25 Ιουνίου 2026

ΑΘΗΝΑ | Χιλιάδες έδειξαν την αλληλεγγύη τους στον αγώνα των κατοίκων των προσφυγικών και στους απεργούς πείνας

 

Με μαζικότητα πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα η συγκέντρωση αλληλεγγύης στον αγώνα των κατοίκων των προσφυγικών ενάντια στην "ανάπλαση" και στον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χατζή που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Γεννηματάς.

Η κυβέρνηση θέλει να αποστειρώσει τα προσφυγικά από κάθε πολιτική και πολιτιστική δράση, από κάθε δράση αλληλεγγύης, να ξεσπιτώσει τους 100αδες που ζουν εκεί, τους μετανάστες, τους πρόσφυγες, τους συνοδούς των ασθενών του Αγίου Σάββα. Να δημιουργήσει επενδυτικά φιλέτα, χωρίς καμία σχέση με το παρελθόν τους, το λαό και τις διεκδικήσεις του.

Το ΚΚΕ(μ-λ) παρέμβηκε στη συγκέντρωση και στην πορεία που ακολούθησε. Προσπάθησε να αναδείξει ότι ο αγώνας ενάντια στην ανάπλαση και ενάντια στην εξόντωση των απεργών πείνας είναι ένας αγώνας που αφορά όλο το λαό.

Η πάλη για να δικαιωθούν τα αιτήματα της κοινότητας των προσφυγικών και να μη υπάρξει νεκρός απεργός πείνας είναι μια πάλη όλων μας. Αφορά κάθε άνθρωπο που τον πετάνε έξω απ το σπίτι του, κάθε άνθρωπο που δεν αντέχει τα υψηλά νοίκια και την ακρίβεια και ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ 

*μετά την πορεία έγινε συνέλευση αλληλεγγύης που αποφάσισε νέα συγκέντρωση κάθε μέρα 19:00 στο Σύνταγμα και 12:00 στο νοσοκομείο Γεννηματάς.





Δεν υπάρχουν σχόλια: