«Είναι προτιμότερο να υπάρχουν ανοιχτές επιχειρήσεις με λίγο χαμηλότερες αποδοχές (λίγο χαμηλότερα κέρδη δεν τα σηκώνει η ανταγωνιστικότητα!) με την συμφωνία και των δυο πλευρών αντί κλειστές επιχειρήσεις και περισσότεροι άνεργοι», δήλωσε στην Βουλή ο Πρωθυπουργός κ. Λ. Παπαδήμος απαντώντας σε ερώτηση του προέδρου της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλ. Τσίπρα σχετικά με την επαπειλούμενη μείωση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα.
Αν και ο κ. Παπαδήμος υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση αναμένει τις αποφάσεις που θα λάβουν οι κοινωνικοί εταίροι (ή συνεταίροι, δηλαδή ΓΣΕΕ και ΣΕΒ!), ενθαρρύνοντας τον διάλογο τον οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο προσαρμογών στις αμοιβές των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα (χεσμένους τους έχει τους πρώτους συνεταίρους δηλαδή!). Όπως είπε «θα δούμε που υπάρχουν περιθώρια (δεδομένη η ύπαρξή τους!) για προσαρμογές», ενώ πρόσθεσε ότι «είναι σαφές πως για τους χαμηλόμισθους και τους χαμηλοσυνταξιούχους τα περιθώρια για προσαρμογές είναι περιορισμένα (πάντως υπαρκτά!)».
Βεβαίως δήλωσε ότι «προειλημμένες αποφάσεις δεν υπάρχουν (τις πήρε ήδη η τρόικα!)» και ότι οι «τελικές θέσεις (της κυβέρνησης) θα διαμορφωθούν με γνώμονα την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας (ή αλλιώς της κερδοφορίας) και την προστασία των πιο αδύναμων στρωμάτων (όπως τους άστεγους που θα τους κατοχυρώσουν ...νομικά!)». Ωστόσο ως ενδεικτική των προθέσεων της κυβέρνησης θεωρήθηκε από βουλευτές η φράση του κ. Παπαδήμου ο οποίος είπε: «Οι άνεργοι δεν έχουν ούτε 13ο ούτε 14ο μισθό και πρέπει να νοιαστούμε και για αυτούς (εδώ είναι όλο το ...ζουμί!)».
Σε κάθε περίπτωση τόνισε ότι πρέπει να δοθεί χρόνος (κάτι πρέπει να βρει να πει και ο Παναγόπουλος!) στους κοινωνικούς εταίρους και ότι όσο βρίσκεται σε εξέλιξη ο διάλογος «η κυβέρνηση δεν μπορεί και δεν πρέπει να πάρει θέση».
Ενώ με αφορμή τις επικρίσεις του κ. Τσίπρα απάντησε ότι «δεν υπάρχουν εναλλακτικές και μαγικές λύσεις». «Η κυβέρνηση έχει σχέδιο (το καταλάβαμε, θέση δεν παίρνει, σχέδιο όμως έχει!) για την αγορά εργασίας και θα διαπραγματευθεί σκληρά(???) για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αλλά αυτό συναρτάται με την δυνατότητα μας να αντιμετωπίσουμε οι ίδιοι τις πηγές των προβλημάτων μας», συμπλήρωσε.
Καλά, λοιπόν τι θα λέγατε να τα πούμε παρέα με τους χαλυβουργούς την Τρίτη και τις υπόλοιπες μέρες να ακολουθήσουμε το παράδειγμά τους; Για να αγωνιστούμε σκληρά, χωρίς διαπραγματεύσεις και διαλόγους, μιας και δεν είμαστε ούτε εταίροι ούτε συνεταίροι σε αυτή την κοινωνία, μπας και λύσουμε τα δικά μας προβλήματα γνωρίζοντας πολύ καλά από που πηγάζουν!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου