13 Ιανουαρίου 2011

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΟΑΣΘ

Δελτίο τύπου

Οι "Επιβάτες Θεσσαλονίκης" καλούν τους πολίτες να συμμετέχουν ενεργά στις κινητοποιήσεις για να ακυρώσουμε την αύξηση στη τιμή του εισιτήριου στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.
Συγκεκριμένα την ερχόμενη Παρασκευή 15/1 στις 13:00 θα συνεδριάσει το νεοσύστατο περιφερειακό συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας στο χώρο της πρώην Νομαρχίας Θεσσαλονίκης στη Βασ. Όλγας 198.
Καλούμε τους πολίτες να πραγματοποιήσουμε παράσταση διαμαρτυρίας στο περιφερειακό συμβούλιο και να απαιτήσουμε να πάρει θέση ενάντια στην αύξηση της τιμής του εισιτηρίου.
Επίσης καλούμε σε συγκέντρωση στο άγαλμα Βενιζέλου το Σάββατο 16/1 στις 11:30 π.μ από όπου θα προχωρήσουμε σε συμβολικές καταλήψεις λεωφορείων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: