Διεκδικούμε ζωή και δουλειά με δικαιώματα!
Όχι στη διάλυση της δημόσιας και δωρεάν απεξάρτησης!
Να μην περάσει η τρομοκρατία!
Συγκεντρώσεις: 11.00 π.μ. στα κεντρικά γραφεία του ΕΟΠΑΕ (Αβέρωφ 21, Αθήνα) και 12.00 π.μ. στο Υπουργείο Υγείας (Αριστοτέλους 17, Αθήνα)
Όχι στη διάλυση της δημόσιας και δωρεάν απεξάρτησης!
Να μην περάσει η τρομοκρατία!
Συγκεντρώσεις: 11.00 π.μ. στα κεντρικά γραφεία του ΕΟΠΑΕ (Αβέρωφ 21, Αθήνα) και 12.00 π.μ. στο Υπουργείο Υγείας (Αριστοτέλους 17, Αθήνα)
Χίλιους
λόγους για να απεργήσουν έχουν οι εργαζόμενοι στον ΕΟΠΑΕ, οι οποίοι
έρχονται αντιμέτωποι με τη διάλυση των εργασιακών τους δικαιωμάτων και
με μια άνευ προηγουμένου προσπάθεια τρομοκράτησης και συκοφάντησης. Οι
εκδικητικές μετακινήσεις, οι αναφορές και οι πειθαρχικές διώξεις
βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη της διοίκησης και των εκάστοτε
διευθύνσεων των προγραμμάτων, προκειμένου να προωθείται ανενόχλητα η
πολιτική διάλυσης των εργασιακών μας δικαιωμάτων. Μια σειρά από
ειδικότητες καλούνται να αναλάβουν, σε πολλές περιπτώσεις, χρέη
προσωπικού φύλαξης και διαφόρων ειδών αλλότρια καθήκοντα (πρακτικές που
θυμίζουν σκοτεινές περιόδους προηγούμενων δεκαετιών για την ψυχική
υγεία), ενώ οποιαδήποτε διαφωνία στα παραπάνω αντιμετωπίζεται με
αυταρχισμό και απειλές για αναφορές για παράβαση καθηκόντων. Η υπογραφή
της υποτιθέμενης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας - στα κρυφά από τους
εργαζόμενους και από συνδικαλιστικούς φορείς- αφήνει εκτός εκατοντάδες
εργαζόμενους που απασχολούνται με καθεστώς Δελτίου Παροχής Υπηρεσιών,
χωρίς να κατοχυρώνει μισθούς, άδειες, ωράριο, επιδόματα. Την ίδια στιγμή
αμφισβητούνται εργασιακά δικαιώματα που ήταν κατοχυρωμένα πριν την
ίδρυση του ΕΟΠΑΕ για εργαζόμενους του πρώην ΚΕΘΕΑ, ΟΚΑΝΑ κλπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου