18 Νοεμβρίου 2020

Αναζητούσαμε χθες με το κιάλι τους αναρχικούς θιασώτες των «σκληρών συγκρούσεων»….


Θα έλεγε κανείς ότι φέτος ήρθε η ώρα τους. Η ώρα της «στρατιωτικής» σύγκρουσης με το κράτος. Θα έλεγε κανείς ότι τώρα που η μάσκα της νομιμότητας της αστικής δημοκρατίας έπεσε, ότι οι αναρχικοί θιασώτες των «σκληρών συγκρούσεων» θα αισθάνονταν σαν τα ψάρια μέσα στο νερό.

Χρόνια τώρα, αυτό επιχειρηματολογούν. Τόσο οι «πιο μαύροι», όσο και οι «πιο πολιτικοί». Οι «πορείες-κηδείες» της αριστεράς, λένε, υποτάσσονται στην αστική νομιμότητα. Δεν μπορούν να ριζοσπαστικοποιήσουν το πλήθος. Είναι «λιτανείες». Αντίθετα, εκείνοι, οι δυναμικές μειοψηφίες, «χωρίς να λογαριάζουν τη μέση συνείδηση», εμφανίζονταν πάντα έτοιμοι να «σπάσουν το μονοπώλιο της βίας» του αστικού κράτους. Και κάποιες φορές αναλάμβαναν εκείνοι, εργολαβικά, να επιβάλλουν τις συνθήκες και τη ροή των συγκρούσεων όπως είχανε οι ίδιοι προαποφασίσει χωρίς το κίνημα, για το κίνημα. Χωρίς να δίνουν λογαριασμό. Και αν ο λαός δεν τους ακολουθούσε, έφταιγε εκείνος.

Φυσικά, όλοι αυτοί οι αναρχικοί θιασώτες των «σκληρών συγκρούσεων», και όλοι εκείνοι οι δήθεν «σοβαροί» αναρχικοί που τους μπάζουν στο κίνημα λες και είναι κομμάτι του, είχανε κάποια πράγματα εξασφαλισμένα, πάνω στο σβέρκο του μαζικού κινήματος που κατηγορούσαν. Πρώτο ότι αυτή η όποια νομιμότητα και το Άσυλο, που κατακτήθηκαν μέσα από το αίμα και τις θυσίες , και διατηρήθηκαν μέσα από την καθημερινή δράση και παρέμβαση, υπήρχαν. Δεύτερον, ότι το κράτος που τόσο ήθελαν να συγκρούονται μαζί του, είχε ως κύριο στόχο να καταστέλλει το μαζικό κίνημα και στην πραγματικότητα τους χρησιμοποιούσε για να βρίσκει μια αφορμή καταστολής. Τρίτο και σημαντικότερο, ότι αυτή η «πορεία-κηδεία», με τον όγκο της, την περιφρούρηση της, με την πολιτική επιρροή που ασκούσε στο λαό, έμπαινε μπροστά. Σήμερα, δυστυχώς, τίποτα από τα τρία δεν υπάρχει με αυτόν τον τρόπο. Η ανοχή και η ασυλία που το κράτος έδειχνε απέναντι τους έχει περιοριστεί. Η αξία χρήσης τους σε αυτή τη φάση εκπέσει, γιατί το μαζικό κίνημα έχει ατονήσει. Και πλέον οι ίδιες οι «λιτανείες» που τους προστάτευαν, έχουν βγει στην παρανομία. Πριόνισαν το κλαδί πάνω στο οποίο κάθονταν και αυτό έσπασε.

Γιατί αυτό βγήκε στην παρανομία φέτος: τα δικαιώματα στην οργάνωση, στη συγκέντρωση, στη διαδήλωση, που αυτοί ποτέ δε σεβάστηκαν και δεν αναγνώρισαν ως άξια περιφρούρησης και υπεράσπισης, δεν τα ιεράρχησαν ως ζωτική ανάγκη την οποία πρέπει να προστατεύουμε ως κόρη οφθαλμού στα μάτια των λαϊκών μαζών. Γιατί μόνο στο όνομα και στη σύνδεση με τις πλατιές λαϊκές μάζες μπορούν να κατοχυρώνονται αυτά τα δικαιώματα.

Ορίστε λοιπόν. Ο δρόμος φέτος ήτανε ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα (στην κυριολεξία). Που ήτανε φέτος όλοι αυτοί οι θιασώτες των «σκληρών συγκρούσεων»; Γιατί ήτανε κρυμμένοι και ψάχναμε να τους βρούμε με το κιάλι; Τόσες χιλιάδες διαδηλωτές κινητοποιήθηκαν πέρσι με την αναρχία. Συγκροτούν ένα ρεύμα, έναν μηχανισμό κινητοποίησης κόσμου. Όπως το ΚΚΕ έχει βαριά ευθύνη για την ανυπαρξία του ή την περιορισμένη συμμετοχή του σε μια σειρά μέτωπα, έτσι και η αναρχία έχει ανάλογη ευθύνη για την περιορισμένη συμμετοχή στο φετινό Πολυτεχνείο. Και δεν είναι υπερβολή να πούμε, ότι η πίεση των «υποταγμένων» αριστερών, με τις «πορείες-κηδείες», έπαιξαν σε μια σειρά περιπτώσεις ρόλο για να πιεστεί αυτός ο μηχανισμός, ώστε να δράσει.

Ο λαός και το κίνημα του, μέσα από το ανέβασμα του επιπέδου συγκρότησης τους, παράγουν τη γενναιότητα και τις συγκρούσεις. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μονάχα μέσα έναν δρόμο. Μέσα από την ικανότητα του κινήματος να πείθει, και να στρατεύσει με το μέρος του τη μεγάλη λαϊκή πλειοψηφία. Αυτή η συστράτευση, έκανε δυνατό στο Πολυτεχνείο του ‘73, μια σπίθα που ξεκίνησε από 300 να αγκαλιαστεί από τη φλόγα των μαθητών, των εργατών, των αγροτών και να νικήσει την αστυνομία. Και όχι το ανάποδο: μια μικροαστική εκτόνωση 300 να στέλνει σπίτι τους χιλιάδες που με κόπο έχουν μαζευτεί και να υποσκάπτει τη συγκρότηση τους!

Η «γενναιότητα» προκύπτει μέσα από την άνοδο του κινήματος, και μέσα από το ίδιο το πολιτικό του περιεχόμενο. Τη μεγαλύτερη γενναιότητα, τη δείχνουν απλοί άνθρωποι που έχουν ατσαλωθεί πολιτικά μέσω από τον αγώνα και έχουν πειστεί από αυτόν. Η ψεύτικη «γενναιότητα», που δεν λογαριάζει το επίπεδο της λαϊκής συνείδησης, και δε δρα για λογαριασμό του λαού, (ίσα-ίσα πολλές φορές περιφρονεί ανοιχτά το λαό), αυτή η ψεύτικη «γενναιότητα» που εκδηλώνεται μόνο υπό την ανοχή του κράτους και στο χωροχρόνο που αυτό το συμφέρει, εξαφανίζεται σαν σαπουνόφουσκα όταν τεθούν τα πραγματικά ζητήματα.

ΚΚ

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το κείμενο αυτό δείχνει πόσο λίγοι έχετε καταντήσει πέρα από ποσότητα και σε ποιότητα με το πέρας των χρόνων. Σκεφτείτε πως θα ήταν η Ελλάδα σήμερα χωρίς το αναρχικό κίνημα, τις συλλογικότητες, τα στέκια και τις καταλήψεις που το απαρτίζου σε μία σειρά από μέτωπα όπως το αντιφασιστικό. Όσο αναφορά την 17Ν οι αναρχικοί το πάλεψαν σε όλη την επικράτεια χτες, και σε κάποιες περιπτώσεις κατάφεραν και έσπασαν την απαγόρευση στο δρόμο. Μόνο στην Αθήνα έγιναν 4 πορείες γειτονιάς με οργάνωση αναχρικών ομάδων και μία μοτοπορεία ταυτόχρονα σε διαφορετικές συνοικίες. Το αναρχικό κίνημα ήρθε για να μείνει, με τον καιρό ωριμάζει, παλεύει, μεγαλώνει και σας έχει ήδη ξεπεράσει. Ο κομμουνισμός είναι και με την βούλα η αποτυχημένη οδός για την κοινωνική επανάσταση και την ανθρώπινη χειραφέτηση. Από την φαρέτρα των ρευμάτων για την λύση του κοινωνικού ζητήματος για τους προλετάριους έχει μείνει μόνος του να εμπνέει και να προτάσσει. Ο Μπακούνιν είχε δίκιο. Προχωράμε.

KK είπε...

Αν κάτι είναι χαμηλής ποιότητας, είναι η "απάντηση" σου. Απαντάς σε όλα τα υπόλοιπα εκτός από την κριτική την οποία κάνω. Και απαντάς με το επιχείρημα που έχω συνηθίσει να ακούω εδώ και πολλά χρόνια από το ρεβιζιονιστικό ΚΚΕ: Είστε λίγοι, άρα δεν πρέπει να μας ασκείτε κριτική, γιατί αν δεν είμασταν εμείς, τι θα κάνατε, πτωχοί. Διάλεξες κάτι σκονισμένο από το κάτω ράφι των πολιτικών επιχειρημάτων, ληγμένο, φύσηξες τη σκόνη και μας το έφερες να το θαυμάσουμε. Άσε, δεν θα φάμε.

Το ερώτημα λοιπόν είναι, που ήτανε οι θιασώτες των "σκληρών συγκρούσεων" και γιατί δεν εμφανίστηκαν χθες στο θέρετρο των συγκρούσεων. Σοβαρά τώρα αυτό έχεις να πεις; Αν γίνονταν το ανάποδο, δηλαδή η αναρχία ήτανε στο κέντρο με ένα στρατό μπάτσων και η αριστερά σε 4 γειτονιές ξέρεις τι κριτικές θα ακούγαμε;

Τέλος, τα πράγματα είναι ακριβώς ανάποδα από αυτό που λες. Η μόνη επιτυχημένη οδός, με τη βούλα της Ιστορίας και όχι με τη δική σου (δεν ξέρω ποιο μαγαζί αγόρασες τη βούλα και βάζεις στάμπες), είναι η σοσιαλιστική επανάσταση. Το αναρχικό κίνημα, βρέθηκε σε ηγεμονική θέση στην Ισπανική επανάσταση, και την οδήγησε σε ήττα. Και μάλιστα δεν έχει κάνει και στοιχειώδη αυτοκριτική γι' αυτή την αποτυχία του.

Ανώνυμος είπε...

Βασικά το αναρχικο  "κινημα" εχει μηδενική απήχηση στην κοινωνία και εκτος απο τον αντιφασιστικό αγωνα οι καταλήψεις και οι συλλογικότητες  χωρις το διαδίκτυο κανεις δεν θα έπαιρνε χαμπάρι την ύπαρξη τους 
Ας συνεχίσουν τον "αγωνα" τους μακρια απο εμας και το εργατικό κίνημα,που ετσι και αλλιως εχθρεύονται και κατα καιρους το χτυπάνε κιολας με πετρες μολοτοφ και καρτερια μαφιόζικα,, που μαλιστα χάνουν τον στοχο τους και αντι για την ΚΝΕ "μπερδεύονται" κκαι χτυπάνε αναρχοσυνδικαλιστες και εξωκοινοβουλευτικούς 
Αυτοί οι άνθρωποι είναι το αστικό κράτος επειδή δεν μας δίνουν καμία προοπτική παρά την οργανωμένη προοπτική της μεταξύ μας σύγκρουσης. Έχουν αλλάξει τα πράγματα. Δεν είναι απλά φερέφωνα της πολιτικής του κάθε τυχοδιώκτη σοσιαλδημοκράτη που δεν μπορεί να αφήσει το υπουργείο του. Είναι μεταμοντέρνοι «τυφλοί αντικομουνιστές»

Βασικά το αναρχικο  "κινημα" εχει μηδενική απήχηση στην κοινωνία και εκτος απο τον αντιφασιστικό αγωνα οι καταλήψεις και οι συλλογικότητες  χωρις το διαδίκτυο κανεις δεν θα έπαιρνε χαμπάρι την ύπαρξη τους Ας συνεχίσουν τον "αγωνα" τους μακρια απο  το εργατικό κίνημα,που ετσι και αλλιως εχθρεύονται και κατα καιρους το χτυπάνε κιολας με πετρες μολοτοφ και καρτερια μαφιόζικα,, που μαλιστα χάνουν τον στοχο τους και αντι για την ΚΝΕ "μπερδεύονται" κκαι χτυπάνε αναρχοσυνδικαλιστες και εξωκοινοβουλευτικούς Αυτοί οι άνθρωποι είναι το αστικό κράτος επειδή δεν μας δίνουν καμία προοπτική παρά την οργανωμένη προοπτική της μεταξύ μας σύγκρουσης. Έχουν αλλάξει τα πράγματα. Δεν είναι απλά φερέφωνα της πολιτικής του κάθε τυχοδιώκτη σοσιαλδημοκράτη που δεν μπορεί να αφήσει το υπουργείο του. Είναι μεταμοντέρνοι «τυφλοί αντικομουνιστές»

 Αλεκα  Παπαρηγα

Ανώνυμος είπε...

1) Η Σοσιαλιστική επανάσταση έγινε, πέτυχε και ηττήθηκε, φυσικά μπορεί να επιχειρηθεί και πάλι αλλά η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται.
2) Η Ισπανική επανάσταση ήταν η πρώτη πράξη του ΒΠΠ και απέτυχαν συνολικά οι υπερασπιστές της Αστικής Δημοκρατίας απέναντι στο Φασισμό-Ναζισμό.
3) Το Αναρχικό κίνημα έχει πολλά "ρεύματα" όπως και το Κομμουνιστικό. Πολλές φορές συμμετέχουν με πανό των οργανώσεων τους και άλλες όχι, όπως και οι κομμουνιστές. Στο φετινό Πολυτεχνείο συμμετείχαν σε πολλές πόλεις και αν ψάξεις μπορείς να βρεις και εικόνες.
4) Η σχέση του Αναρχικού κινήματος με το Προλεταριάτο είναι ιστορική με πιο γνωστή την περίφημη Πρωτομαγιά του 1886,Σάκο – Βαντσέτι,1η διεθνή, Παρισινή Κομμούνα κ.λ.π.
Τέλος, υπάρχει συσσωρευμένη ιστορική προκατάληψη και φυσικά η Τάξη μας που είναι τελικός κριτής.
Προλετάριος

https://www.facebook.com/libertasalonica/photos/a.434411300039820/1861594387321497
https://www.facebook.com/libertasalonica/photos/a.434411300039820/1861536490660620



Ανώνυμος είπε...

Καλά εντάξει είστε για γέλια και για αυτό σας περνάνε τα γεγονότα μια ζωή.. Καταρχάς πολλοί από τον αναρχικό χώρο εξέφρασαν αλληλεγγύη στο κκε για την επίθεση που δέχτηκε δεύτερον μην ξεχάσουμε ότι 2010 2011 2012 σε τεράστιες πορείες για τα μνημόνια κάνατε πορεία και φευγατε με το που πέφτανε τα πρώτα χημικά.. Ααα και ενώ θαυμαζεται συγκρούσεις πχ στην Γαλλία και λέτε μπράβο εδώ στην Ελλάδα ότι γίνεται εκτός από εσάς αμέσως προβοκάτσια.. Είναι και άλλα πολλά άλλα δεν έχει νόημα κουβέντα στο ίντερνετ

ΚΚ είπε...

Προς Προλετάριο:

Για τα ιστορικά, δεν θα δώσω συνέχεια.

Για την στάση των διάφορων ρευμάτων της αναρχίας, όπως και της αριστεράς: συμφωνώ, και δεν τα ταυτίζω. Όμως, η πολιτική λογική ότι η περιφρούρηση του πολιτικού περιεχομένου μιας διαδήλωσης για να επιτύχει τη μέγιστη λαϊκή συστράτευση είναι "κηδεία", διαποτίζει στον έναν ή άλλο βαθμό ολόκληρο τον αναρχικό χώρο, και διαπερνά και την αριστερά. Την ακτινοβολία αλλά και τους φυσικούς εκφραστές αυτής της λογικής, τους είδαμε φέτος να εξαϋλώνονται. Αλλά μόλις τα πράγματα γίνουν πάλι "εύκολα", θα τους δούμε να έρχονται αγέρωχοι για να κάνουν κουμάντο στο κίνημα και να επιβάλλουν "σκληρές συγκρούσεις".

Τέλος, το ότι οι αναρχικοί κατέβηκαν στο δρόμο το ξέρουμε, το γράψαμε στην ίδια μας την ανταπόκριση. Αυτό που δεν είδαμε, είναι η κινητοποίηση του γνωστού μηχανισμού που ενεργοποιείται άλλες φορές. Εσύ την είδες;

Ανώνυμος είπε...

Πολυ καλο κειμενο,δειχνει για αλλη μια φορα σωστη ιεραρχηση των προβληματικων της κοινωνιας.

Για αλλη μια φορα φταιει το αναρχικο κινημα για προβληματικες καταστολης,και σιγουρα φταιει η ιδεολογια,η πολιτικη υποσταση και το ιδιο το κινημα για την απηχηση του στην κοινωνικη μαζα,γιατι αλλωστε το αναρχικο κινημα εχει πολυ δυνατη κοινωνικη απευθηνση,διοτι δεν εχει δαιμονοποιηθει οχι μονο απο τον γενικο πληθυσμο,αλλα ουτε απο κομμουνιστικες οργανωσεις,ιστορικα και παροντικα. Ειναι ευκολη η κοινωνικη απευθηνση ενος πολυμορφικου κινηματος που αντιμετωπιζει εχθρικοτητες απο ενα μεγαλο φασμα της πολιτικα εμπλεκομενης μαζας,και συνεχομενη καταστολη οχι μονο στις πολιτικες τις πραξεις,αλλα στην ιδια της την ιδεολογια,θεωροντας την αντιδημοκρατικη,παρανομη και ανωριμη.

Αυτο το κειμενο ειναι πολυ καλο στο να δειχνει οτι μερικων το τσιφλικι ειναι οπου βρισκουν ευκαιρια να βγαζουν μισος και ρητορικες ψευδοπολιτικης.

Ανώνυμος είπε...

Το αστειο ειναι οτι αναρχικοι βγηκαν στον δρομο, συγκρούστηκαν σε ορισμενες περιοχες, οργανωθηκαν απο αναρχικες ομαδες πορείες σε γειτονιες και η απαγορευση σπαστηκε στην πραξη. Εσεις οι κκεδες απλα κρυβοσσασταν στα προπυλαια πισω απ τον αρχηγο σας που εχει βουλευτικη ασυλια και μετα αρχισατε ολοι μαζι να τρεχετε, οποτε καλο ειναι να μην μιλας για τις περιφρουρησεις των αναρχικων

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζω και ξαναδιαβάζω την ανάρτηση του ΚΚ και συνεχίζω να μην καταλαβαίνω τη φασαρία που έχει ξεσηκώσει (μέχρι και αγαπητός μου φίλος, αναρχικός, μου έστειλε μέιλ να μου πει ότι αυτό το κείμενο «δεν πάει τα πράγματα μπροστά»). Προσπαθώντας να βρω άκρη, δύο μόνο λόγους μπορώ να βρω.

Ο ένας είναι ότι η αναρχία δεν είναι παίξε γέλασε. Είναι ΤΟ κόμμα, πολύ πιο κόμμα από το γνωστό, το «ένα». Απαγορεύεται κάθε κριτική της και όποιος τολμήσει να την κριτικάρει, τότε αναλαμβάνει δουλειά η αθέατη, ανώνυμη και «αποκεντρωμένη» κεντρική επιτροπή. Αν κράξεις καμιά ομάδα μπάχαλων σε καμία πορεία θα στην πέσουν με απόλυτη «κομματικότητα» όλες οι πτέρυγες, που «ενοχλείς την εκδήλωση της εξέγερσης». Αν κάνεις πολιτική κριτική θα αρχίσει η καταγγελτική βεντάλια που θα πιάνει από υπεροψία έως αντικομμουνισμό. Ολοι το ίδιο, θα ρωτήσει κάποιος; Όχι, όχι όλοι το ίδιο, αλλά για αυτό θα πω παρακάτω, γιατί θέλω να πω κάτι για το μοναδικό σοβαρό σχόλιο αντιπαράθεσης, αυτό του «προλετάριου» στις 2:46.

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι πράγματι αυτός ο χώρος (ακόμα και οι τιμητικές εξαιρέσεις του που το πάλεψαν προχτές– και ίσως αυτές ακόμα πιο πολύ) νιώθει εκτεθειμένος για την λειψή συμμετοχή του αλλά και για την πλήρη εξαφάνιση των υποτιθέμενων «συγκρουσιακών». Οποιος αναρχικός είναι λίγο ειλικρινής (άλλο χαρακτηριστικό που δεν χαρακτηρίζει τη μεγάλη πλειοψηφία του χώρου αυτού), θα παραδεχτεί ότι η προσπάθεια που γίνεται σε διάφορα σάιτ (αλλά και στο πρώτο σχόλιο) να μαζευτούν οι παρεμβάσεις την ημέρα του Πολυτεχνείου δεν παράγει σοβαρά αποτελέσματα.

Τι λέει λοιπόν ο έρμος ο ΚΚ και του την έπεσαν; Λέει τα εξής:

- Ότι «οι συγκρουσιακοί εξαφανίστηκαν». Είναι ψέματα;

- Ότι τα υπόλοιπα τμήματα της αναρχίας (τα πολιτικά υποτίθεται) περιθάλπτουν και χαϊδεύουν τους προηγούμενους σα να είναι τμήμα του κινήματος. Είναι ψέματα;

- Ότι όταν το κράτος χτυπάει αυτούς ή όταν χτυπάει το ΚΚΕ(μ-λ), ή όταν χτυπάει το ΝΑΡ στην πραγματικότητα στοχεύει το λαό, το μαζικό κίνημα. Είναι ψέματα;

- Οτι οι "συγκρούσεις" με το λαό στο περιθώριο αποτελούν άλλοθι κλιμάκωσης της κρατικής καταστολής. Είναι ψέματα; Μήπως έχει να πει κανένας κάτι για τα μπάχαλα στην προσπάθεια των μαθητών να βγουν στον αγώνα;

- Ότι η «γενναιότητα», η «αντοχή», η «αποτελεσματικότητα» της αντίστασης στην κρατική καταστολή (και όχι βέβαια του γελοίου μύθου ότι «οι δέκα μολότοφ κρατάνε μακριά τους μπάτσους») έχουν άμεση σχέση με τη μαζική συμμετοχή του λαού. Αυτού του λαού που, για το συντριπτικά μεγάλο τμήμα της αναρχίας, είναι «ενσωματωμένος» και «υποταγμένος». Είναι ψέματα;

συνέχεια

Ανώνυμος είπε...

...συνέχεια

Είμαι σίγουρος ότι οι «πολύ γειωμένοι (με τα τόσα στέκια στην κοινωνία) αναρχικοί» που μας την έπεσαν εδώ, θα έχουν αντιληφθεί ότι η αναζήτηση του ΚΚ, δεν είναι μόνο του ΚΚ. Ο κόσμος τόχει τούμπανο και οι αναρχικοί κρυφό καμάρι το ζήτημα που έθεσε.

Στον πρώτο σχολιαστή έχω να πω μόνο το εξής περί του απολογισμού της ιστορίας: Παραφράσσοντας μια ατάκα περί αμερικάνικου πολιτισμού (δεν θυμάμαι τίνος, ίσως του Οσκαρ Ουάιλντ), γνώμη μου είναι ότι η αναρχία είναι μια θεωρία που κατάφερε και πέρασε κατευθείαν από το στάδιο της παιδικής αφέλειας στο στάδιο της παρακμής, χωρίς ποτέ να περάσει από το στάδιο της ακμής. Η αναρχία –κατά την άποψή μου- είναι απόλυτα παρακμασμένη. Υπάρχει ως αποτέλεσμα της κυριαρχίας του καπιταλισμού και ήττας του επαναστατικού κομμουνιστικού κινήματος. Υπάρχει ως εκδήλωση οργής, αμφισβήτησης και αυταπατών «ελευθεριακών νησίδων». Δεν μπορεί να πάει πουθενά πέρα από αυτό το σημείο.

Ο αντίπαλος οργανώνεται, πετάει στους δρόμους αύρες, βγάζει βασιλικά διατάγματα, και η αναρχία πρέπει να ολοκληρώσει τις συνελεύσεις της και τις ιερές διαδικασίες της για να αποφασίσει. Προτιμάει το άτυπο καπέλο της άτυπης «ηγεσίας» - γιατί έτσι κι αλλιώς «ο καπιταλισμός είναι ανίκητος», ποιος ο λόγος να φτιάχνουμε βάσεις ώστε κάποτε να τεθεί το ζήτημα της ανατροπής του;
Μήπως αυτό σημαίνει ότι δεν σεβόμαστε τις θυσίες ή τους αγώνες ανθρώπων που ανήκουν στην αναρχία; Και βέβαια σεβόμαστε τους αγώνες των ανθρώπων που έχουν γίνει με διάφορες ιδεολογικές κινηματικές αφετηρίες. Αλλά αυτό τι σημαίνει; Μήπως ότι επειδή σοσιαλδημοκράτες εργάτες στη Χιλή, στη Γερμανία και αλλού αγωνίστηκαν ηρωικά ενάντια στο φασισμό, εμείς πρέπει να υποστείλουμε την κριτική στη σοσιαλδημοκρατία;

Οσο μας αφορά, μπορούμε να κάνουμε και να δεχόμαστε τη σκληρότερη κριτική αλλά αν χρειαστεί θα πιαστούμε στην πορεία στην ίδια αλυσίδα. Αυτή την αλυσίδα που θα καταπιέσει… δραματικά τις εκπληκτικές αναρχικές μοναχικότητες.

Προλετάριε με αντίστοιχη λακωνικότητα στις φράσεις σου (που είναι όντως με περιοεχόμενο):
Πρώτο: Πέτυχε και ηττήθηκε. Αρα βρέθηκε ένα κρίσιμο ιστορικό βήμα μπροστά από την αναρχία. Με άλλα λόγια ΕΚΑΝΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. Συμφωνώ ότι η ιστορία δεν επαναλαμβάνεται.
Δεύτερο: Ναι απέτυχαν συνολικά, αλλά οι ευθύνες γενικά κατανέμονται με βάση τον δοσμένο συσχετισμό.
Τρίτο: Εχεις δίκιο και στην αριστερά και στην αναρχία και παντού υπάρχουν πολλές τάσεις και αντιλήψεις. Κάποια χαρακτηριστικά διαπνέουν όλη την αναρχία, κάποια όλη την αριστερά. Κάποια άλλα τέμνονται. Μεγάλη συζήτηση, όποτε θες την κάνουμε αλήθεια.
Τέταρτο: Νομίζω θα παραδεχτείς την αρκετά κυρίαρχη στην αναρχία «αταξική» (ή αν θες μη ταξική) κοινωνική ανάλυση

Πάνος

ΥΓ1: Λέει ένα σχόλιο «μην ξεχάσουμε ότι 2010 2011 2012 σε τεράστιες πορείες για τα μνημόνια κάνατε πορεία και φευγατε με το που πέφτανε τα πρώτα χημικά.» Για όποιον θυμάται τη στάση μας τότε, το σχόλιο είναι για γέλια και για κλάματα.

ΥΓ2: Τώρα είδα και το τελευταίο σχόλιο των 8:10. Αυτό είναι μόνο για γέλια

Ανώνυμος είπε...

Αρχικά ρε πουθενάδες οι αναρχικοί εκτός από τις γειτονιές τις αθήνας και πολλές πόλεις τις ελλάδας που σπάσαν την απαγόρευση κατεβαίνοντας με συγκρουσιακά χαρακτηριστικά και όχι χωρίς καν σημαίες μην δεχθούν καταστολή, ήταν κανονικά στα προπύλαια απλά δεν πρόλαβαν να συγκροτήσουν μπλοκ γιατί η όλη συγκέντρωση κράτησε 30 λεπτά, είχαν 92 συλλήψεις σε πανεπιστημιακούς χώρους (Πολυτεχνείο και πρυτανεία ΕΜΠ) προσπαθώντας να κρατήσουν ανοιχτό το χώρο για να εορταστεί το 3ήμερο κανονικά(την ίδια μέρα με τις εκκενώσεις-συλλήψεις δέχθηκαν καταστολή σε πορεία γειτονιάς στα εξάρχεια και έξω από τη γαδα),επιτέθηκαν στο ατ συκεών στη θεσσαλονίκη ως ελάχιστη αντίδραση στις επιθέσεις της αστυνομίας, είχαν δεκάδες προσαγωγές και συλλήψεις την ήμερα της 17Ν και σε γειτονιές και στο κέντρο προσπαθώντας να προσεγγίσουν και να μεταφέρουν εξοπλισμό για να σταθούν αξιοπρεπώς στο χώρο. ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΗΣΑΣΤΑΝ?

Ανώνυμος είπε...

Προς ΚΚ
Περίμενες να δεις επιθέσεις ενάντια στην αστυνομία από Αναρχικά μπλοκ και αυτό δείχνει ότι δεν "είδες" ότι το Αντί-εξουσιαστικό κίνημα έχει αλλάξει. Απέκτησε πολιτικές οργανώσεις, ταξική κατεύθυνση, είναι ικανό να κάνει πορείες μόνο του και έχει σημαντική παρέμβαση σε νέους εργαζόμενους. Προσπαθεί να απαντήσει στην εργοδοτική τρομοκρατία σε επιχειρήσεις εστίασης και δημοτικές. Οι δυναμικές μειοψηφίες έχουν στοχευμένη δράση. Το 2008 ήταν καταλυτικό, γέννησε δεκάδες καταλήψεις που λειτουργώντας κοινωνικά (κουζίνες, τυπογραφεία, μάζεμα τροφίμων, αλληλεγγύη, μουσική, κ.λ.π,) μέσα σε 12 χρόνια άλλαξαν την ανθρωπογεωγραφία του αναρχικού κινήματος.
" Το πάθος για τη Λευτεριά είναι δυνατότερο απ'ολα τα κελιά !"
Στις 14/11 κατέλαβαν συμβολικά το Πολυτεχνείο ενάντια στο "Λοκ Ντάουν" του Πρύτανη, 93 συλληφθέντες, 51 συνελήφθησαν πριν λίγες μέρες για σβήσιμο των φασιστικών συνθημάτων στη Θεσσαλονίκη. Μεγάλη συμμετοχή είχαν αναρχικοί και στις 2 δράσεις.
Το 2015 έπεσε το προσωπείο του ΣΥΡΙΖΑ και πλέον επίσημα μεταλλάχτηκε σε "ΠΑΣΟΚ" νέας εποχής.
Τώρα είναι η ώρα να πέσει η μάσκα του ΚΚΕ. Ηδη γράφουν οι εφημερίδες "Κοινό κείμενο υπογραφών εξέδωσαν ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ και ΜέΡΑ 25 αναφορικά με την απόφαση περί απαγόρευσης συναθροίσεων της κυβέρνησης ενόψει της επετείου του Πολυτεχνείου." Αντε να δούμε και συγκυβέρνηση τους!

Δεν είναι το Αναρχικό κίνημα εχθρός του Προλεταριάτου.
Διάβασε και αυτό https://www.alerta.gr/archives/10402

Προλετάριος

ΚΚ είπε...

@ Προλετάριε

Το ακριβώς από πάνω σχόλιο (9.38) είναι απόδειξη ότι ελάχιστα έχουν αλλάξει επί της ουσίας.

Επίσης, η μαζικότητα δεν είναι από μόνη της τεκμήριο ορθότητας. Η μαζικότητα από μόνη της δεν κερδίζει πολιτικές μάχες. Αν δεν αισθάνεσαι την ανάγκη να κάνεις κάποιου είδους αυτοκριτική για τις αδυναμίες του α/α χώρου, αυτό είναι ένας σίγουρος δρόμος για την απώλεια της μαζικότητας. Το κομμουνιστικό κίνημα έχει πικρή εμπειρία από αυτό.

Ανώνυμος είπε...

Αναζητούμε μια ζωή με το κιάλι τους ΚΚΕ-μλδες

Απάντηση στην εμετική ανάρτηση / επίθεση προς τον αναρχικό χώρο από blog του ΚΚΕ μ-λ "Αντίσταση στις γειτονιές".

Αν δούμε τις κινήσεις του ΚΚΕ μ-λ την τελευταία 10ετία, θα δούμε πώς οι πουθενάδες προσέγγιζαν τον αναρχικό χώρο ανάλογα τις συγκυρίες και φυσικά την καθόλου μαχητική στάση τους στο δρόμο.

Κατηγορούν τώρα τον αναρχικό χώρο ότι δεν είναι πουθενά, τη στιγμή που τα τελευταία χρόνια σήκωσε τον μαχητικό αντιφασιστικό αγώνα γιατί οι υπόλοιποι ήταν ανίκανοι να το κάνουν, που κράτησε τα τελευταία προπύργια σε στέκια, καταλήψεις και συγκρούσεις και συνεχίζει να παλεύει μέσα σε όλο αυτό το μηχανισμό.

Εκτός αν θεωρεί συγκρούσεις με το κράτος, τα μιλημένα σπρωξίδια με τα ΜΑΤ και τις λεκτικές αντιπαραθέσεις με τους διμοιρίτες.

2011 - 2012 : Θυμόμαστε το ΚΚΕ μ-λ στα πρώτα χημικά να γίνεται καπνός. αφήνοντας "συντρόφους" τους πίσω.

Όπου για αυτούς όλες οι συγκρούσες στην Ελλάδα ήταν προβοκάτσια, εκτός από τις δικές τους που κυριολεκτικά δεν υπήρχαν.

Όπου μετά τα επεισόδια του 11', προσπάθησε να κρατήσει ίσες αποστάσεις με αναρτήσεις στο indymedia και έδειξε καθαρά πόσο απεγνωσμένα θέλει να αντλήσει πολιτική υπεραξία από τα πράγματα. Όπως τότε, έτσι και τώρα.

2014 - με την απεργία πείνας του Νίκου Ρωμανού και τις μεγαλειώδεις πορείες αλληλεγγύης,

το ΚΚΕ μ-λ, σε αντίθεση με την υπόλοιπη αριστερά που δήλωσε αλληλεγγύη, αυτοί προσεγγίζουν ανοιχτά τον αναρχικό χώρο προσπαθώντας να βρουν "παρέα" αλλά και να χτίσουν στάτους σε πλάτες κόσμου.

Έπειτα και για τα επόμενα χρόνια, η παρουσία του ΚΚΕ μλ σε καλέσματα του αναρχικού χώρου είναι συχνή, με περιπτώσεις να βγαίνει μια ΚΝΕ από μέσα τους και να προσεγγίζουν κόσμο εντός της πορεία "να τους μιλήσουν για το μλ".

Εκτός από την 6η Δεκέμβρη βέβαια, όπου το κλίμα είναι πάντα πιο εχθρικό. Όπως το Δεκέμβρη του 19' που είχαν αφήσει 100 μέτρα απόσταση από τον Α/Α χώρο στην πρωινή πορεία, για να γλιτώσουν το κορδόνι απ'τα ΜΑΤ.

Στο άρθρο, λίγο-πολύ λένε "οι αναρχικοί δε φάνηκαν στις 17 Νοέμβρη".

Αρχικά, δείχνει σαφώς ένα παράπονο επειδή συνήθιζαν να δείχνονται στις πλάτες του αναρχικού χώρου και δεν έγινε αυτή τη φορά όπως το ήθελαν.

Αλλά ας αφήσουμε και το παράπονο στην άκρη.Εκτός της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας (όπου Αθήνα γίνανε πολλές πορείες γειτονιάς), αναρχικά καλέσματα γίνανε σε Ξάνθη - Αγρίνιο - Κέρκυρα - Βόλο - Γιάννενα - Καρδίτσα - Ρέθυμνο - Χανιά - Ηράκλειο - Καβάλα - Κομοτηνή και πιθανόν να ξεχνάω κάποια.

Σε κάποιες από αυτές τις πορείες ήταν και το ΚΚΕ(μ-λ), το οποίο από την παρουσία του δεν είδαμε να έχει μαχητικό χαρακτήρα.Αντ'αυτού, ήταν από τους πρώτους που έβγαλε ανακοινώσεις για τη μπατσοκρατία που υπήρχε, λες και οι καταγγελίες θα είναι η απάντηση στην καταστολή.

Μια τακτική στην οποία είναι συνηθισμένοι από τις Σκουριές ακόμα, που φεύγανε από το βουνό στο πρώτο δακρυγόνο για να πάνε να γράψουν κείμενο.

Σκοπός δεν είναι να μετρήσουμε τι έχει κάνει ο καθένας, αλλά καλό είναι να μην κατηγορούμε ολόκληρους χώρους, για πράγματα που δεν έχουμε κάνει ποτέ.

Αν θεωρείτε ότι κάνετε πολιτική κριτική, έχετε πάει πολύ λάθος.

ΥΓ: Η ανακοίνωση θα μπορούσε να βγει αυτούσια από φιλομπατσικό site εκτός των τελευταίων παραγράφων που θυμίζει από πού το διαβάζουμε.

ΥΓ2: Η φώτο είναι από αναρχικούς στη Θεσσαλονίκη .... στις 17 Νοέμβρη!


https://athens.indymedia.org/post/1608656/

Ανώνυμος είπε...

Στο άρθρο, λίγο-πολύ λένε "οι αναρχικοί δε φάνηκαν στις 17 Νοέμβρη".

ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ πάνω στην οποία κάποιοι από τον α/α χώρο στήνουν "υγειονομική ζώνη" απέναντι στο ΚΚΕ(μ-λ)
και μάλιστα με απολογισμό ... δεκαετίας !!!

Τελικά τα πολιτικά αδιέξοδα είναι πολύ περισσότερα από ότι φαίνονται και πρέπει να φτιαχτούν εχθροί με ... φιλομπατσικό προφίλ (σαν δεν ντρέπεται αυτός που έγραψε τέτοια χυδαιότητα).

Το πόσο κάποιοι έχουν την ίδια "κνίτικη¨ λογική φαίνεται από την επαναλαμβανόμενη χρήση "πουθενάδες", αγαπημένη έκφραση ΚΝΕ-ΚΚΕ
όταν θέλουν να κάνουν αντιπαράθεση... υψηλού επιπέδου.

Για τον ... απολογισμό να μην μιλήσουμε καλύτερα καθώς φαίνεται ότι κάποιοι θέλουν να σκηνοθετήσουν αντιπαράθεση
πάνω σε αισχρά ψέμματα και τερατολογίες.

Μόνο κάτι δεν μπορεί να μείνει αναπάντητο. Ότι το ΚΚΕ(μ-λ) την κοπανάει όταν χτυπάνε τα ΜΑΤ και αφήνει συντρόφους του πίσω.
Πραγματικά θέλει πολύ θράσος για να γράψεις κάτι τέτοιο.


Γ.Α.






Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Είναι εντυπωσιακό το πως για ένα κείμενο που αναφέρεται σε μια συγκεκριμένη τάση της αναρχίας κάποιοι για να αποφύγουν την ουσιαστική αντιπαράθεση γενικευουν και υπερασπίζονται -δήθεν- το σύνολο της αναρχίας.
Αλλά δεν αρκούνται μόνο σε αυτό. Αντιγράφουν τις καλύτερες παραδόσεις του (κατ' αυτούς) "σταλινισμού" λέγοντας ένα κάρο ψέμματα για τη στάση μιας οργάνωσης στις διαδηλώσεις, μιας οργάνωσης που έχει σταθεί απέναντι στη προβοκατορολογια και δεν τσιγκουνευεται την αλληλεγγύη της σε κανέναν όσο κι αν διαφωνεί. Μια αναζήτηση στο ιντιμιντια αρκεί! Αντί να αντιγράφετε τους κνιτες όσοι αντιδράτε καλό θα ήταν να δώσετε μια απάντηση σε αυτά που βάζει το κείμενο αλλά και ορισμένα σχόλια σαν του Πάνου.

ΚΚ είπε...

Αναζητούσαμε με το κιάλι φέτος τους αναρχικούς "των σκληρών συγκρούσεων".

Αν ήθελα να πω αυτό που μου προσάπτεις θα έγραφα "Αναζητούσαμε με το κιάλι φέτος τους αναρχικούς", σκέτο.

Ανώνυμος είπε...

Θαυμάστε κι άλλο «διαμάντι». Ο αντικομμουνισμός πάει σύννεφο. Έτσι για να μην μπερδεύονται μερικοί.
https://www.alerta.gr/archives/10548.

Ανώνυμος είπε...

Οκ..

Hey Panos ... εισαι γαμάτος ρε φιλε..

- Ότι «οι συγκρουσιακοί εξαφανίστηκαν». Είναι ψέματα;
Είναι ψεμα . Ξεκαθαρα το απαντησαν συντροφοι με στοιχεία. Αν και δεν καταλαβαινω τον χαρακτηρισμο "συγκρουσιακοι”. Αυτα τα επιτίτλια ειναι προχειρες απόπειρες να σταχυολογήσεις την πολυμορφια του α/α χωρου. Στα χαριζω , κρατα τα να διευκολυνθεις.

-Ότι τα υπόλοιπα τμήματα της αναρχίας χαϊδεύουν ..κλπ ..κλπ..
Είναι ψέμα. Δεν εχεις ιδέα απο τον α/α χώρο. Περιεργο...τετοιες ασυναρτησίες λενε οι δαπιτες.

-Ότι όταν το κράτος χτυπάει αυτούς...κλπ.
Οκ.Δεκτο.Ισχυει και αυτο κατα καποιον τρόπο.Εν προκειμένω ειναι εκτός θέματος.

-Οτι οι "συγκρούσεις" με το λαό στο περιθώριο αποτελούν άλλοθι κλιμάκωσης της κρατικής καταστολής ..κλπ..κλπ
Είναι ψέμα.Το κρατος/εξουσία δεν περιμένει "συγκρουσεις στο περιθωριο" για να επιτεθει στο κινημα ή οτιδήποτε τίθεται εναντίον του. Ειναι στη φύση της θέσμισης του.
Για τους Μαθητες δεν καταλαβα τι θελεις να πεις. Προσωπικα δεν εχω να πω κατι για τους μαθητες και τις μαθητικές καταλήψεις , τα έχουν πει ήδη συντροφοι.

-Ότι η «γενναιότητα», η «αντοχή», η «αποτελεσματικότητα» της αντίστασης... κλπ...κλπ.
Αυτό θέλει αποδόμηση διότι ειναι παγιδα. Αρχικα ο τρόπος που το καταθέτεις μοιαζει να αποτελει λογική πλάνη . Εμμέσως (πλην σαφως) συρρικνωνεις τη δραση των αναρχικών σε “δεκα μολοτωφ” και ύστερα αυτη τη συρρικωνμένη/αποσπασματική - και αρα ψευδή δραση - την αντιπαραθέτεις στη γεναιότητα της αντίστασης στη κρατικη καταστολη. Καταθέτεις μια άποψη ως ερώτηση παγίδα. Παγιδα που χρησιμοποιει την συρρίκνωση και την αοριστία για να συσκοτίσει. Μία γενικοτητα ή ακριβεστερα μία κενοδοξη συνθηματολογια την οποια προσπαθείς να εφαρμοσεις στη ταξική αναλυση της οργάνωσής σου ώστε εξαργυρώνοντας την ηθική της αξία να την παρουσιάσεις ώς μόνη ορθή. Κατι αντιστοιχο κανει και η κυβερνηση με τις “μονομερείς ενέργειες”.
Το δευτερο σκελος ‘ο λαος ειναι ενσωματωμενος και υποταγμενος για την αναρχία’ ξεχνά ισως σκόπιμα τη διαλεκτική προσεγγιση α/α χωρου που τον οδηγει σε τετοιου τυπου συμπεράσματα.
Συνοπτική απάντηση: Την εξουσία την πολεμάμε και μέσα μας.

//Προτείνω επίσης να διαβασεις αν θέλεις το "Βέρα η Μηδενίστρια" για να έχεις μία πιο πλήρη εικόνα των “πολιτικών φρονημάτων” του Ο.Ουαϊλντ.

//Φιλικό σχόλιο: Όταν ρωτας “ειναι ψεμματα ;” στοχευεις σε μια απάντηση τύπου Ναι/Οχι αναγκάζοντας εκεινον που δίνει την απαντηση να αποκριθεί σε σοφίσματα τύπου μαύρο/άσπρο. Με αυτόν το τρόπο μετατρέπεις την πολιτική αντιπαράθεση σε “χασαποδουλειά” που επιδιώκει με σχέτλιες ετυμηγορίες να αναδείξει νικητές και ηττημένους θυσιάζοντας ισως την κρίση του νου και την ευρυτερη συλλογιστική του προσπάθειά.

//Όσο για τα σχολια του τύπου “αντικομμουνιστικη προπαγανδα” ...κανε μια αναδρομή στην 1η Διεθνή για τα περι ονοματολογίας , αυταπατών και νησίδων.

//Περαν του οπαδικού ύφους της αναρτήσεως , εκεινο που ειναι εξισου αποκρουστικό είναι οτι αναρτηθηκε μια μόλις μέρα μετα την 17η. Δηλαδη ο συντακτης "ΚΚ" κατεβηκε 17 - εκτός των άλλων- για να ψάξει αναρχικούς με το κυαλι... αναβαθμίζοντας ετσι τον πολιτικό “περίπατό” του σε σαφάρι αναρχικών τακτοποιώντας τίμια και παστρικά τη συνείδησή του.. Νομίζω τιποτε δεν ήταν ποτέ λιγότερο κρίσιμο απ’ την αναγκη για σκόρπιους επίδοξους ανταποκριτές των κινήσεων του α/α χωρου. Πιστεύω οτι το ύφος της ανάρτησης δεν ταιριάζει στο πολιτικό ήθος που διατείνεται οτι ακμάζει στην οργάνωσή σας.

//Αντισταση στις γειτονιές , μη μπερδευεστε : Το οτι αμυνόμαστε απεναντι σε σχόλια για την συγκεκριμένη "τάση" της αναρχίας δεν ειναι κούφια γενίκευση αλλα απόδειξη της πολυμορφίας του α/α χώρου και της ικανοτητάς του να συσπειρώνεται όταν του επιτίθενται και όχι μόνο.

Ανώνυμος είπε...

Στην Πάτρα ο α/α χώρος από την επιβολή του lockdown έχει βρεθεί δυναμικά στο δρόμο με πορείες συνελεύσεις και συγκεντρώσεις πολλές από τις οποίες κατέληξαν σε σύγκρουση με την αστυνομία, σε προσαγωγές και σε συλλήψεις. Το ίδιο συνέβη και στις 17 Νοέμβρη όπου μαχητικά κατάφεραν να κρατήσουν ανοιχτό το παράρτημα όλο το 3ήμερο. Και τώρα πάμε στη στάση της αριστεράς στην Πάτρα στα παραπάνω γεγονότα όπως περιγράφετε στο παρακάτω κείμενο της 'Σύμπραξη αναρχικών Sabate'.

https://athens.indymedia.org/post/1608696/

Αντίσταση_Θεσσαλονίκη είπε...

Το αρχικό κείμενο αναφέρεται στους "αναρχικούς θιασώτες των σκληρών συγκρούσεων", όσους κατεβαίνουν στο δρόμο μόνο για μπαχαλα. Μπορεί κανείς να πει ότι υπάρχει αυτού του είδους η αναρχία και η "πολιτική" αναρχία.Στη Θεσσαλονίκη πχ υπήρχαν καταλήψεις που η δράση τους ήταν κατά βάση αυτή.
Για το αν οι πρακτικές τους είναι επιζήμιες για το κίνημα η συζήτηση είχε ανοίξει μεσα στην "πολιτικη" αναρχία μετά τα γεγονότα της Μάρφιν το μακρινό 2010.

Δεν τα γράφουμε εμείς αλλά η ΑΚ Θεσσαλονίκης το 2010:"Αλήθεια 4η: Δυστυχώς δεν εκπλαγήκαμε. Όχι μόνο στην Αθήνα αλλά και στην Θεσσαλονίκη η βία έχει εκτροχιαστεί και αντί να ορίζεται από την έλλογη πολιτική στόχευση, είναι αυτή που την ορίζει και την αναιρεί. Είναι η σύγχρονη μεταμοντέρνα βία, σκληρή, απομαγεμένη, απο-ουσιωμένη, α-χρονική και α-ιστορική. Με ιδεολογικές ή ιδεοληπτικές επενδύσεις και συμμαχίες που εναλλάσσονται ανάλογα με το μέγεθος αποδοχής της. Βία που εργαλειοποιεί τους άλλους σε ένα επικίνδυνο, όπως αποδείχτηκε, παιχνίδι, που το έχει επιλέξει μόνο η μια πλευρά και οι άλλοι απλώς της είναι χρήσιμοι και αναλώσιμοι. Είναι η βία που αφήνει αμανάτι στις πλάτες της κοινωνίας ο κόσμος των αφεντικών, ο κόσμος της καταπίεσης. Βία που δεν ορίζεται από τον ταξικό ανταγωνισμό ανάμεσα σε καταπιεστές και καταπιεζόμενους, αλλά ορίζεται από μια εγωπαθή αφασιακή μανία ενάντια σε όλους και σε όλα. Βία που επιβάλει ως ρυθμιστή των κοινωνικών σχέσεων έναν μισαλλόδοξο μακαρθισμό, με ή χωρίς πολιτική επένδυση. Για αυτό καμιά δήθεν πολιτική ταυτότητα δεν μπορεί να απαλλάξει το έγκλημα ενάντια στους εργαζόμενους της Marfin από το βάρος που του αναλογεί ως έγκλημα.

Αντίσταση_Θεσσαλονίκη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αντίσταση_Θεσσαλονίκη είπε...

Αλήθεια 5η: Αυτές οι πρακτικές οδηγούν σε ένα νέου τύπου ολοκληρωτισμό με την επένδυση του “αναρχικού” όπου οι εχθροί είναι αδιαφοροποίητα όλοι και παντού, εκτός από τους “δικούς μας” και τον “χώρο μας”. Ο αναρχικός χώρος εξέθρεψε ένα “θηρίο” για τα εγκλήματα του οποίου είναι υποχρεωμένος εκ των πραγμάτων να σηκώσει το βάρος της πολιτικής ευθύνης."

https://athens.indymedia.org/post/1167903/

Εφόσον τα ειχε πει η ίδια η αναρχία καλό είναι να μην διαστρεβλώνεται το πνεύμα του κείμενου της ανάρτησης. Το 2010 υποθηκαν αληθείες που μετά θάφτηκαν. Η φράση "εξέθρεψε το θηρίο" είναι ενδεικτική. Δεν λέει απλά "χαιδεψε" λέει "εξέθρεψε". Φυσικά αυτή η αυτοκριτική έγινε στις τότε συνθήκες και μετά ξεχάστηκε.Αλλα, στα όσα λέει το παραπανω κείμενο τίποτα δεν άλλαξε στο πως αντιμετωπίζεται η "μπάχαλη" από την πολιτική αναρχία.

Προσοχή!Δεν θέλω να ανοίξω την συζήτηση για αυτά τα γεγονότα, για το ρόλο που είχε το κράτος σε αυτά. Θέλω να υπενθυμισω πράγματα που υποθηκαν με αφορμή αυτά τα γεγονότα .

Στις ανταποκρίσεις του blog αναφέρθηκαν όλοι όσοι βρέθηκαν στο δρόμο την 17/11 και οι αναρχικοί.

Το συμπέρασμα που βγαζει το κείμενο είναι ότι αυτού του είδους η αναρχία απουσίασε. Ανοίγει τι συζήτηση του "γιατί" και δίνει απαντήσεις. Όσοι απάντησαν σε αυτό το blog, ενιωσαν την ανάγκη να προβάλλουν την δράση τους και το κατέβασμα τους στο δρόμο λες και το αμφισβητήσε κάνεις. Χρησιμοποίησαν φτηνά, χυδαία επιχειρήματα που συνοψίζονται στο :"ειμαστε μαζικοτεροι από εσας","υπήρξαμε μαζικοτεροι από εσας","έχουμε δράση","μας λέτε προβοκάτορες όπως το κράτος", "είστε ψεύτες", "φοβάστε την καταστολη" κτλ.
Θα κριθούμε όλοι στο μαζικό κίνημα στην απεργία στις 26/11.