Πραγματοποιήθηκε σήμερα (Δευτέρα απόγευμα) η σύσκεψη για την Κερατέα που συγκάλεσε το ΚΚΕ(μ-λ) στο βιβλιοπωλείο "Εκτός των Τειχών". Ανταποκρίθηκαν με την παρουσία τους αρκετές οργανώσεις και συλλογικότητες και άλλες που δεν μπόρεσαν να παραβρεθούν δήλωσαν την θετική πρόθεσή τους να συμμετάσχουν σε οποιαδήποτε κίνηση αλληλεγγύης προς τους κατοίκους της Κερατέας.
Η κατ' αρχήν συμφωνία που υπήρξε είναι να γίνει συγκέντρωση και πορεία την Κυριακή στις 11 το πρωί στη Κερατέα.
Η συζήτηση ήταν ιδιαίτερα γόνιμη και παρά τις όποιες διαφορές και αποχρώσεις στις απόψεις υπήρξε ομοφωνία στην ανάγκη να γίνει αυτή η κίνηση στήριξης του αγώνα των κατοίκων της Κερατέας.
Αυτό που μένει τώρα είναι να γίνει η ενημέρωση και στις άλλες οργανώσεις και οι τελικές συνεννοήσεις για το κοινό κείμενο - κάλεσμα στην κινητοποίηση, για την έκδοση αφίσσας καθώς και για πρακτικά ζητήματα (μεταφορά, σημείο εκκίνησης κ.λπ.), ζητήματα που, σύμφωνα και με τη θέληση των παρεβρισκόμενων, θα πρέπει να έχουν λήξει μέχρι την Τετάρτη ώστε να υπάρχει εύλογος χρόνος ανακοίνωσης και προπαγάνδισης της κινητοποίησης.
Αναμένεται η ενημέρωση για τα τελικά υλικά και ανακοινώσεις αλλά και για τις οριστικές συμμετοχές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου