19 Μαΐου 2011

Έκκληση για στοιχεία από την επίθεση στη "Γέφυρα"

Στις 15/4, το Πολιτιστικό Κέντρο των λαών της Ανατολής «Γέφυρα» είχε διοργανώσει ανοικτή πολιτιστική εκδήλωση στα Εξάρχεια, με προβολές ντοκιμαντέρ, συναυλία με λαϊκά και προσφυγικά συγκροτήματα και φαγητό. Αιφνιδιαστικά δυνάμεις των ΜΑΤ ερχόμενες από την οδό Στουρνάρη εισέβαλαν στην Πλατεία. Στο από μικροφώνου κάλεσμα των διοργανωτών να αποχωρήσουν, απάντησαν με ρίψη χημικών, σπάσιμο της μικροφωνικής και επίθεση στον κόσμο που παρευρισκόταν, ανάμεσα στον οποίο υπήρχαν και πολλά μικρά παιδιά. Οι πραιτωριανοί του συστήματος επιδόθηκαν σε χτυπήματα στο κεφάλι με τα κλομπ τους, σε κλωτσιές με τις αρβύλες τους, ακόμα και σε ήδη τραυματισμένους που αιμορραγούσαν, σε καταστροφές σε μηχανάκια, σε αυτοκίνητα και σε παρακείμενα μαγαζιά.
Έριξαν μάλιστα χημικά μπροστά σε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που έφτασε για να παραλάβει τους τραυματίες. Δεν έλλειψαν βέβαια οι απειλές του τύπου «θα σας σκοτώσουμε»... Το παραπάνω όργιο καταγγέλει η «Γέφυρα» με ανακοίνωση που διακίνησε. Η κρατική βία και τρομοκρατία έχει πάρει το «πράσινο φώς» απ’ την κυβέρνηση και όλο το συρφετό του σάπιου πολιτικού συστήματος για να εκδηλωθεί, σ’ όλα τα επίπεδα, απέναντι στο λαό. Από τις απεργίες μέχρι την Κερατέα, από τους συμβασιούχους μέχρι τους ναυτεργάτες της Ζώνης και από τη νεολαία μέχρι τους μετανάστες. Δεν εξαιρούνται ούτε οι... πολιτιστικές εκδηλώσεις. Ειδικά όταν καλλιεργούν τη φιλία και την αδελφοσύνη των λαών. 
Στο indymedia βρήκαμε την παρακάτω έκκληση:
Την Παρασκευή 15 Απριλίου κι ενώ στην πλ. Εξαρχείων βρισκόταν σε εξέλιξη εκδήλωση του πολιτικού-κοινωνικού στεκιού "Γέφυρα", ο κόσμος δέχθηκε αναίτια κι αιφνίδια επίθεση από τα ΜΑΤ.
Αποτέλεσμα αυτής της επίθεσης ήταν ο τραυματισμός  τουλάχιστον 3 ατόμων.
Θα ήθελα να παρακαλέσω, αν υπάρχει κάποιο στοιχείο (φωτογραφία ή video) να σταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση: apr.152011@yahoo.gr
Ευχαριστώ.
Ένας από τους τραυματίες

Δεν υπάρχουν σχόλια: