26 Ιουνίου 2026

Ανταπόκριση από την κινητοποίηση για την πειθαρχική δίωξη των αγωνιστών συναδέλφων Ζήση Γκέρτσου και Πάνου Χουντή


Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΕΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ!

ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΣΠΑΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ! 

Δεκάδες εκπαιδευτικοί και αλληλέγγυοι συγκεντρώθηκαν το πρωί της Τετάρτης 24/6, έξω από το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, με αφορμή την εκδίκαση της πειθαρχικής δίωξης των δύο αγωνιστών εκπαιδευτικών Ζήση Γκέρτσου και Πάνου Χουντή. Παρά την κόπωσηαπό μια δύσκολη σχολικήχρονιά -αποτέλεσμα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής- οι εκπαιδευτικοί μαζί με τους αλληλέγγυους συγκεντρωμένους έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα: ο αγώνας ενάντια στις διώξεις δεν θα σταματήσει μέχρι να παρθούν πίσω όλες οι διώξεις και τα πειθαρχικά. Παράλληλα απαίτησαν την άμεση επιστροφή της Χρύσας Χοτζόγλου στο σχολείο της, την πλήρη απαλλαγή της από κάθε πειθαρχική και ποινική δίωξη καθώς και να μην τεθεί ο Δημήτρης Χαρτζουλάκης σε καθεστώς δυνητικής αργίας.


Το ιστορικό της δίωξης και η εκδικητική μανία της Διοίκησης

Θυμίζουμε ότι οι ΖΓ και ΠΧ διώκονται πειθαρχικά από το 2023, κατόπιν εντολής του ΔΔΕ Πειραιά,  για «αναξιοπρεπή συμπεριφορά εκτός υπηρεσίας», λόγω της συμμετοχής τους σε διαδήλωση στις 6 Δεκέμβρη του 2020 για την επέτειο της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου. Οι εκπαιδευτικοί συνελήφθησαν -μαζί με άλλους 60 αγωνιστές- από πάνοπλους αστυνομικούς με ελλιπή ή καθόλου μέτρα προστασίας, με την κατηγορία της «διασποράς μεταδοτικής νόσου» γιατί «συνωστίζονταν» στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Αθήναςενώ οι ίδιοιτηρούσαν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Στην πραγματικότητα, διώχθηκαν ποινικά γιατί δεν συμμορφώθηκαν με την «χουντικής έμπνευσης» απαγόρευση συναθροίσεων, μιας περιόδου που όπως δήλωναν κυβερνητικά στελέχη αποτελούσε «χρυσή ευκαιρία» για να την επιβολή αντιδραστικών μέτρων.

Παρά την πανηγυρική αθώωσή όλων των συλληφθέντων από το ποινικό δικαστήριο το 2024 αποτέλεσμα της πίεσης που ασκήθηκε από το μεγάλο κίνημα αλληλεγγύης, η πειθαρχική δίωξη παρέμεινε ενεργή παρατείνοντας την πολυετή ομηρία τους. Είναι προφανές ότι οι κρατικοί μηχανισμοί λειτουργούν με αστραπιαία ταχύτητα όταν πρόκειται να διώξουν αγωνιστές, ενώ επιδεικνύουν «αδικαιολόγητη» κωλυσιεργία κάθε φορά που η καθυστέρηση μιας απόφασης εξυπηρετεί τον κυβερνητικό σχεδιασμό όπως στην περίπτωση της Χρύσας Χοτζόγλου και του Δημήτρη Χαρτζουλάκη.


Συνεχίζουμε με οργάνωση και εμπιστοσύνη στις δυνάμεις του κλάδου - σπάμε την ηττοπάθεια

Το αμέσως επόμενο διάστημα τα σωματεία να βγάλουν ψηφίσματα καταγγελίας για την απαράδεκτη ομηρία της Χρύσας Χ. και να απαιτήσουν την επιστροφή της στο σχολείο! Η συνδικαλιστική και πολιτική δράση δεν ποινικοποιούνται! Ο αγώνας για ζωή και δουλειά με δικαιώματα και για δημόσια δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά δεν είναι  αναξιοπρεπής συμπεριφορά! Απέναντι στην επίθεση της κυβέρνησης και του συστήματος που επιδιώκουν να επιβάλουν «σιγή νεκροταφείου», η απάντηση μας θα συνεχίζει να δίνεται  στο δρόμο. Κόντρα στις εκλογικές αυταπάτες και απορρίπτοντας όσους σπέρνουν την ηττοπάθεια, να στηριχτούμε στις δικές μας δυνάμεις, μαζικοποιώντας τις γενικές συνελεύσεις, ζωντανεύοντας την δράση των σωματεία μας και συγκροτώντας επιτροπές αγώνα, ώστε να ανταποκριθούμε στη δύσκολη μάχη που έχουμε μπροστά μας και θα βγούμε νικητές!

·         Να αθωωθούν άμεσα οι 2 εκπαιδευτικοί, Πάνος Χουντής και Ζήσης Γκέρτσος

·         Να παρθούν πίσω όλες οι διώξεις και τα πειθαρχικά

·         Να παρθεί πίσω η αργία της Χρύσας και να επιστρέψει άμεσα στο σχολείο της. Καμιά αργία για τον Δ. Χαρτζουλάκη και για κανέναν άλλο συνάδελφο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: