06 Οκτωβρίου 2015

Συνάντηση των Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών στη Θεσσαλονίκη

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ
των Αγωνιστικών Κινήσεων Εκπαιδευτικών
το Σάββατο 10 Οκτώβρη στις 6 μμ στο κοινωνικό, συνεταιριστικό καφενείο- μπακάλικο «το Ωραίον Ντεπό» (Βαφοπούλου 18)

Σε εποχές «ατελείωτων πολέμων» και επέλασης της βαρβαρότητας επιδιώκουν να φέρουν το λαό «στα μέτρα του συστήματος». Τι ανοίγεται μπροστά μας μετά το τελευταίο εκλογικό αποτέλεσμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: