26 Ιουνίου 2026

ΚΚΕ(μ-λ): Καμία επανάπαυση! Να μην καταστραφούν τα Προσφυγικά!

 
Αριστοτέλης Χαντζής: 140 ημέρες απεργίας πείνας
Suzan Doppagne: 55 ημέρες απεργίας πείνας

Σταμάτησαν την απεργία πείνας ο Αριστοτέλης Χαντζής και η Suzan Doppagne

Καμία επανάπαυση!  Να μην καταστραφούν τα Προσφυγικά!

 

 

Τη Δευτέρα 22/6, ο απεργός πείνας Αριστοτέλης Χαντζής μεταφερόταν εκτάκτως στο Νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς» και με εξαιρετικά κρίσιμη την κατάσταση της υγείας του. Την ίδια μέρα χιλιάδες λαού και νεολαίας διαδήλωναν επί ώρες στο κέντρο της Αθήνας και σε άλλες πόλεις, για να υπερασπιστούν τη ζωή του και τα αιτήματα του αγώνα του, για να μην υπάρξει νεκρός απεργός πείνας και να μην καταστραφούν τα Προσφυγικά με την εφαρμογή της γνωστής σύμβασης της Περιφέρειας Αττικής και του Υπουργείου Πολιτισμού.

Χθες, Τετάρτη 24/6, ο Αριστοτέλης Χαντζής σταμάτησε την απεργία πείνας μετά από 140 ημέρες, δείχνοντας πολύ μεγάλη αγωνιστική αποφασιστικότητα, όπως και η Suzan Doppagne, η οποία συμπλήρωσε 55 ημέρες απεργίας πείνας. Παρ’ όλα αυτά, η κατάσταση της υγείας του παραμένει κρίσιμη, ενώ σήμερα μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς».

Μπροστά στον φόβο να εκδηλωθεί –για μια ακόμη φορά– μαζικά η δίκαιη οργή του λαού και της νεολαίας (των οποίων η ζωή γίνεται καθημερινά κόλαση) αλλά και μπροστά στο σοβαρό ενδεχόμενο θανάτου του Αριστοτέλη Χαντζή, με το κίνημα αλληλεγγύης και τις κινητοποιήσεις να διευρύνονται, προτάθηκε «συμβιβαστική» λύση, μέσα από την πρόταση-ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας προς την Περιφέρεια και την κυβέρνηση να διακοπεί η υλοποίηση της σύμβασης και να ξεκινήσει διάλογος με την κοινότητα των Προσφυγικών και σχετική διαβούλευση με ταυτόχρονη διακοπή της απεργίας πείνας.

Η εξέλιξη αυτή είναι –πριν απ’ όλα– αποτέλεσμα της πίεσης του αποφασιστικού αγώνα των απεργών πείνας και των κατοίκων των Προσφυγικών. Φυσικά, η εξέλιξη αυτή δεν είναι άσχετη με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα το αστικό πολιτικό σύστημα διαχείρισης και τις κόντρες στο πλαίσιο του. Είναι χαρακτηριστική η κόντρα μεταξύ Δούκα-Χαρδαλιά στο συγκεκριμένο θέμα, η οποία εντάσσεται στο παραπάνω συνολικό πλαίσιο. Ταυτόχρονα, το μόνο που δεν θα ήθελαν οι επικυρίαρχοι σ’ αυτήν την πολιτική συγκυρία θα ήταν η ενεργοποίηση του λαϊκού παράγοντα, το να βγει ξανά ο λαός κι η νεολαία στους δρόμους, με αιχμή την απεργία πείνας αλλά και με πολύ βαθύτερες αιτίες.

Ωστόσο, καμία επανάπαυση δεν πρέπει να υπάρξει, όσον αφορά τα σχέδια και τις υποσχέσεις των «από πάνω». Ο αγώνας, που έχει ξεκινήσει εδώ και μήνες για να μην καταστραφεί ο ιστορικός και κοινωνικός χώρος των Προσφυγικών, να μην εκδιωχθούν οι 400 κάτοικοί τους, να μην κατασταλεί η αλληλεγγύη και οι πολιτικές, κοινωνικές και πολιτιστικές δράσεις και δραστηριότητες, πρέπει να συνεχιστεί, πάντα με πνεύμα και πρωτοβουλίες ανοικτές στον λαό, στη νεολαία, στους κατοίκους, στους εργαζόμενους.

  • Νίκη στον αγώνα των απεργών πείνας και των κατοίκων!
  • Όχι στην ψεύτικη «ανάπτυξή» του συστήματος της εξάρτησης και της εκμετάλλευσης!
 
Πέμπτη 25/6/2026
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: