Σήμερα η ανεργία συνεχώς γιγαντώνεται και είναι για τους περισσότερους από εμάς μακροχρόνια.Η προοπτική να ξαναβρούμε δουλειά συνεχώς απομακρύνεται, η ανασφάλεια οδηγεί πολλούςάνεργους στην κατάθλιψη και τις οικογένειες μας σε οικονομικό και ψυχολογικό μαρασμό.
Ο εφιάλτης της ανεργίας απειλεί και όλους τους εργαζόμενους. Η αυξανόμενη ανεργία έχει γίνειμοχλός πίεσης για να δέχονται οι εργαζόμενοι τις περικοπές μισθών, τη μαύρη εργασία, τις πιοάθλιες συμπεριφορές και συνθήκες δουλειάς. Είναι πιεστική ανάγκη για όλο το λαό και τουςεργαζόμενους να δώσουμε από κοινού τον αγώνα για εργασία.
Απέναντι στην πολιτική του μνημόνιου, την εποχή της πιο λυσσασμένης επίθεσης του συστήματος,να οργανώσουμε και να συντονίσουμε την πάλη μας. Όλοι μαζί, να υπερασπιστούμε το δικαίωμα σεμια αξιοπρεπή ζωή.
Καλούμε όλους τους άνεργους σε μια ανοιχτή συνάντηση – συζήτηση
το Σάββατο 26/3 στις 6:00μμ στο ΚΥΒΕ στο Περιστέρι
(Εθνάρχου Μακαρίου 1 & Λεωφόρο Κηφισού)
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου