1) Η τηλε-«εκπαίδευση» είναι αντιεκπαιδευτική ταξική και διαλυτική. Η εμπειρία εφαρμογής της στα πραγματικά δεδομένα του δημόσιου σχολείου είναι αποκαλυπτική και δεν χωράει παρερμηνείες. Είναι μια εμπειρία που πληρώθηκε ακριβά από τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.
2) Όπως σημειώναμε από την πρώτη εφαρμογή της, η τηλε-«εκπαίδευση» έχει χρησιμοποιηθεί κατά κόρον για κάθε απίθανο ζήτημα. Ανάμεσα στις συγκυρίες αυτές, είναι η χρησιμοποίησή της ως απεργοσπαστικό μηχανισμό των μαθητικών κινητοποιήσεων.
3) Είναι τεράστιες οι ευθύνες των ΟΛΜΕ-ΔΟΕ και των παρατάξεων που έβαλαν πλάτη στην εφαρμογή της τηλε-«εκπαίδευσης» και δεν εξέδωσαν ούτε μια καταγγελία όταν θεσμοθετήθηκε η χρησιμοποίησή της σε κάθε περίπτωση που θα έκλεινε ένα σχολείο. Την υποταγή τους πληρώνουμε όλοι!
4) Όταν τα σχολεία είναι κλειστά, όπως λένε τα απλά ελληνικά, τότε τα σχολεία είναι κλειστά. Τα κλειστά σχολεία ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ.
5) Ας μην καμώνεται η κυβέρνηση ότι δεν θέλει να χάνονται ώρες διδασκαλίας. Που χάνονται μαζικά από τις διαβόητες δράσεις αξιολόγησης και τα κενά εκπαιδευτικών, οι οποίοι τρέχουν μετά πανικόβλητοι να καλύψουν την υπέρογκη ύλη!
6) Το σχολείο είναι ο χώρος της εκπαίδευσης για τους μαθητές και της εργασίας για τους εκπαιδευτικούς. Κάθε μεταφορά του χώρου αυτού στο σπίτι των μαθητών και των εκπαιδευτικών μεταφέρει κι άλλα κόστη στον καθένα και την καθεμία από εμάς και διαταράσσει τόσο τη ζωή των ανθρώπων στο χώρο που ζουν (δηλαδή στο σπίτι τους) όσο και την εκπαιδευτική διαδικασία.
Καλούμε τα σωματεία να καταγγείλουν την μονιμοποίηση της τηλε-«εκπαίδευσης». Να καλέσουν τους συναδέλφους να μην συναινέσουν. Να παλέψουμε για την οριστική κατάργηση αυτού του ταξικού και αντιεκπαιδευτικού μέτρου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου