17 Ιανουαρίου 2011

ΚΕΡΑΤΕΑ!

"Πραγματοποιήθηκε σήμερα (σ.σ. χθες) με κακές καιρικές συνθήκες (δυνατό αέρα, κρύο και ψιλόβροχο, αλλά ποιος ασχολείται...), όπως είχε ανακοινωθεί, πορεία αλλυλέγγυων οργανώσεων από την κεντρική πλατεία της Κερατέας, έως και μπρος τα ΜΑΤ. Την ίδια ώρα, οι πολιτιστικοί σύλλογοι της πόλης έκοβαν την πρωτοχρονιάτικη τους πίτα στο γνωστό χώρο που εδώ και πάνω από έναν μήνα ξημεροβραδιάζονται οι κάτοικοι.

Συγκινιητική ήταν η στιγμή που η πορεία έφτανε στον κόμβο όπου ήταν συγκεντρωμένοι οι κάτοικοι της Κερατέας, οι οποίοι έδειξαν με ένα θερμό χειροκρότημα πόσο μεγάλη ήταν η ηθική τους ανάγκη για έμπρακτη συμπαράσταση."


"Εκεί, μαζί με τους κατοίκους και τους αλλυλέγυους ήμουν κι εγώ κι έζησα άλλη μία μεγάλη εμπειρία από την δίκαιη, έντιμη, καθαρή αντίσταση των συμπολιτών μου.

Είναι δύσκολο να μεταφέρω τα συναισθήματά μου από δύο εικόνες:

Η πρώτη εικόνα ήταν η αντίδραση όλων των κατοίκων όταν είδαν την πορεία να φτάνει κοντά τους.

Είναι δύσκολο να περιγράψω αυτή την ευγνωμοσύνη που ένιωθαν όταν καταλάβαιναν ότι δεν είναι τελικά τόσο μόνοι, τόσο παρεξηγημένοι, τόσο αποκλεισμένοι στην μεγάλη τους προσπάθεια. Μετά από τόσες μάχες, μετά από όσα έχουν περάσει κι όσα συνεχίζουν να περνούν, είναι μεγάλο πράγμα να τους δείχνουν κάποιοι πως είναι κοντά τους ηθικά.

Η δεύτερη εικόνα, ακόμη πιο συγκλονιστική, καθώς προχωρούσα προς το Οβριόκαστρο, δηλ. την παράταξη των ετοιμοπόλεμων ΜΑΤ, μπροστά μου, στα 10-15 μέτρα είδα δύο παιδάκια που προχωρούσαν με βήμα ταχύ όπως κι όλοι οι άλλοι.

Τα παιδάκια δεν πρέπει να ήταν πάνω από 7 ετών, πιθανόν αδελφάκια. Με όλους τους κινδύνους που εμπεριείχε το εγχείρημα να πλησιάσεις τα ΜΑΤ, αυτά προχωρούσαν μπροστά μου και θεώρησα ότι αυτός ήταν ένας από τους μεγαλύτερους συμβολισμούς αυτής της προσπάθειας.

Ήταν σαν το ίδιο το μέλλον να ήταν μπροστά από εμένα απαιτώντας από εμένα να τρέξω προς αυτό, με πίστη στις αρχές μου και στο δίκαιο που υπηρετώ.

Θα συνεχίσω λοιπόν να είμαι εκεί, ότι κι αν γίνει, γιατί εκεί νιώθω ότι είναι η φυσική μου θέση ως ανθρώπου κι ως υπεύθυνου πολίτη αυτής της χώρας!

Εκεί νιώθω όμορφα, νιώθω γεμάτος, ολοκληρωμένος...Άρα κάνω το σωστό!

Συνεχίζουμε λοιπόν!"
πηγή: NEMEΣΙΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: