11 Σεπτεμβρίου 2022

Περικοπές στην Παράλληλη Στήριξη με...άρωμα «συμπερίληψης»!

Την περσινή χρονιά είχαμε τη δραστική μείωση των προσλήψεων στην Παράλληλη Στήριξη (με άτυπη δικαιολογία την έλλειψη του ΕΣΠΑ), που είχε σαν αποτέλεσμα αρκετοί συνάδελφοι να μην δουλέψουν και τους μαθητές να μείνουν με ελλειπή ή καθόλου υποστήριξη.

Μάλιστα για να φαίνεται ότι όλοι οι μαθητές έχουν εκπαιδευτικό ΠΣ, -για λιγότερες ώρες από τις απαιτούμενες φυσικά-, οι συνάδελφοι είχαν γίνει «λάστιχο» με πολλούς μαθητές (όχι μόνο στην δευτεροβάθμια αλλά και στην πρωτοβάθμια). Υπήρχαν και οι περιπτώσεις όπου ζητήθηκε από τους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης να στηρίζουν 2 παιδιά ταυτόχρονα (!) μέσα στη τάξη.

Η φετινή χρονιά έχει το ίδιο «άρωμα». Με το τέλος την Α’ φάσης και ενώ δεν έχουν καλυφθεί -φυσικά- όλα τα κενά -ούτε- στις παράλληλες στηρίξεις, ζητείται (με οδηγίες από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης) από τους εκπαιδευτικούς ΠΣ να αναλάβουν 2 παιδιά μέσα στην τάξη δήθεν «για να μην μείνει κανένα παιδί χωρίς υποστήριξη».

Από την μία προσπαθούν να καθησυχάσουν λέγοντας ότι αυτό θα ναι προσωρινό και θα «διορθωθεί στη β’ φάση με τις νέες (;) προσλήψεις». Από την άλλη βέβαια υποστηρίζουν την κατεύθυνση αυτή λέγοντας ότι είναι πιο... «συμπεριληπτική». Μάλλον τους πέφτει πολύ η αναλογία (1 καθηγητής για 1 μαθητή). Υποκριτικό το ενδιαφέρον τους για τη στήριξη των μαθητών, και φυσικά η κατεύθυνση είναι περικοπές στις προσλήψεις ΠΣ.

Να μην επιτρέψουμε την καταστρατήγηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων, αλλά και τα δικαιώματα των μαθητών. Την αποκλειστική ευθύνη για το ότι οι μαθητές μένουν χωρίς -ή με λειψή- ΠΣ την φέρνει η πολιτική της κυβέρνησης και των περικοπών και όχι οι συνάδελφοι που «δεν θέλουν να αναλάβουν 2 μαθητές ταυτόχρονα».

Όχι στις περικοπές στην Παράλληλη Στηρίξη

Να καλυφθούν ΟΛΑ τα κενά- όχι στον εκπαιδευτικό λάστιχο

Δεν αποδεχόμαστε εκπτώσεις στη στήριξη των παιδιών, αλλά και στο δικαίωμα στην δουλειά των συναδέλφων.

Δεν αποδεχόμαστε να αναλάβουμε 2 (ή παραπάνω) μαθητές ταυτόχρονα στο ίδιο τμήμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια: