Συναδέλφισσες και συνάδελφοι
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις της 20ης Γενάρη πρέπει να είναι η συνέχεια των μαζικών κινητοποιήσεων του τελευταίου χρόνου για την μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Να είναι η συνέχεια των μαζικών απεργιών, απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική με τα απανωτά μνημόνια των σφαγείων του ΔΝΤ και της ΕΕ, που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ –με τη στήριξη της ΝΔ και του ΛΑΟΣ- εφαρμόζει και ανατρέπει βασικά και θεμελιώδη για την ζωή δικαιώματα.
Μπροστά στο μαύρο μέλλον, που δημιουργούν ΔΝΤ, ΕΕ και Κυβερνήσεις, όπου σφαγιάζονται τα δικαιώματα όλων των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, να αντιπαρατάξουμε τη δύναμή μας.
Αυτή τη περίοδο που κυβέρνηση, ΕΕ και ΔΝΤ έχουν βάλει στόχο να μην αφήσουν κανένα δικαίωμα και καμιά κατάχτηση στον λαό, ο Καλλικράτης, εργαλείο του μνημονίου, φέρνει χιλιάδες απολύσεις εργαζομένων, ιδιωτικοποιήσεις και αδειάζει την τσέπη του εργαζόμενου λαού, δεν μπορούμε να περιμένουμε!
Σ’ αυτή την περίοδο που απαιτείται η όσο το δυνατόν καλύτερη οργάνωση των αγώνων, που οι συμβασιούχοι απολύονται, η ανεργία και η διαρκώς αυξανόμενη φτώχεια κάνουν τους εργαζόμενους να ασφυκτιούν, οι ηγεσίες της ΑΔΕΔΥ και της ΠΟΕ ΟΤΑ παίρνουν αποφάσεις στήριξης και συμπαράστασης των συμβασιούχων, θέτοντας όρους. Όταν οι εργαζόμενοι παλεύουν με αίτημα την μονιμοποίηση των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις, αυτές προσθέτουν όρο «μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου, για όσους καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες»!
Ποιος καθορίζει ότι καλύπτει κάποιος εργαζόμενος πάγιες και διαρκείς ανάγκες; Αυτοί που ετοιμάζουν απολύσεις μονίμων, αυτοί που θεωρούν κάθε εργαζόμενο στο δημόσιο «κοπρίτη», οι εντολές του μνημονίου που κρίνουν ότι στους πέντε οι τέσσερις περισσεύουν και για αυτό σε κάθε πέντε αποχωρήσεις καλύπτουν μία θέση; Την απόφαση την πήραν πιεσμένοι από τον συντονισμό των συμβασιούχων αλλά δεν άντεξαν να στηρίξουν και το αίτημα. Οι συμβασιούχοι και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι πρέπει να παλέψουν για μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις.
Να ενισχύσουν τις επιτροπές και τις πρωτοβουλίες στους χώρους δουλειάς, τις επιτροπές απολυμένων, να συντονίσουν τον αγώνα τους με όλους τους εργαζόμενους και τα σωματεία που βρίσκονται σε κινητοποιήσεις. Κανένας αγώνας δεν τελειώνει σε μια δίκη, όταν τα δικαστήρια χρησιμοποιούνται για την κατάργηση της μόνιμης και σταθερής δουλειάς.
Όλοι μαζί για να δημιουργηθούν οι όροι πάλης για το δικαίωμα στην μόνιμη και σταθερή δουλειά και την ανατροπή του μνημονίου!
Όλοι στην απεργία και στην στάση εργασίας, όλοι στις συγκεντρώσεις της 20 Γενάρη!
ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΩΝ ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου