τι να κάνουμε άραγε για να σώσουμε τον πλανήτη; γιατί σκοτίζεσαι στους δρόμους; αφού υπάρχει λύση... αντιγράφουμε. "Θέλεις, λοιπόν, κι εσύ να συμμετέχεις στην αντιμετώπιση της μεγαλύτερης απειλής που αντιμετώπισε ποτέ ο πλανήτης; Τα βήματα είναι απλά: εγγράψου στο wwf earthour, δώσε τη δική σου δέσμευση, παρότρυνε τους φίλους σου να κάνουν το ίδιο και κυρίως … σβήσε τα φώτα, το Σάββατο 26 Μαρτίου στις 20.30!"
26 Μαρτίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

2 σχόλια:
Πες μας τη λύση και την ψάχναμε τόσον καιρό!
Θα μπορούσε να ειπωθεί και με λιγότερα λόγια: Nα πάρουμε τα βουνά! Αλλά και πάλι έχω μια απορία! Τις πλημμύρες έτσι τις αποφεύγουμε, τη ραδιενέργεια που τη φέρνουν οι άνεμοι πως;
Δημοσίευση σχολίου