Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών Θεσσαλονίκης:
Ανακοίνωση- Καταγγελία
για το σοβαρό τραυματισμό καθηγήτριας
Σοβαρά, με διάσειση και κακώσεις στα πλευρά, τραυματίστηκε καθηγήτρια στην αυλή του 31ου γυμνασίου Θεσσαλονίκης από την πτώση συρόμενης καγκελόπορτας. Και ήταν μόνο θέμα καλής τύχης που το χτύπημα αυτό δεν απέβη μοιραίο. Και ήταν μόνο θέμα καλής τύχης που η καγκελόπορτα έπεσε την Πέμπτη 9 κι όχι τη Δευτέρα 13 Σεπτέμβρη, όταν η αυλή του σχολείου θα είναι γεμάτη παιδιά…
Οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών καταγγέλλουν την κυβέρνηση και τη διοίκηση του Δήμου για τις τεράστιες ευθύνες που φέρουν για το ατύχημα σε ένα χώρο εκπαίδευσης και εργασίας. Και δυστυχώς δεν αποτελεί τυχαίο μεμονωμένο περιστατικό. Πολυάριθμα είναι τα γεγονότα που έχουν σημειωθεί και σημειώνονται καθημερινά: πτώση ανεμιστήρα στο 5ο Δημοτικό Θεσσαλονίκης, πτώση σοβάδων στο 1ο Γενικό Λύκειο, τοποθέτηση προκατασκευασμένων αιθουσών (ΚΙΒΟ) για να στεγάσουν/στοιβάξουν προνήπια στο 90ο Δημοτικό Θεσσαλονίκης ή έφηβους στο ΕΠΑΛ Σίνδου. Το 1ο και 2ο Γυμνάσιο Λαγκαδά έχει κριθεί κόκκινο για αντισεισμική προστασία για χρήση από τις αρχές του καλοκαιριού και ακόμα σήμερα δεν έχει δοθεί λύση.
Οι κυβερνήσεις και οι δημοτικές αρχές προσπαθούν να αποσείσουν από πάνω τους τις ευθύνες για τις τεράστιες ελλείψεις σε σχολική στέγη (μαθητές αναγκάζονται να κάνουν μάθημα σε υπόγεια, σε στενές και ανήλιαγες αίθουσες, σε διαδρόμους, σε ΚΙΒΟ), τη συντήρηση και τις επισκευές των υπαρχόντων. Προσπαθούν να μεταφέρουν το βάρος για τη συντήρηση των σχολείων στις πλάτες των γονιών. Ακόμα και με νόμους ενθαρρύνουν τα σχολεία να βγουν στη ζητιανιά, σε αναζήτηση χορηγών, ιδιωτιών που, για διαφημιστικούς ή επικοινωνιακούς λόγους ή για φοροελαφρύνσεις, θα αναλάβουν να βάψουν τα σχολεία, να τα προμηθεύσουν κουρτίνες, υπολογιστές, γραφεία κ.α.
Την ίδια ώρα η κυβέρνηση ορθώνει εξεταστικούς φραγμούς στους μαθητές ήδη από το δημοτικό, επαναφέρει την Τράπεζα Θεμάτων, εισάγει την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (δηλ. τη δραστική μείωση των εισακτέων), προωθεί τη μεταγυμνασιακή κατάρτιση, παγιώνει την τηλεκπαίδευση ως απάντηση και στις καταλήψεις των μαθητών (για να προλάβει τις όποιες αντιδράσεις των μαθητών ακόμα και για το κτιριακό) και επιδιώκει να επιβάλει την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών για να επιτύχει την τρομοκράτηση- συμμόρφωση των καθηγητών αλλά και κατηγοριοποίηση σχολείων (ανάλογη και η χρηματοδότησή τους). Στόχος της να αποδοθεί η όποια αποτυχία του εκπαιδευτικού συστήματος στην ατομική ανικανότητα των μαθητών και στην ανεπάρκεια των καθηγητών. Διαμορφώνουν ένα σχολείο εχθρικό, ταξικό για τους μαθητές και τουλάχιστον αφιλόξενο για τους εκπαιδευτικούς. Και, όπως δείχνει και το τελευταίο συμβάν, επικίνδυνο και για τους μεν και για τους δε.
Ας μην τους το επιτρέψουμε.
- Μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς να παλέψουμε από κοινού για να ανατραπεί αυτή η πολιτική.
- Να ανατραπούν οι νόμοι 4823 (αξιολόγηση), 4692 (Τράπεζα Θεμάτων), 4763 (Τεχνική Εκπαίδευση – κατάρτιση), 4777 (Πανεπιστημιακή Αστυνομία – Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής).
- Να διεκδικήσουμε πραγματικά Δωρεάν Εκπαίδευση που θα διασφαλίζει ανθρώπινες, ασφαλείς, υγιεινές συνθήκες για μαθητές- εκπαιδευτικούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου