Σύσκεψη σωματείων, συνδικαλιστών και φορέων πραγματοποιήθηκε στο Εργατικό Κέντρο Βόλου την Τετάρτη 4 Γενάρη με στόχο την οργάνωση συλλαλητηρίου αλληλεγγύης στους απεργούς εργάτες της «Ελληνικής Χαλυβουργίας» στον Ασπρόπυργο σήμερα Πέμπτη 5 Γενάρη στις 6.30 μμ στην Πλατεία Πανεπιστημίου, στο Βόλο καθώς και την προώθηση απεργιακής κινητοποίησης την ίδια μέρα με την παναττική Απεργία της 17 Γενάρη.
Στην σύσκεψη που οργάνωσε το σωματείο μετάλλου «Μήτσος Παπαρήγας» συμμετείχαν μέλη της διοίκησης του σωματείου των χαλυβουργών του Ασπρόπυργου που ενημέρωσαν για την πορεία του αγώνα τους και την απόφασή τους να μην υποχωρήσουν στους εκβιασμούς, τις απειλές, τις απολύσεις και την τρομοκρατία του Μάνεση.
Έγιναν παρεμβάσεις από εκπροσώπους πολλών σωματείων, συνδικαλιστών και εκπροσώπων φορέων που τόνισαν την μεγάλη ανάγκη έμπρακτης αλληλεγγύης στους απεργούς εργάτες που σήμερα δίνουν μία μάχη ζωής για όλη την εργατική τάξη. Έγιναν πολλές αναφορές στην απαράδεκτη στάση της διοίκησης του σωματείου των χαλυβουργών του Βόλου αλλά και της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Βόλου που όλο το προηγούμενο διάστημα αλλά και σήμερα κάνουν ότι μπορούν για να κρατήσουν τους εργαζόμενους στα δύο χαλυβουργεία, Βόλου και Βελεστίνου που ανήκουν και αυτά στον όμιλο Μάνεση, να μπούν στον αγώνα μαζί με τους συναδέλφους τους στον Ασπρόπυργο. Ο εκπρόσωπος της Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης Εργαζόμενων και Ανέργων αφού τόνισε την σημασία του αγώνα των απεργών χαλυβουργών του Ασπρόπυργου, έκανε και δύο συγκεκριμμένες προτάσεις προς την σύσκεψη. Στην συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί ανάμεσα στις διοικήσεις των δύο σωματείων των χαλυβουργών Ασπρόπυργου και Βόλου να τεθεί το ζήτημα άμεσης πραγματοποίησης συνέλευσης των εργατών του Βόλου για να παρθούν πίσω οι υπογραφές για αλλαγή των εργασιακών σχέσεων (τετράωρο) και να συγκροτηθεί κοινός απεργιακός συντονισμός των εργατών στα χαλυβουργεία. Όσο αφορά την απεργία στον Βόλο να δημιουργηθεί ένα πλατύ μέτωπο σωματείων, συνδικαλιστών και φορέων που να αναλάβει την οργάνωση και την περιφρούρηση της απεργίας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget
2 σχόλια:
ΚΑΤΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΥΠΟΠΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ! ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ!! ΜΗΠΟΣ ΟΛΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ... ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ (ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ)!!
Ο βουλευτής Πάνος Καμμένος ζητά "εξέγερση των πολιτών" πριν να είναι αργά και ξεπουληθεί ολόκληρη η χώρα.
Μιλώντας σήμερα στο κανάλι 1 του Πειραιά ο κ. Καμμένος δήλωσε χαρακτηριστικά ότι "έχω αποφασίσει να εξηγήσω στον ελληνικό λαό ότι αν δεν ξεσηκωθεί αυτή τη στιγμή και πολύ πριν τις εκλογές γιατί οι εκλογές δεν έχουν καμία σημασία να υπογραφεί η δανειακή σύμβαση, τότε θα έχει παραδοθεί η χώρα".
Συμπλήρωσε ότι "όλα είναι ένα παραμύθι το οποίο παίζεται, βάζουμε δήθεν στόχους τις εκλογές, δεν υπάρχουν καν εκλογές. Οι εκλογές δεν έχουν καμία σημασία, αν φτάσουμε σε σημείο να υπογραφεί η δανειακή σύμβαση η οποία ουσιαστικά παραχωρεί τα δικαιώματα του εθνικά κυρίαρχου ελληνικού κράτους και παράλληλα πηγαίνει στο αγγλικό δίκαιο τη νέα δανειακή σύμβαση και ουσιαστικά νομιμοποιεί την παράνομη πρώτη δανειακή σύμβαση η οποία δεν υφίσταται γιατί δεν έχει τα 2/3 της Βουλής μπορούμε να αρνηθούμε ανά πάσα να πληρώσουμε την πρώτη σύμβαση.
Αν λοιπόν δεν γίνουν όλα αυτά και υπογραφεί η νέα δανειακή σύμβαση η Ελλάδα έχει τελειώσει. Και δεν έχει καμία σημασία αν γίνουν νέα κόμματα, αν υπάρχουν πολιτικοί».
Tο τι συμβαίνει στη χώρα και στο λαό μας είναι αρκετά ξεκάθαρο. Δεν υπάρχει κάτι σκοτεινό! Όσο για τον Καμένο και τα ομοειδή του που ήταν τόσο καιρό; Tι ακριβώς εξυπηρετούσε και εξακολουθεί να εξυπηρετεί; Πάντως φασίστες και ρατσιστές δεν χρειάζεται ο λαός για να του εξηγήσουν και να ξεσηκωθεί. Ξέρει πολύ καλά τι του συμβαίνει και ήδη άρχισε να αντιδρά!
Δημοσίευση σχολίου