05 Ιανουαρίου 2012

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΤΗ ΤΟΥΜΠΑ

την ΠΕΜΠΤΗ 5 ΓΕΝΑΡΗ στις 12 η ώρα στην ΔΕΗ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ παρέμβαση-συγκέντρωση ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ για τα ΧΑΡΑΤΣΙΑ και τις ΝΕΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΟΣΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕΣΩ ΑΤΜ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ -ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ- ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΜΕ-ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΕΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΗ 4-1-2012 6-9μ.μ. ΣΤΟ ΣΤΕΚΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ -ΔΕΡΚΩΝ 32- ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ

ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΤΕΚΙΟΥ
ΑΠΟ ΤΡΙΤΗ 3/1/2012 μέχρι ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6/1/2012
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ το απόγευμα 6-9 μ.μ.
το ΣΤΕΚΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟ
για καφέ και ενημέρωση
το ΣΤΕΚΙ ΜΑΣ βρίσκεται ΔΕΡΚΩΝ 32

Δεν υπάρχουν σχόλια: