26 Μαρτίου 2011

η ώρα της γης

τι να κάνουμε άραγε για να σώσουμε τον πλανήτη; γιατί σκοτίζεσαι στους δρόμους; αφού υπάρχει λύση... αντιγράφουμε. "Θέλεις, λοιπόν, κι εσύ να συμμετέχεις στην αντιμετώπιση της μεγαλύτερης απειλής που αντιμετώπισε ποτέ ο πλανήτης; Τα βήματα είναι απλά: εγγράψου στο wwf earthour, δώσε τη δική σου δέσμευση, παρότρυνε τους φίλους σου να κάνουν το ίδιο και κυρίως … σβήσε τα φώτα, το Σάββατο 26 Μαρτίου στις 20.30!"

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πες μας τη λύση και την ψάχναμε τόσον καιρό!

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Θα μπορούσε να ειπωθεί και με λιγότερα λόγια: Nα πάρουμε τα βουνά! Αλλά και πάλι έχω μια απορία! Τις πλημμύρες έτσι τις αποφεύγουμε, τη ραδιενέργεια που τη φέρνουν οι άνεμοι πως;