Το φιάσκο της κυβέρνησης, δηλαδή να μην μπορεί να λειτουργήσει η τηλε-«εκπαίδευση» όχι απλώς την πρώτη μέρα αλλά ούτε καν την δεύτερη ώρα της εφαρμογής της στα Λύκεια και ταυτόχρονα στα Γυμνάσια της χώρας είναι προφανές. Δείχνει ότι τα μεγάλα λόγια για δήθεν σχεδιασμό της κυβέρνησης είναι απλώς λόγια του αέρα.
Τι κι αν οι γονείς χιλιάδων μαθητών αγχώθηκαν
αν θα «καταφέρουν» να συμμετέχουν τα παιδιά τους; Τι κι αν οι εκπαιδευτικοί
αγχώθηκαν για το αν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν;
Τι κι αν γονείς κι εκπαιδευτικοί έδωσαν χρήματα από το λιγοστό εισόδημά τους
για ν αγοράσουν εξοπλισμό; Η κυβέρνηση απέδειξε για μια ακόμη φορά ότι τους
καλεί να κάνουν κάτι μόνο και μόνο για να νομιμοποιηθεί η επίθεσή της,
ανεξάρτητα της πραγματικής κατάστασης.
Όμως
το κύριο ζήτημα δεν είναι αυτό. Το κύριο ζήτημα είναι ότι η κυβέρνηση, παρά το
φιάσκο της, θα προσπαθήσει να συνεχίσει
τη νομιμοποίηση της τηλε-«εκπαίδευσης». Το ζήτημα δεν είναι τεχνικό, ότι δηλαδή δεν
μπορεί να περπατήσει η τηλε-«εκπαίδευση» λόγω υπερφόρτωσης του συστήματος. Το
πρόβλημα είναι πολιτικό, ότι δεν πρέπει
να περάσει η τηλε-«εκπαίδευση» ως κανονική διαδικασία που μπορεί να
υποκαταστήσει το ζωντανό μάθημα γιατί το ενδεχόμενο αυτό αποτελεί ευθεία
επίθεση στα δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών..
Κάνουν λάθος όσοι βιάζονται να πανηγυρίσουν
για τα τεχνικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν. Αυτοί που τα προτάσσουν αυτά ίσως
θα ήθελαν να είναι οι ίδιοι στην
κυβέρνηση για να εφαρμόσουν μια «κανονική, άψογη τεχνικά τηλεκπαίδευση». Κι
αυτό είναι πρόβλημα!
Ας μην γελιόμαστε. Η κυβέρνηση θα πάρει τα
μέτρα της, όποια κι αν είναι αυτά, για
να λειτουργήσει και για να νομιμοποιήσει
την τηλε-«εκπαίδευση». Από την πλευρά των
εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών, το θέμα είναι να οργανώσουμε
τον αγώνα για να ανατρέψουμε το έκτρωμα της τηλε-«εκπαίδευσης».
·
Να αρνηθούμε τον εκβιασμό - Κανείς να μην συμπληρώσει
απουσιολόγια και βιβλία ύλης τηλε-«εκπαίδευσης»
·
Απαιτούμε την άμεση και δραστική μείωση της
ύλης, την άμεση κατάργηση της τράπεζας θεμάτων
· Αντιστεκόμαστε στην τηλε-«εξόντωση» και
διάλυση μαθητών και εκπαιδευτικών που καλούνται για δεκάωρα μπροστά στον
υπολογιστή - κινητό
· Καταγγέλλουμε έντονα τη γραμμή υποταγής στο
σύστημα της συνδικαλιστικής ηγεσίας, η οποία συνεργάζεται απερίφραστα με αυτό
για να νομιμοποιηθεί η αθλιότητα της τηλε-«εκπαίδευσης» και της τηλε-εργασίας
Αντιστεκόμαστε -
συσσωρεύουμε όρους ώστε να τεθεί ξανά με μαζικό τρόπο ο στόχος της ΑΠΟΧΗΣ από
το σφαγείο της τηλε-«εκπαίδευσης»
Δεν κάνουμε προτάσεις εξορθολογισμού
της τηλε-«εκπαίδευσης» - Δεν εξορθολογίζεται, είναι ταξική, άδικη, άνιση και
διαλυτική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου