30 Σεπτεμβρίου 2015

Για τη δίωξη των εκπαιδευτικών στην Σάμο - Ανακοινώσεις και κινητοποίηση την ώρα της δίκης

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΑΜΟΥ
Σάμος, Δευτέρα 28 Σεπτέμβρη 2015

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Σάμου εκφράζει συμπαράσταση και αλληλεγγύη στους συνάδελφους εκπαιδευτικούς, Τάκη Διαμαντίδη, Νίκο Παπαβασιλείου, Μαρία Ξύδη και Γιάννη Τζημπούκα οι οποίοι βρίσκονται κατηγορούμενοι για την συνδικαλιστική τους δράση και την 1η Οκτώβρη δικάζονται.
Οι συνάδελφοι συνδικαλιστές, μέλη της τότε Διοίκησης της ΕΛΜΕ και αιρετός του ΠΥΣΔΕ ο τελευταίος , στις 16 και 17 Σεπτέμβρη του 2013, στη διάρκεια απεργιακών κινητοποιήσεων του κλάδου τους, μαζί με άλλους συναδέλφους τους, συμμετείχαν στην κατάληψη των γραφείων της ΔΙΔΕ Σάμου, προκειμένου ν’ αποτρέψουν την αποστολή λίστας στην Περιφέρεια με τα ονόματα δεκάδων συναδέλφων τους, οι οποίοι είτε θα έμπαιναν στην λίστα διαθεσιμότητας και στην απόλυση, είτε θα έπρεπε να μετακινηθούν υποχρεωτικά εκτός Σάμου και ν’ αφήσουν τα σχολεία με ελάχιστους καθηγητές.
Η Διοίκηση του ΕΚΣ και τότε είχε στηρίξει τις απεργίες και την εν λόγω κινητοποίηση των εκπαιδευτικών με τη συμμετοχή της σε αυτές και με σχετικές ανακοινώσεις.
Το αποτέλεσμα είναι, μετά από δύο χρόνια, η «δεύτερη φορά αριστερή κυβέρνηση» να δίνει το πράσινο φως για να οδηγηθούν στα δικαστήρια συνδικαλιστές.
Καταδικάζουμε την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης που εκδηλώνεται στα πρόσωπα των τεσσάρων συναδέλφων μας καθώς και την τρομοκράτηση που σπέρνουν παντού τέτοιες ενέργειες. Ο στόχος τους ν’ αποτρέψουν όχι μόνο τέτοιες μορφές αγώνα αλλά και κάθε αγώνα ενάντια στις αντιλαϊκές πολιτικές που βιώνουμε, δεν πρόκειται να περάσει. Εξ άλλου δεν νομίζουμε ότι είναι τυχαίο το γεγονός ότι η δίωξη αυτή γίνεται την στιγμή που υπάρχουν τεράστια κενά εκπαιδευτικών και στην Πρωτοβάθμια και στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εκδηλώνεται μια οργανωμένη μαζική δράση φορέων της Σάμου για την άμεση πλήρωση των κενών των σχολείων από εκπαιδευτικούς.
Καλούμε τους εργαζόμενους και όλο το λαό της Σάμου να παραβρεθεί την Πέμπτη 1η Οκτώβρη 2015, στις 10:00 το πρωί στο δικαστήριο (Βαθύ) εκφράζοντας την συμπαράσταση και αλληλεγγύη του στην δίωξη των συνδικαλιστών εκπαιδευτικών και ν’ απαιτήσει :
  • Να σταματήσει κάθε δίωξη και ν’ αποσυρθούν όλες οι κατηγορίες.
  • Καμιά ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης και των αγώνων
  • Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν Παιδεία με δίχρονη Προσχολική Αγωγή και Ενιαίο 12χρονο υποχρεωτικό σχολείο.
  • Την άμεση κάλυψη όλων των κενών θέσεων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Η Διοίκηση

Α.Δ.Ε.Δ.Υ
Νομαρχιακό Τμήμα Σάμου
Σάμος 28/09/2015
Ανακοίνωση
Να σταματήσει τώρα η δίωξη συνδικαλιστών.

Την Πέμπτη 1ή Οκτώβριου πραγματοποιείται η δίκη τριών μελών της ΕΛΜΕ Σάμου και ενός αιρετού μέλους του ΠΥΣΔΕ Σάμου που είναι οι εξής: Τάκης Διαμαντίδης, Νίκος Παπαβασιλείου, Μαρία Ξύδη και Γιάννης Τζημπούκας. Ο λόγος είναι η συμμετοχή τους στην κατάληψη που πραγματοποίησε η ΕΛΜΕ Σάμου στις 16 και 17 Σεπτέμβρη 2013 στα γραφεία της ΔΙΔΕ Σάμου, για να εμποδίσουν να αποσταλεί στην Περιφέρεια η λίστα με τα ονόματα εκπαιδευτικών που θα μετακινούνταν εκτός Σάμου και άλλων που θα ήταν για απόλυση.
Την ίδια στιγμή, σήμερα, έχουμε σχολεία στη Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που υπολειτουργούν, λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών. Η δίωξη αυτή δεν είναι απλά μια δίωξη που στρέφεται ενάντια σε κάποιους συναδέλφους. Είναι δίωξη που ποινικοποιεί τη συνδικαλιστική δράση και έχει στόχο να τρομοκρατήσει κάθε εργαζόμενο. Το Ν.Τ Σάμου της Α.Δ.Ε.Δ.Υ καλεί όλους τους εργαζόμενους να αντιδράσουν και μαζικά να συμμετέχουν στην τρίωρη στάση εργασίας που έχει κηρύξει η Α.Δ.Ε.Δ.Υ για όλο το Δημόσιο στο νησί της Σάμου από της 11πμ έως την λήξη του ωραρίου και να παραβρεθούν στο δικαστήριο στην 1η Οκτωβρίου, για να υπερασπιστούμε το δικαίωμα μας στους αγώνες και στη συνδικαλιστική δράση.

ΟΧΙ στην ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης.

ΟΧΙ στη ποινικοποίηση των αγώνων.

Η Ε.Γ του Νομαρχιακού Τμήματος της Σάμου Α.Δ.Ε.Δ.Υ

Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Σάμου για τη δίκη των 4 συναδέλφων

Ανακοίνωση
Την Πέμπτη 1η Οκτώβρη δικάζονται στη Σάμο τα μέλη της ΕΛΜΕ Σάμου : Τάκης Διαμαντίδης, Νίκος Παπαβασιλείου, Μαρία Ξύδη και Γιάννης Τζημπούκας. Ο λόγος είναι η συμμετοχή τους στην κατάληψη που πραγματοποίησε η ΕΛΜΕ στις 16 και 17 Σεπτέμβρη 2013 στα γραφεία της ΔΙΔΕ Σάμου, με στόχο να μην αποσταλεί στην Περιφέρεια η λίστα με τα ονόματα των συναδέλφων που είχαν χαρακτηριστεί από τον προϊστάμενο ως πλεονάζοντες.
Η αποστολή αυτών των ονομάτων θα είχε ως αποτέλεσμα :
  1. Την υποχρεωτική μετακίνηση των συναδέλφων σε περιοχές εκτός Σάμου ή την ένταξή τους στη λίστα των υποψηφίων για διαθεσιμότητα δημοσίων υπαλλήλων
  2. Την αποψίλωση των σχολείων του νομού Σάμου από εκπαιδευτικούς και την παραπέρα υποβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Έτσι, στις 16/9/2013, πρώτη μέρα της απεργίας διαρκείας που είχε αποφασίσει ο κλάδος, οι απεργοί καθηγητές μετά το τέλος της απεργιακής συγκέντρωσης, αποφάσισαν να καταλάβουν τα γραφεία της ΔΙΔΕ Σάμου και να αποτρέψουν αυτή την εξέλιξη. Η κατάληψη διήρκεσε ένα 48ωρο , περιφρουρήθηκε από δεκάδες απεργούς και σταμάτησε αφού πέτυχε το στόχο της.
Η δίωξη αυτών των συναδέλφων (μέλη του ΔΣ της ΕΛΜΕ οι τρεις πρώτοι και αιρετό μέλος του ΠΥΣΔΕ Σάμου ο τέταρτος) δεν είναι μια δίωξη που στρέφεται απλώς εναντίον κάποιων συναδέλφων. Είναι μια δίωξη που ποινικοποιεί τη δράση ενός ολόκληρου σωματείου και έχει στόχο να τρομοκρατήσει όχι μόνο τους εκπαιδευτικούς αλλά κάθε εργαζόμενο. Ιδιαίτερα σήμερα, στις μέρες του 3ου μνημονίου της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, που τα σχολεία δεν μπορούν να λειτουργήσουν λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών και τα προβλήματα όλης της κοινωνίας πολλαπλασιάζονται, η δίωξη αυτή αποκτά ξεχωριστή σημασία. Είναι απαραίτητο όλοι οι εργαζόμενοι να απαντήσουν ενωτικά, αγωνιστικά και αποφασιστικά.
  • Απαιτούμε να αποσυρθούν όλες οι κατηγορίες.
  • Λέμε όχι στην τρομοκρατία και στην ποινικοποίηση των αγώνων.
  • Αγωνιζόμαστε για τη στήριξη της δημόσιας δωρεάν παιδείας.
  • Προκηρύσσουμε 3ωρη στάση εργασίας (8-11π.μ.) και καλούμε το Σύλλογο Δασκάλων-Νηπιαγωγών, το ΝΤ της ΑΔΕΔΥ και το ΕΚ Σάμου να προκηρύξουν στάση εργασίας για το υπόλοιπο της βάρδιας.
  • Καλούμε κάθε εκπαιδευτικό αλλά και κάθε εργαζόμενο, να συμμετέχει αλληλέγγυα στις στάσεις εργασίας και να δώσει δυναμικό παρόν στην αγωνιστική απεργιακή συγκέντρωση την Πέμπτη στις 10 το πρωί έξω από τα δικαστήρια, ώστε να απαιτήσουμε μαζικά να αποσυρθεί κάθε κατηγορία για τους 4 εκπαιδευτικούς και να υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας στους αγώνες που έρχονται.
ΕΛΜΕ Σάμου

Δεν υπάρχουν σχόλια: