Με αποφάσεις σωματείων και συντονιστικών επιτροπών stage και συμβασιούχων, οργανώνεται πανελλαδική συγκέντρωση την Πέμπτη 20 Γενάρη, έξω από τον Άρειο πάγο όπου θα συζητηθεί προσφυγή συμβασιούχων, μετά την αναβολή στις 23 Σεπτέμβρη. Σε ένδειξη συμπαράστασης η ΑΔΕΔΥ και η ΠΟΕ ΟΤΑ την ίδια μέρα αποφάσισαν 4ωρη στάση από τις 8.30 έως τις 12.30 και η ΠΟΕ ΟΤΑ 24ωρη απεργία για τους συμβασιούχους, καλώντας τους εργαζόμενους να συμμετέχουν την απεργιακή συγκέντρωση στον Άρειο Πάγο.
Στην Θεσσαλονίκη ο σύλλογος εργαζομένων ΟΤΑ και Δημοτικών Επιχειρήσεων νομού Θεσσαλονίκης, συμμετέχει με απόφασή του στην 24ωρη απεργία των συμβασιούχων και την 4ωρη στάση των μονίμων και αορίστου χρόνου. Επειδή υπάρχουν απεργοί που δεν θα μετακινηθούν στην Αθήνα, αλλά θέλουν να εκφραστούν αγωνιστικά, οργανώνει απεργιακή συγκέντρωση, την ίδια μέρα στις 9 το πρωί έξω από τα δικαστήρια Θεσσαλονίκης.
ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ!
πηγή: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΟΤΑ
πηγή: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΟΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου