Με μια πρωτοφανή απόφαση το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Γιανντσών καταδίκασε για «παράβαση καθήκοντος» σαράντα καθηγητές (όλους δηλαδή) του 2ου Λυκείου Γιανιτσών γιατί δέχτηκαν τη δικαιολόγηση απουσιών τεσσάρων μαθητών μετά την παρέλευση των δέκα ημερών που προβλέπει η νομοθεσία! Η δίκη έγινε μετά από μήνυση του τότε διευθυντή του σχολείου και σημερινού συμβούλου εκπαίδευσης της Θεσσαλίας (υπάρχει… αξιολόγηση βλέπετε)! Για να υπάρχει μέτρο, πρέπει να γίνει καθαρό ότι η εκπρόθεσμη αποδοχή δικαιολογητικών εκ μέρους των συλλόγων διδασκόντων είναι γενικευμένη πρακτική που εφαρμόζεται από τους εκπαιδευτικούς με μοναδικό στόχο να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών που μένουν από απουσίες, όταν μάλιστα αυτό οφείλεται σε ένα καθαρά τυπικό ζήτημα.
Η ενεργοποίηση όλου του ασφυκτικού θεσμικού πλαισίου στο δημόσιο και την εκπαίδευση αποτελεί κυβερνητική επιλογή και στοχεύει στην τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών για να παίξουν στη συνέχεια το ρόλο του άμεσου καταστολέα της μαθητικής οργής. Οι σαράντα εκπαιδευτικοί των Γιανντσών έκαναν μια πράξη που τους τιμάει γιατί γνώμονάς τους ήταν η πραγματική και όχι τυπική ευαισθησία απέναντι στους μαθητές τους. Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες και τα σωματεία καθώς και η τοπική κοινωνία πολύ σωστά έκφρασαν την αμέριστη αλληλεγγύη τους στους καθηγητές. Η αλληλεγγύη αυτή πρέπει να δυναμώσει μέχρι την οριστική δικαίωση των εκπαιδευτικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου