Σε όλους τους εργασιακούς χώρους ξετυλίγεται μια πρωτόγνωρη επίθεση. Απολύσεις, κατάργηση Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, ελαστικοποίηση εργασιακών σχέσεων και εκ περιτροπής εργασία, μη καταβολή δεδουλευμένων ακόμα και το δώρου των Χριστουγέννων. Οι εργοδότες έχουν αποθρασυνθεί από τους αντιλαϊκούς νόμους της κυβέρνησης του μαύρου μετώπου. Τα θέλουν όλα και τα θέλουν τώρα! Στόχος τους να πληρώσει την καπιταλιστική κρίση ο λαός και να διαμορφωθούν όροι για νέα αύξηση της κερδοφορίας του κεφαλαίου, μετά την καπιταλιστική κρίση.
Τα ίδια μέτρα δρομολογούνται και στο δημόσιο τομέα (εφεδρεία, μη καταβολή δεδουλευμένων, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη-ΟΠΑΔ κ.α.). Ετοιμάζεται νέο «μαχαίρι» στις επικουρικές συντάξεις και το εφάπαξ.
Η νίκη των χαλυβουργών θα είναι νίκη όλων των εργαζομένων, όλης της εργατικής τάξης. Αφορά όλους τους εργαζόμενους σε Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα. Τώρα πιο δυνατά, πιο αποφασιστικά να γίνει πράξη το σύνθημα «ένας για όλους και όλοι για έναν»!
Για τους παραπάνω λόγους το Δ.Σ. της Α’ ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής αποφασίζει την κήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας για την διευκόλυνση των συναδέλφων στην συμμετοχή στις κινητοποιήσεις, την ίδια μέρα Τρίτη 17/1
Η παραπάνω απόφαση ισχύει για όσα σχολεία σκοπεύουν να λειτουργήσουν την ημέρα αυτή παρ’ όλη την αργία του πολιούχου Αγ. ΑντωνίουΠεριστέρι, 9/1/2012
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου