιδευτικών που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα ή έχουν απολυθεί.
- Οριστική κατάργηση και όχι απλό πάγωμα όλων των νόμων της κακόφημης αξιολόγησης και του πειθαρχικού πλαισίου αλλά και κάθε νέου πλαισίου που θα έρθει να τους διαδεχτεί.
- Μισθούς για να ζει κανείς σε αντίθεση με τα παλιά και τα νέα μισθολόγια πείνας, μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών, δωρεάν περίθαλψη και πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας, να σταματήσει κάθε νέα απόπειρα φαλκίδευσης των ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων και συντάξεις που θα ανταποκρίνονται στο κόστος της ζωής. Κατάργηση των νόμων για το νέο Λύκειο και ότι άλλο τις συνοδεύει (ΚΥΑ για τις μετακινήσεις, πολλαπλές εξετάσεις κλπ).
Οι ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΑΜΟΥ,
στηρίζουν τον αγώνα των γονιών και των παιδιών τους και
καλούν όλους τους συναδέλφους και όλους τους εργαζόμενους, τους Γονείς και Κηδεμόνες του μαθητικού δυναμικού της Σάμου, να ενισχύσουν με την αγωνιστική τους παρουσία την κινητοποίηση-διεκδίκηση των Συλλόγων Γονέων των Δημοτικών Σχολείων και των Νηπιαγωγείων του Νησιού με κύριο αίτημα-διεκδίκηση την άμεση στελέχωση του διδακτικού προσωπικού των σχολείων.
ΟΛΟΙ στη ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ την Παρασκευή 25 Σεπτέμβρη στις 12:00
στη ΔΙΠΕ ΣΑΜΟΥ (γεφυράκι)
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΑΜΟΥ
Σάμος 24-09-2015
Συμμετοχή της ΕΛΜΕ Σάμου στις κινητοποιήσεις της Ένωσης Γονέων
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Σάμου ανταποκρινόμενο στο κάλεσμα της ΄Ενωσης Γονέων Σάμου προκηρύσσει τρίωρη στάση εργασίας την Τετάρτη 30 Σεπτέμβρη 2015 και ώρα 11:00-14:00 για τη συμμετοχή μας στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου στις 11:30 π.μ.
Απαιτούμε:
ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ
ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΛΕΙΣΤΟ-ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
http://agkiniseissamou.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου