Για δε την προσχολική αγωγή συνεχίζεται η «μεθοδευμένη ανομία» και η απουσία αναφοράς των προηγούμενων νόμων στην προσχολική αγωγή που συντηρεί το καθεστώς των διογκωμένων τμημάτων ένταξης και που στην καλύτερη των περιπτώσεων μπορούν να απασχολούν λειτουργικά και προφανώς όχι μόνιμα ένα δεύτερο νηπιαγωγό ΕΑ ανάλογα με τους διαθέσιμους εκπαιδευτικούς στις διευθύνσεις και όταν αυτές το αποφασίσουν. Πάντα κατ αντανάκλαση (!) των όσων ακολουθούνται στις δύο άλλες βαθμίδες!
Επιπρόσθετα, δεν υπολογίζεται το ιδιαίτερα μεγάλο κομμάτι, τα τελευταία χρόνια, μαθητών που είτε βρίσκονται σε διαδικασία διάγνωσής είτε σε άλλη διαδικασία αξιολόγησης που έτσι και αλλιώς απαιτεί χρονικό διάστημα για να διεκπεραιωθεί αν και ουσιαστικά οι μαθητές αυτοί ανήκουν στην εκπαιδευτική ευθύνη και υποστήριξη των τμημάτων ένταξης.
Με την τροπολογία αυτή αποκαλύπτονται οι πραγματικές προθέσεις της κυβέρνησης της ΝΔ που συνεχίζοντας και επεκτείνοντας την πολιτική Σύριζα μειώνει και συρρικνώνει τα τμήματα ένταξης ενώ δήθεν κόπτεται για την ειδική αγωγή και την στελέχωση της.
Βέβαια η ειδική αγωγή δεν αποτελεί εξαίρεση καθώς τα κενά σε όλες τις βαθμίδες της λεγόμενης «τυπικής» εκπαίδευσης εξακολουθούν να είναι μεγάλα αφού η κυβερνητική πολιτική των περικοπών, των ταξικών φραγμών και της κατάργησης των εργασιακών και δημοκρατικών δικαιωμάτων στην εκπαίδευση είναι ενιαία και ξεδιπλώνεται όσο περνάει ο καιρός σε όλη τη βαρβαρότητα της.
Ο αγώνας για μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών, για την υπεράσπιση των σταθερών εργασιακών σχέσεων, για να μην κλείσει καμία δημόσια σχολική μονάδα είναι ίδιος με τον αγώνα για μαζικούς διορισμούς και στην ειδική αγωγή, για την ίδρυση και νέων τμημάτων ένταξης σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών.
Νοέμβρης 2019
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου