Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής
(ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ / ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ / ΑΡΕΝ ΠΕΙΡΑΙΑ / ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ )
(ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ / ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ / ΑΡΕΝ ΠΕΙΡΑΙΑ / ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ )
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ 27 - 5 - 2020
Η Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής χαιρετίζει τους 270 συναδέλφους, που επέβαλαν με τις υπογραφές τους τη σύγκληση γενικής συνέλευσης στην ΕΛΜΕ Πειραιά. Η ΕΑΑ κάνει την αυτοκριτική της γιατί δεν πήρε την πρωτοβουλία συλλογής υπογραφών νωρίτερα -ενώ το είχε αποφασίσει- έχοντας μια στοιχειώδη εμπιστοσύνη (ενώ δεν θα έπρεπε) ότι η κρισιμότητα της κατάστασης θα οδηγούσε το ΔΣ να συγκαλέσει έγκαιρα (τουλάχιστον 2 βδομάδες πριν) γενική συνέλευση. Αποτέλεσμα της συλλογής υπογραφών ήταν να γίνει η μαζικότερη συνέλευση από το 2013. Η συνέλευση ξεκίνησε με 200 περίπου συναδέλφους.
Η συλλογή υπογραφών μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα ήταν η μόνη απάντηση στην παραλυσία που έχουν επιβάλει στον κλάδο η ΟΛΜΕ και η πλειοψηφία (ΠΑΜΕ-ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ) της ΕΛΜΕ Πειραιά. Tην ώρα που ο κλάδος δεχόταν κατά κύματα τις επιθέσεις της κυβέρνησης με την τηλ-«εκπαίδευση», το νομοσχέδιο, αλλά και της πλειονότητας των ΜΜΕ, κωλυσιεργούσε ή και ανέβαλε τη ΓΣ από βδομάδα σε βδομάδα, με αποτέλεσμα η τελευταία ΓΣ να ήταν “προγραμματισμένη” να γίνει την Τετάρτη 27/05, πολύ αργά ήδη, καθώς τις ίδιες μέρες κατατίθεται και το πολυνομοσχέδιο στη Βουλή. Με αυτήν την αδράνεια είναι πιθανό να ψηφίζεται και ο κλάδος να μην έχει προλάβει να συζητήσει, αφού η συνέλευση προέδρων ΕΛΜΕ πάει – αν δεν την αναβάλουν πάλι - για Ιούνη!
Στη συνέλευση αναδείξαμε:
1. Τον εκτρωματικό χαρακτήρα του πολυνομοσχεδίου και τους λόγους που αποτελεί μια αντιδραστική τομή για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Ο πυρήνας του πολυνομοσχεδίου περιέχει όλα τα στοιχεία των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών με τις οποίες αναμετρήθηκε το εκπαιδευτικό κίνημα τις τελευταίες τρεις δεκαετίες: Αξιολόγηση, πειθάρχηση, ανταγωνισμός, κατηγοριοποίηση, αριστεία, απόρριψη, περικοπές, ταξικοί φραγμοί. Για τους λίγους, τα πρότυπα – πειραματικά σχολεία αριστείας.
2. Το συνολικό χαρακτήρα της τροπολογίας της ντροπής τόσο μέσω της μονιμοποίησης της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης όσο και μέσω της αναμετάδοσης.
3. Την ανάγκη να πάρει ξεκάθαρη θέση η ΕΛΜΕ και το συνδικαλιστικό κίνημα για το ΑΜΕΣΟ σταμάτημα -τώρα που άνοιξαν τα σχολεία- εξ ολοκλήρου της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και όχι μόνο την απόσυρση της τροπολογίας για τις κάμερες στην τάξη.
4. Τις συνέπειες της μονιμοποίησης της εξ αποστάσεως, η οποία οδηγεί στη «ρευστοποίηση» του σχολείου, στην εικονική δυνατότητα «ενός σχολείου χωρίς σχολεία» και ανοίγει το δρόμο στην αδιοριστία, την απεργοσπασία και τη διεύρυνση των ανισοτήτων. Ξεκαθαρίσαμε ότι η δουλειά του συνδικαλιστικού κινήματος είναι να υπερασπιστεί τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και άρα να απαιτήσει μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών για να στελεχωθεί η δια ζώσης εκπαίδευση για τα παιδιά που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες (κατ’ οίκον διδασκαλία κ.α.) και όχι να κλείνει το μάτι στην συνέχιση της τηλ-«εκπαίδευσης» με ανοιχτά τα σχολεία και στις επιδιώξεις του Υπουργείου που θέλει τα παιδιά των ευπαθών ομάδων να αποκλειστούν από την δια ζώσης διδασκαλία για να εξοικονομήσει πόρους και διορισμούς.
5. Προτείναμε πρόγραμμα δράσης για κλιμάκωση του αγώνα με απεργιακό βήμα άμεσα κ σίγουρα πριν την ημέρα ψήφισης του, αφού το νομοσχέδιο κατατίθεται τις επόμενες μέρες. Νέες γενικές συνελεύσεις αμέσως μετά. Συντονισμός - σύσκεψη αγώνα Συλλόγων Εκπαιδευτικών ΠΕ και ΕΛΜΕ με πρόταση απεργιακής και αγωνιστικής κλιμάκωσης
Η στάση των άλλων παρατάξεων
Οι άλλες παρατάξεις συντασσόμενες πίσω από το ΠΑΜΕ υποβάθμισαν τη σημασία του νομοσχεδίου, αρνήθηκαν την αναγκαιότητα έγκαιρης απεργιακής κλιμάκωσης, απενοχοποίησαν πλήρως την εξ αποστάσεως (συντασσόμενοι με την κυβέρνηση) και αρνήθηκαν το σταμάτημά της ενώ τα σχολεία έχουν ανοίξει και η επίθεση είναι καταιγιστική. Η πλειοψηφία του ΔΣ καμώνεται ότι κάνει… «αλληλεγγύη στους μαθητές» αλλά στην πραγματικότητα κάνει αλληλεγγύη στο σύστημα δίνοντας μια εικόνα «κανονικότητας» τη στιγμή που η κυβέρνησή του εφορμά στα δικαιώματα των μαθητών.
Είναι χαρακτηριστική η φράση του εκπροσώπου του ΠΑΜΕ και προέδρου της ΕΛΜΕ για την «εξ αποστάσεως εκπαίδευση»: «δεν είναι συνδικαλιστικό θέμα, αλλά ατομική επιλογή των συναδέλφων, αν θέλει κάποιος συνάδελφος να χρησιμοποιήσει κάποια τεχνολογικά εργαλεία για το μάθημά του». Πρωτάκουστη τοποθέτηση για πρόεδρο ΕΛΜΕ! Ότι δηλαδή αν «θέλει» ένας συνάδελφος να κάνει μάθημα στα μισά παιδιά στην τάξη και στα άλλα μισά που δεν έρχονται να τους κάνει τηλ-«εκπαίδευση» το απόγευμα, όπως μας καλεί η Κεραμέως και η τροπολογία της, δεν αφορά τον κλάδο, αλλά είναι θέμα ατομικής επιλογής! Αναρωτιόμαστε αν θα ‘ναι θέμα «ατομικής επιλογής» αν από Σεπτέμβρη ένας συνάδελφος κάνει πχ Βιολογία σε τρία νησιά ταυτόχρονα ή «διδάσκει» εξ αποστάσεως σε μέρα απεργίας ή κατάληψης.
Πλειοψήφησε οριακά η πρόταση του ΠΑΜΕ που στηρίχτηκε ουσιαστικά από ΣΥΝΕΚ – ΔΑΚΕ – ΠΕΚ, που ενώ στην ΟΛΜΕ και σε άλλες ΕΛΜΕ κατεβάζουν δικό τους πλαίσιο και πρόγραμμα δράσης, στον Πειραιά εμφανίστηκαν χωρίς πλαίσιο, ολίγον λευκοί κα πολύ – πολύ ΠΑΜΕ. Σύντομα θα κριθεί η μόνιμη και (αξιοθαύμαστη όπως την είδαμε και στη συνέλευση) σύμπνοια της πλειοψηφίας του ΔΣ στη γραμμή ήττας και υποταγής.
Η Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής είναι υποχρεωμένη να παίρνει χωρίς καμία διακοπή όλες τις πρωτοβουλίες που θα οδηγήσουν σε πραγματικούς αγώνες και όχι σε γελοιότητες «αποφασιστικών απαντήσεων ολιγομελών αντιπροσωπειών», όπως έχει γραφτεί από το ΔΣ!
Όλοι στους δρόμους και στις απεργίες
Το πολυνομοσχέδιο έκτρωμα να αποσυρθεί, η τροπολογία που μονιμοποιεί την εξ αποστάσεως και θεσμοθετεί τις κάμερες να ανατραπεί
ΥΓ: Επειδή το ΠΑΜΕ σε ανακοίνωσή του, μας κάνει κριτική ότι κατεβαίνουμε σε παραταξιακά μπλοκ -πέραν του γελοίου του πράγματος να μιλάει το ΠΑΜΕ για παραταξικοποίηση- παραθέτουμε το παρακάτω απόσπασμα - «αίτημα» της ΕΛΜΕ Πειραιά (Απόφαση 57/3-5-2020): «Για τους συναδέλφους που φροντίζουν άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, να δοθεί η δυνατότητα εργασίας από απόσταση (τηλ-«εκπαίδευση»)». Η δυνατότητα αυτή περιγράφεται και δίνεται σαφώς στην εγκύκλιο με αριθμό πρωτοκόλλου ΔΙΔΑΔ/Φ.69/110/οικ.8189, ημερομηνία 20-3-2020, του ΥΠΕΣ-Ενότητα Α).». Ε, όχι! Με το «συνδικαλισμό» που εκβιάζει τους συναδέλφους που φοβούνται για την υγεία τους για να νομιμοποιηθεί η τηλ- «εκπαίδευση» δεν έχουμε καμία σχέση!
Το πλαίσιο - πρόταση που πρότεινε η Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής στη γενική συνέλευση:
Να αποσυρθεί το πολυνομοσχέδιο Κεραμέως
και η τροπολογία για την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση»
και η τροπολογία για την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση»
Η πανδημία του κορονοϊού απέδειξε ότι ο καπιταλισμός έχει αφήσει έναν πλανήτη ανοχύρωτο απέναντι σε κάθε είδους «φυσικές», αλλά καθόλου μη κοινωνικές, καταστροφές. Η διάλυση των συστημάτων περίθαλψης που εξελίσσεται εδώ και χρόνια και στη χώρα μας -παρά τις εναλλαγές των κυβερνήσεων- αποτελεί κατάσταση τεράστιου κινδύνου για τον λαό. Τώρα οι κυβερνήσεις, σε ολόκληρο τον κόσμο, επιδιώκουν να φορτώσουν ξανά την πολύπλευρη κρίση την οποία έχει οξύνει η πανδημία, στις πλάτες μας. Μειώσεις μισθών, απολύσεις, απόλυτη εκμετάλλευση, διάλυση των εργασιακών σχέσεων προμηνύουν νέες δύσκολες μέρες για τον λαό.
Οι εξελίξεις είναι κρίσιμες και στην εκπαίδευση. Μέσα σε συνθήκες πανδημίας, εγκλεισμού και απαγορεύσεων κυκλοφορίας και συγκεντρώσεων, με κλειστά σχολεία, το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση της ΝΔ έδωσαν στη δημοσιότητα και θέτουν σε δημόσια «διαβούλευση» το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο που αφορά όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Πρόκειται για μια άκρως επιθετική εκ μέρους της κυβέρνησης προσπάθεια εκμετάλλευσης της κρίσης και της πανδημίας ως ευκαιρίας, ώστε να περάσει ριζικές αναπροσαρμογές των δικαιωμάτων μαθητών και εκπαιδευτικών που επιφέρουν συντριπτικά πλήγματα σε βάρος της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
Το πολυνομοσχέδιο αποτελεί συνέχεια όλων των αντι-εκπαιδευτικών μνημονιακών πολιτικών των τελευταίων χρόνων, όλων των κυβερνήσεων, όλων των αποχρώσεων (ΝΔ,ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ,ΣΥΡΙΖΑ). Ο πυρήνας του περιέχει όλα τα στοιχεία των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών με τις οποίες αναμετρήθηκε το εκπαιδευτικό κίνημα τις τελευταίες τρεις δεκαετίες: Αξιολόγηση, πειθάρχηση, ανταγωνισμός, κατηγοριοποίηση, αριστεία, απόρριψη, περικοπές, ταξικοί φραγμοί.
1. Με το πολυνομοσχέδιο προβλέπονται: σχολειοποίηση του νηπιαγωγείου, αλλαγές στο δημοτικό, αύξηση ορίου (από 22 σε 26) και ελάχιστου μαθητών (20) για σχηματισμό τμήματος, αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων στο γυμνάσιο, τράπεζα θεμάτων στο λύκειο, άνοιγμα του δρόμου για πολλαπλές βάσεις εισαγωγής για πρόσβαση στην τριτοβάθμια, εμπέδωση της πειθάρχησης στη σχολική ζωή, μαζικό κλείσιμο ΕΠΑΛ μέσω ηλικιακού ορίου, αξιολόγηση και κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών ώστε οι τελευταίοι να είναι αποτελεσματικοί «μπαμπούλες» των μαθητών. Με άλλα λόγια χτυπιούνται ΟΛΕΣ οι βαθμίδες της εκπαίδευσης. Δημιουργείται ένα σχολείο εξεταστικό κάτεργο, με τα παιδιά των φτωχών οικογενειών να θεωρούν άπιαστο όνειρο τη συνέχιση των σπουδών τους. Ταυτόχρονα, όλα δείχνουν ότι η κυβέρνηση προσανατολίζεται σε ενίσχυση της κατάρτισης, όπου θα σπρωχτεί βίαια ένα τμήμα του μαθητικού πληθυσμού για να αποτελέσει από νωρίς φτηνό ευέλικτο εργατικό δυναμικό.
2. Δεν είναι διόλου τυχαία τα δημοσιεύματα στον τύπο για τα σχέδια της κυβέρνησης για τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων της εκπαίδευσης και της υγείας στους δήμους. Η περιβόητη αποκέντρωση αποτελεί διαχρονικό διακηρυγμένο στόχο και διακαή πόθο των κυβερνήσεων και του ΟΟΣΑ.
3. Ταυτόχρονα, με το ίδιο ήθος που επέδειξε στο πολυνομοσχέδιο, σε νομοσχέδιο άσχετο με την εκπαίδευση και με τη διαδικασία του επείγοντος, η κυβέρνηση πέρασε τροπολογία που προβλέπει την εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» («κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης»!) για κάθε περίπτωση που οι μαθητές «δεν δύνανται να παρακολουθήσουν δια ζώσης την εκπαιδευτική διαδικασία» και τη ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος σε περίπτωση επιδημικών νόσων (κάμερα). Η μονιμοποίηση της εξ αποστάσεως και οι κάμερες στην τάξη είναι πολύ επικίνδυνες ρυθμίσεις που ανοίγουν τον δρόμο στην αδιοριστία, παρουσιάζουν μια εικονική πραγματικότητα μιας εκπαίδευσης «χωρίς σχολεία», στήνουν απεργοσπαστικό μηχανισμό για τις μαθητικές κινητοποιήσεις και συνοδεύονται από μια φασίζουσα λογική ελέγχου και τρομοκράτησης. Ταυτόχρονα ανοίγεται η γενίκευση της τηλε-εργασίας που σημαίνει πλήρη καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων. Εγκαθιδρύεται ένα πανοπτικό σύστημα αξιολόγησης και ελέγχου, προχωρώντας στην κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Ενισχύονται οι όροι αναπαραγωγής των ήδη οξυμένων ταξικών και κοινωνικών ανισοτήτων και αποκλεισμών. Παράλληλα στόχοι είναι η αποστείρωση της ζωντανής εκπαιδευτικής διαδικασίας και σχέσης, η πειθαρχία στις επιλογές του Κράτους, η απαγόρευση του παιδικού αυθορμητισμού και της παιδαγωγικής ελευθερίας.
Η μάχη που πρέπει να δώσουμε ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ και με ΚΑΘΕ ΘΥΣΙΑ δεν αφορά στενά τον κλάδο. Αφορά όλους τους εργαζομένους και τις συνθήκες δουλειάς τους. Αφορά τον λαό και το δικαίωμα των παιδιών του στις σπουδές. Αφορά τα στοιχειώδη δημοκρατικά δικαιώματα. Μας γυρίζουν, εμάς και τα παιδιά, στα σχολεία χωρίς καμία υγειονομική διασφάλιση και, ταυτόχρονα, προωθούν ομοβροντία βαρβαρότητας. Οι ελιγμοί της κυβέρνησης περί υποχώρησης ή «υποχώρησης» σε πτυχές της επίθεσης αποτελούν και οδηγό ότι αυτό που πρέπει να γίνει είναι να κλιμακωθεί ΑΜΕΣΑ ο αγώνας.
Το πολυνομοσχέδιο - έκτρωμα που χτυπάει τα δικαιώματα στις σπουδές και τη δουλειά να αποσυρθεί, η τροπολογία της ντροπής που μονιμοποιεί την εξ αποστάσεως και εισάγει τις κάμερες στις σχολικές αίθουσες να ανακληθεί.
Ανατροπή του προσοντολογίου - μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών.
Δωρεάν δημόσια παιδεία για όλα τα παιδιά, δουλειά και ζωή με δικαιώματα και ελευθερίες για όλους.
Αποφασίζουμε:
• Τρίτη 26 Μαΐου στις 19:00 στα Προπύλαια νέο μαζικό πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο και πορεία στη Βουλή, απαιτώντας την απόσυρση του αντι-εκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου και της τροπολογίας συνολικά.Το κείμενο για συλλογή υπογραφών που διακινήθηκε πριν τη συνέλευση:
• Άμεσα κήρυξη απεργίας με τους παραπάνω στόχους. Νέες γενικές συνελεύσεις αμέσως μετά. Συντονισμός - σύσκεψη αγώνα Συλλόγων Εκπαιδευτικών ΠΕ και ΕΛΜΕ με πρόταση απεργιακής και αγωνιστικής κλιμάκωσης.
• Ενισχύουμε την πρωτοβουλία των 77 Συλλόγων ΠΕ - ΕΛΜΕ για απεργία-αποχή από την αξιολόγηση. Καλούμε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ να πάρει άμεσα αντίστοιχη απόφαση τώρα και να συνδράμει στον πανεκπαιδευτικό αγώνα με αντίστοιχες αγωνιστικές και απεργιακές αποφάσεις και δράσεις.
• Καλούμε τους συναδέλφους σε παύση κάθε τηλε-«εκπαίδευσης». Δεν νομιμοποιούμε την τροπολογία που την μονιμοποιεί – δεν νομιμοποιούμε το υβρίδιο πραγματικού σχολείου – εικονικού ψευτο-σχολείου. Αγωνιζόμαστε για την κατάργηση της τροπολογίας και της ΥΑ στο σύνολό τους.
• Οργανώνουμε τοπική κινητοποίηση την τρέχουσα βδομάδα στον Πειραιά ή σε γειτονιές του.
• (σε περίπτωση μαζικής συνέλευσης) δημιουργείται ανοιχτή επιτροπή αγώνα, η οποία προπαγανδίζει τις κινητοποιήσεις και λογοδοτεί στη γενική συνέλευση.
Να μπει τέλος στην αδράνεια
Οι εκπαιδευτικοί να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας
Οι εκπαιδευτικοί να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας
1. Οι εξελίξεις είναι κρίσιμες. Η κυβέρνηση, με άθλιες μεθοδεύσεις και εν μέσω πανδημίας, περνάει σε ολοκληρωτικό πόλεμο ενάντια σε στοιχειώδη δικαιώματα των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Με fast track διαδικασίες ετοιμάζεται να ψηφίσει το πολυνομοσχέδιο – έκτρωμα και σε δύο ώρες πέρασε σε άσχετο νομοσχέδιο την τροπολογία της ντροπής που θεσμοθετεί τις κάμερες στη σχολική τάξη και γενικεύει την λεγόμενη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με κάθε ευκαιρία.
2. Έχει περάσει ένας ολόκληρος μήνας από τη στιγμή που η κυβέρνηση δημοσιοποίησε το πολυνομοσχέδιο και δέκα μέρες από την ψήφιση της τροπολογίας της ντροπής και οι διοικήσεις των Ομοσπονδιών αλλά και της ΕΛΜΕ αρνήθηκαν κατ’ επανάληψη τη σύγκληση συνελεύσεων, τις δύο πρώτες βδομάδες του Μαΐου, σε προαύλιο χώρο. Και όχι μόνο αυτό. Αλλά ακόμα και οι αποφασισμένες συνελεύσεις για την εβδομάδα 18-22 Μάη αναβλήθηκαν για την επόμενη εβδομάδα. Το αποτέλεσμα είναι ότι οι συνάδελφοι είναι μόνοι τους σε κάθε σχολείο, χωρίς προσανατολισμό, απέναντι σε ένα καταιγισμό αλλαγών που περιλαμβάνει κάμερες, μονιμοποίηση της εξ αποστάσεως, άνοιγμα σχολείων χωρίς απουσίες κ.α.
3. Ο χρόνος πιέζει δραματικά. Κάθε ώρα χαμένη λειτουργεί εναντίον των μαθητών και των εκπαιδευτικών και υπέρ της κυβέρνησης. Άλλωστε, πλέον, δεν υπάρχει εμπιστοσύνη ότι οι διοικήσεις των Σωματείων έχουν ειλικρινά την πρόθεση να πραγματοποιήσουν συνελεύσεις.
Είναι ώρα οργάνωσης του αγώνα. Να αποσυρθεί το πολυνομοσχέδιο – Να ανατραπεί η τροπολογία της ντροπής.
Εμείς που υπογράφουμε το κείμενο αυτό καλούμε το ΔΣ της ΕΛΜΕ να πραγματοποιήσει Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ την Δευτέρα 25 Μάη, στις 2.00 στα σχολεία της Τζαβέλλα.
2 σχόλια:
Το ΠΑΜΕ δεν είναι συνδικαλιστική παράταξη είναι ταξικό μέτωπο το γνωρίζουν όλοι όπως και εσείς. Τα ψέματα δεν σας βοηθούν σε τίποτα. Το καπέλωμα που προσπαθείτε να κάνετε δεν πρόκειται να περάσει. Στο ΠΑΜΕ συμμετέχει όποιος θέλει χωρίς να χρειάζεται να είναι Κομμουνιστής. Μοναδικό κριτήριο είναι το ταξικό μακριά απο διασπαστικούς διαχωρισμούς με αριστερούς και δεξιούς. Τάξη απέναντι σε τάξη. Απεργίες με άδεια γιατρού και ρεπό δεν υπάρχει. Ολοι στον Αγώνα όλοι ενωμένοι.
Αν είναι έτσι τότε το ΠΑΜΕ - Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών, ή η Πανελλαδική Γραμματεία ΥΓΕΙΑΣ - ΠΡΟΝΟΙΑΣ του Π.Α.ΜΕ.τι ακριβώς μέτωπο συγκροτούν; Ποια σωματεία συσπειρώνουν, πέρα από τις παρατάξεις που πρόσκεινται σε αυτό; Τι σόι μέτωπο είναι αυτό που καταργεί του πολιτικούς και συνδικαλιστικούς διαχωρισμούς; Άλλη παράταξη που μπορεί να έχει άλλη άποψη -έστω αριστερή- από αυτή του ΚΚΕ χωράει στο ΠΑΜΕ;
Δημοσίευση σχολίου