Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η μαζική διαδήλωση του Πολυτεχνείου με κατάθεση στεφανιών στην Αμερικάνικη πρεσβεία από εκπροσώπους της κυβέρνησης. Μαζικά και δυναμικά ήτανε τα μπλοκ του ΣΥΡΙΖΑ που ηγήθηκαν της διαδήλωσης. Όπως τόνισαν στις ομιλίες τους οι επικεφαλείς των κινητοποιήσεων, οι διαδηλώσεις για το Πολυτεχνείο εκφράζουν τον ιστορικά αισθήματα αγάπης του ελληνικού λαού προς τους Αμερικάνους και ιδιαίτερα προς τον πρόεδρο Μπ. Ομπάμα, οι οποίοι έφεραν την δημοκρατία στην Ελλάδα. Παλλαϊκό ήτανε το αίτημα για μεγαλύτερη συμμετοχή της χώρας στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και τους βομβαρδισμούς άλλων λαών, και για άνοιγμα νέας βάσης του ΝΑΤΟ. Το "ζήτω οι Αμερικανοί" δονούσε την ατμόσφαιρα. Καθ' όλη την διάρκεια της διαδήλωσης που ήτανε περικυκλωμένη από ΜΑΤ και ασφαλίτες οι διαδηλωτές ζητούσαν με συνθήματα περισσότερη αστυνομία, χημικά και απαγορεύσεις συγκεντρώσεων και συναθροίσεων. Το αγωνιστικό ραντεβού ανανεώθηκε για τις επερχόμενες απεργίες, με αίτημα να πέσουν κι άλλο τα μεροκάματα, να απελευθερωθούν οι απολύσεις και να δουλεύουν όλοι τις Κυριακές.
18 Νοεμβρίου 2016
Η εικονική πραγματικότητα του left.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου