Η όλη κίνηση του ΠΑΜΕ είχε να κάνει και σε αυτή την συγκέντρωση (όχι πια στην πλ. Γεωργίου) με τις εξελίξεις του συνεδρίου του ΕΚΠ και την ανάδειξη νέας διοίκησης στην οποία φιλοδοξεί (το ΠΑΜΕ) να πάρει την πλειοψηφία.

Στην συγκέντρωση συμμετείχαν με πανό η ΛΑΕ, η Παρέμβαση, το ΣΕΚ και η ΛΑ-ΑΑΣ όπου πορεύτηκε με το μπλοκ της φωνάζοντας συνθήματα τόσο κατά της αντεργατικής πολιτικής της κυβέρνησης, όσο και της συμβιβαστικής πολιτικής των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ και των εργατοπατέρων. Απούσα ήταν και η πρώην διοίκηση του ΕΚΠ παρόλο που το πλαίσιο της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ της πήγαινε γάντι.
Από την άλλη αξίζει να σημειωθεί και η απουσία δυνάμεων της αριστεράς (βλ ΝΑΡ, Attack, ΕΕΚ) οι οποίοι γνωρίζοντας τους συσχετισμούς στην Πάτρα ακολούθησαν, με λογική copy-paste, τη γραμμή της Αθήνας μέσα από την «σύσκεψη αγώνα συλλογικοτήτων και αγωνιστών». Έτσι πραγματοποίησαν συγκέντρωση καταγγελίας στην πλ. Τριών Συμμάχων και μια συμβολική κίνηση στα γραφεία του ΣΕΒ στην πόλη, πράξεις που κανείς δεν κατάλαβε και κανείς δεν τις πήρε χαμπάρι…
Γνωρίζοντας πως ο δρόμος για αποτελεσματική απάντηση στην αντιλαϊκή επίθεση δεν είναι ούτε οι αλλαγές στα πλαίσια των διοικήσεων του Εργατικού Κέντρου της πόλης, ούτε και οι συμβολικές κινήσεις και η ακτιβισμοί, αλλά η παρατεταμένη προσπάθεια της ανασυγκρότησης και της μαζικοποίησης του λαϊκού κινήματος η ΛΑ-ΑΑΣ θα βάλει πλάτη έξω από ηττοπαθείς λογικές για το επόμενο διάστημα μπροστά στις νέες προκλήσεις που το σύστημα ετοιμάζει για το λαό και την εργατική τάξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου