Η συνέλευση, που ήταν μαζικότατη αποφάσισε τη συνέχιση της απεργίας μέχρι την τελική νίκη, όπου θα ικανοποιηθούν τα αιτήματα των εργαζομένων για
1.ανάκληση όλων των απολύσεων
2.Επαναφορά του οκτάωρου και της πλήρους απασχόλησης
3.την κάλυψη από την εργοδοσία όλων των μεροκάματων από τη στιγμή που ξεκίνησε η απεργία.
Από τους εργαζόμενους πάρθηκε η απόφαση επίσης να περάσουν σε παραπέρα κινήσεις προς τους άλλους εργαζόμενους, ώστε να μετατραπεί η απεργία των Χαλυβουργών σε απεργία και άλλων κλάδων εργαζομένων που πλήττονται από τη βάρβαρη πολιτική του συστήματος και της εργοδοσίας, που στόχο έχει την αφαίρεση δικαιωμάτων τους και τη μετατροπή των εργαζομένων σε δούλους. Πρώτα και κύρια η προσπάθεια θα γίνει με συζητήσεις με τους εργαζόμενους στα εργοστάσια του Βόλου.Αποφασίσθηκε τις επόμενες μέρες να συσταθούν επιτροπές αγώνα και δράσης όχι μόνο από το Δ.Σ. αλλά και από το σύνολο των εργαζομένων και της επιτροπής γυναικών, που θα προπαγανδίσουν την Παναττική Απεργία στις 17-1-2012 στα εργοστάσια και τους χώρους δουλειάς, με το μοίρασμα επιστολής των Χαλυβουργών και συζητήσεις με εργαζομένους που μέσα από τις δικές τους διεκδικήσεις στα σωματεία τους και στους χώρους δουλειάς τους, θα δείξουν την πιο αποτελεσματική αλληλεγγύη στον αγώνα των Χαλυβουργών.
Αμείωτη παραμένει επίσης η ένδειξη αλληλεγγύης από εργαζόμενους σε άλλους χώρους που παραβρέθηκαν στη συνέλευση και χειροκρότησαν την απόφαση των Χαλυβουργών για συνέχιση του αγώνα τους. Μια αλληλεγγύη στη σημασία της οποίας αναφέρθηκαν οι Χαλυβουργοί και που μέχρι τώρα έπαιξε μεγάλο ρόλο στη συνέχιση του αγώνα για 66 μέρες.
Αύριο Πέμπτη πούλμαν με απεργούς Χαλυβουργούς από τον Ασπρόπυργο θα αναχωρήσουν για το Βόλο για να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο αλληλεγγύης στον αγώνα των απεργών της ελληνικής Χαλυβουργίας που πραγματοποιείται από σωματεία και μαζικούς φορείς της περιοχής της Μαγνησίας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου