Με την ψυχολογία του αρπακτικού, το σύστημα και η
κυβέρνηση εκμεταλλεύονται από την αρχή της πανδημίας την έκτακτη κατάσταση και
επιδίδονται σε πάρτι επίθεσης
απέναντι στα δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών.
Κυνηγούν τις συναθροίσεις πάνω από τα εννέα άτομα
ενώ στοιβάζουν μαθητές σε αίθουσες
κλουβιά. Αρνούνται τεστ και δοκιμάζουν στα σχολεία μια μερική ανοσία αγέλης.
Και την ίδια στιγμή ετοιμάζονται για τη μεγάλη σφαγή των μαθητών μέσω της
τράπεζας θεμάτων, της μείωσης εισακτέων και του νόμου που ετοιμάζεται για
την τεχνική. Στο «μενού» του συστήματος και οι εκπαιδευτικοί με την ανεργία χιλιάδων συναδέλφων που
δούλευαν χρόνια ως αναπληρωτές αλλά και με την αξιολόγηση – κατηγοριοποίηση και τρομοκράτησή τους.
Και βέβαια το τσίρκο της εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης» για να διευρυνθούν οι ανισότητες στις
σπουδές των μαθητών αλλά και για να διαλυθούν πλήρως τα εργασιακά δικαιώματα
των εκπαιδευτικών.
Παρά την προσπάθεια που έκαναν τα Μέσα Μαζικής
Εξαπάτησης να δείξουν την εικόνα ότι οι διαμαρτυρίες είναι βασικά των συνομωσιολόγων,
οι πρώτες μαθητικές κινητοποιήσεις τους διαψεύδουν.
Όμως οι μαθητές ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να μείνουν μόνοι τους
να βγάλουν το φίδι από την τρύπα.
Οι εκπαιδευτικοί έχουμε την ευθύνη να ξεπεράσουμε
την ύπνωση - υποταγή των συνδικαλιστικών ηγεσιών και να βγούμε στον αγώνα
Να οργανώσουμε ΑΜΕΣΑ
συνελεύσεις, διαδηλώσεις και ΑΠΕΡΓΙΑ.
· Μέτρα τώρα για την πανδημία – Μαζικά
τεστ – μικρές τάξεις – άδειες στους συναδέλφους που τις έχουν ανάγκη.
· Κάτω ο νόμος 4692 (Τράπεζα Θεμάτων,
αξιολόγηση) και ο 4589 (προσοντολόγιο).
·
Ανατροπή
της υπουργικής Απόφασης – Ούτε μια γραμμή ύλης με τηλε-«εκπαίδευση» - Όχι στην
τηλε-«εκπαίδευση» και τις κάμερες στην τάξη.
·
Όχι
στις τρίμηνες συμβάσεις – Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί – μονιμοποίηση των
αναπληρωτών και των καθαριστριών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου