(Ο τίτλος της ανάρτησής μας είναι "κλεμένος" από το ιστολόγιο ΟΒΡΙΟΚΑΣΤΡΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ)
Τη συνέχιση των έργων για την κατασκευή «Ολοκληρωμένης Εγκατάστασης Διαχείρισης Αποβλήτων», σε έκταση 154 στρεμμάτων, στη θέση «Βραγόνι» της Κερατέας (Λαυρεωτική) αποφάσισε το Συμβούλιο της Επικρατείας.
Τη συνέχιση των έργων για την κατασκευή «Ολοκληρωμένης Εγκατάστασης Διαχείρισης Αποβλήτων», σε έκταση 154 στρεμμάτων, στη θέση «Βραγόνι» της Κερατέας (Λαυρεωτική) αποφάσισε το Συμβούλιο της Επικρατείας.
Τα ΜΜΕ έσπευσαν παρέα με την κυβέρνηση να το χρησιμοποιήσουν για να αποδείξουν ότι οι κάτοικοι της Κερατέας έχουν άδικο και για να υπερασπιστούν τη νομιμότητα! Τη νομιμότητα τη δικιά τους και των εργολάβων που υπηρετούν και την οποία την κάνουν λάστιχο κατά πως τους συμφέρει. Γιατί υπάρχουν και δεκάδες άλλες αποφάσεις του ΣτΕ, σε άλλες περιπτώσεις αγώνων, που ενώ δικαιώνουν τους αγωνιζόμενους αυτές γράφονται εκεί που δε πιάνει μελάνι!
Εμείς επιμένουμε στην άποψή μας ότι οι κάτοικοι της Κερατέας έχουν το δίκιο με το μέρος τους είτε τους δικαιώνουν είτε όχι τα δικαστήρια. Τα δίκια του λαού δικαιώνονται μόνο με τον αγώνα του.Η ανάγκη αλληλεγγύης και στήριξης, που κατά τη γνώμη μας έχει καθυστερήσει, των κατοίκων τώρα είναι ακόμη μεγαλύτερη.
Να θυμίσουμε μόνο τις κινητοποίησεις που έγιναν στην Αθήνα για τις περιπτώσεις της λυματολάσπης στη χωματερή των Α. Λιοσίων και για τη Λευκίμμη στο Σύνταγμα.
Ο αγώνας των κατοίκων της Κερατέας έχει κι άλλες πλευρές. Πέρα από το ότι είναι ο πιο δυναμικός και μακροχρόνιος, με τις μορφές που έχει πάρει τουλάχιστον απ' όσο θυμόμαστε, αποκτά μια ιδιαίτερη σημασία γιατί από τη μια η κυβέρνηση σε μια περίοδο συνολικής επίθεσης, για ευνόητους λόγους, δε θέλει να υπάρξει νίκη των κατοίκων και από την άλλη δοκιμάζει και νέες, για τα ελληνικά δεδομένα, μεθόδους καταστολής (κανονάκι ρήψης νερού, πλασικές σφαίρες κ.λπ.). Ζητήματα που αφορούν το κίνημα συνολικά και δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητα.
Από τους ΖΗΤΗΜΑ ΤΙΜΗΣ με τίτλο Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου