ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΛΑΟ!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ!
Με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς, λαός και εργαζόμενοι βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα νέο κύμα λεηλασίας του εισοδήματός μας. Το μπαράζ των αυξήσεων σε βασικά προϊόντα και υπηρεσίες, και τα νέα χαράτσια που προστίθενται κάθε τόσο εξανεμίζουν το ήδη χαμηλό εισόδημα του κόσμου της δουλειάς. Η κυβέρνηση με το πρόσχημα της κρίσης και της ανάγκης «εξυπηρέτησης» του χρέους επιβάλλει νέους φόρους ή αυξάνει τους παλιούς. Μέσα μαζικής μεταφοράς, διόδια, εισιτήρια στα νοσοκομεία είναι μερικές μόνο από τις υπηρεσίες που χρησιμοποιεί ο λαός καθημερινά και έχουν γίνει πανάκριβες. Πράγματα που τα έχουμε πληρώσει «χρυσά» καλούμαστε να τα ξαναπληρώσουμε διπλά και τρίδιπλα. Παράλληλα το κεφάλαιο, οι βιομηχανίες και οι εμπορικές εταιρείες, με το πρόσχημα την αύξηση του ΦΠΑ προσθέτουν και τις δικές τους αυξήσεις στο όνομα της διατήρησης ή της αύξησης των κερδών τους.
Όλα αυτά γίνονται ενώ εξελίσσεται αμείωτη η επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα του λαού, ενώ οι απολύσεις και η ανεργία αυξάνουν, ενώ μειώνονται οι μισθοί και το εισόδημα όσων εξακολουθούν να εργάζονται, σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, ενώ σχεδιάζουν ακόμη και την κατάργηση του ταμείου ανεργίας!. Και την ίδια στιγμή τα πάντα ξεπουλιούνται στο μεγάλο κεφάλαιο, από τον ΟΣΕ μέχρι τα σχολεία, από τα διόδια μέχρι την αποκομιδή των σκουπιδιών και την παραγωγή ρεύματος. Ξεπούλημα που - εκτός των άλλων - μας λένε ότι δήθεν θα φέρει καλύτερες και πιο φθηνές υπηρεσίες για το λαό. Τη στιγμή που όπου έχει γίνει αυτό, (π.χ. τηλεφωνία), οι τιμές τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί κατακόρυφα.
Σε αυτές λοιπόν τις συνθήκες, η ζωή των εργαζόμενων και της νεολαίας γίνεται όλο και πιο δυσβάσταχτη. Και είναι βέβαιο πως έρχονται ακόμα χειρότερες μέρες. ‘Ολο και περισσότερο θα ξεζουμίζονται οι εργαζόμενοι για να συσσωρεύει κέρδη το ντόπιο και ξένο κεφάλαιο. Αυτό επιβάλλουν τα απανωτά μνημόνια του ΔΝΤ και της ΕΕ και αυτό προωθεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, με τη συμφωνία των υπόλοιπων κομμάτων του κεφαλαίου (ΝΔ, ΛΑΟΣ, Δημοκρατική Συμμαχία).
Αυτή η κατάσταση δε μπορεί να αλλάξει από αυτούς που τη δημιουργούν. Είναι πλέον φανερό στον καθένα ότι τα πράγματα μπορούν ν’ αλλάξουν μόνο μέσα από τους μαζικούς αγώνες του λαού και των εργαζόμενων. Η υπόθεση της υπεράσπισης των δικαιωμάτων και των κατακτήσεών μας ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗ και πρέπει να την πάρουμε στα δικά μας χέρια. Οργανώνοντας την πάλη και τις αντιστάσεις μας παντού. Σε κάθε χώρο δουλειάς, σε κάθε γειτονιά, οπουδήποτε ζούμε και κινούμαστε.
Ενάντια στην πολιτική του Μνημονίου της τρόικας και της κυβέρνησης της. Διεκδικώντας πραγματικές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις. Διεκδικώντας δωρεάν υπηρεσίες για όλο το λαό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου