ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
των Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών
το Σάββατο 10 Οκτώβρη στις 6 μμ στο κοινωνικό, συνεταιριστικό καφενείο- μπακάλικο «το Ωραίον Ντεπό» (Βαφοπούλου 18)
Σε εποχές «ατελείωτων πολέμων» και επέλασης της βαρβαρότητας επιδιώκουν να φέρουν το λαό «στα μέτρα του συστήματος». Τι ανοίγεται μπροστά μας μετά το τελευταίο εκλογικό αποτέλεσμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου