Πραγματοποιήθηκε, η εδώ και μέρες αποφασισμένη από την Πρωτοβουλία Στήριξης του Αγώνα των Χαλυβουργών, πικετοφορία αλληλεγγύης στους απεργούς της Ελληνικής Χαλυβουργίας στην Ελευσίνα. Ξεκινώντας από την πλατεία Ηρώων διασχίσαμε το κέντρο της πόλης και μετά από ένα μεγάλο κύκλο καταλήξαμε στην παραλία.
Με συνθήματα και μοίρασμα της προκήρυξης της Πρωτοβουλίας καλέσαμε τον εργαζόμενο λαό της Ελευσίνας να στηρίξει τον αγώνα των χαλυβουργών. Έναν αγώνα που βρίσκεται σε κρίσιμη φάση, που κυβέρνηση και εργοδοσία έχουν πέσει πάνω του με όλα τα μέσα που διαθέτουν, από τα ΜΜΕ μέχρι τον Άδωνι Γεωργιάδη ο οποίος παρέα με την επιτροπή των απεργοσπαστών καλεί σε δυναμική επέμβαση με τα ΜΑΤ την κυβέρνηση, και που οι μόνοι που μπορούν να τον στηρίξουν είναι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι όλης της χώρας με την αλληλεγγύη τους. Κόντρα σε αυταπάτες του τύπου "η κυβέρνηση και τα κόμματα να πάρουν θέση". Λες και δεν έχουν πάρει!
Μόνο με τους αγώνες τους και την αλληλεγγύη κερδίζουν μάχες οι εργαζόμενοι και όχι στους διαδρόμους της Βουλής και στα υπουργικά γραφεία, ούτε με εκκλήσεις προς την κυβέρνηση να δώσει λύση ή την εργοδοσία "να κάμψει την αδιαλλαξία της"!
Μαζική, για τα δεδομένα της εποχής αλλά και του έκτακτου χαρακτήρα της μεσημεριανής απόφασης του Δ.Σ. του σωματείου, ήταν η συγκέντρωση την ίδια ώρα στο κέντρο της Αθήνας.
Απ' όπου και η φωτογραφία που "αλιεύσαμε" από την σελίδα Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΩΝ στο facebook.
Είναι ανάγκη να απλωθεί το κίνημα αλληλεγγύης σε όλες τις πόλεις της χώρας και να ξαναπάρει τα μαζικά χαρακτηριστικά που είχε τους πρώτους μήνες. Χαρακτηριστικά που έδωσαν το κουράγιο στους χαλυβουργούς να συνεχίσουν τον αγώνα τους μέχρι τώρα. Σε αυτή την κατεύθυνση θα κινηθούμε εμείς χωρίς σκοπιμότητες και αποκλεισμούς.
Κοινή Δράση αλληλεγγύης στην απεργία των χαλυβουργών για να νικήσουν!
Ειδικά τώρα που σύμφωνα με δημοσίευμα του Βήματος οι διαπραγματεύσεις οδηγήθηκαν σε αδιέξοδο, προφανώς με την αδιαλλαξία της εργοδοσίας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλεις αναρτησεις
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
λαϊκη αντισταση - Α.Α.Σ.
Αριστερα
Πολιτικη
Διεθνη
Εργαζομενοι
Μεταναστες - προσφυγες - πολιτικοι προσφυγες
Νεολαια
Δημοκρατια;
Κινηματα
Τοπικα
Μνημες
Πολιτισμος
Εκλογες
ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Videos
Get this Recent Comments Widget






16 σχόλια:
το "με αγώνες και αλληλεγγύη" ισχύει μόνο για τη Χαλυβουργία; για τον αγώνα των εργαζομένων στη ΧΚΤ που εκδίδει την "Ελευθεροτυπία" ισχύουν άλλοι κανόνες για την Ταξική Πορεία;
Ισχύει για τους πάντες. Η επιλεκτικότητα είναι αλλονών συνήθειες όχι δικές μας.
Στον αγώνα των εργαζομένων στην Ελευθεροτυπία το ΚΚΕ(μ-λ) και η Ταξική Πορεία ήταν εκεί κυριολεκτικά κι όχι μόνο με την αλληλεγγύη τους και είναι γνωστά στους διάφορους ανώνυμους.
Με τα εργοδοτικά ή φιλοεργοδοτικά σχέδια δεν ήταν ποτέ τα οποία και κατήγγειλαν εξαρχής και όχι μόνο αυτοί.
http://ekprosoposeleftherotypias.blogspot.gr/2012/06/12.html
θα πρέπει να σημειώσω στο διάλογο που γίνεται εδώ, ότι το κείμενο που δημοσιεύτηκε στην προηγούμενη "Προλεταριακή Σημαία" προκάλεσε αλγεινή εντύπωση στο σύνολο των εργαζομένων που παραμένουν εργαζόμενοι στην επιχείρηση και είναι απλήρωτοι από τον Αύγουστο, απεργοί και σε επίσχεση σχεδόν όλοι. Επειδή έχουν κυκλοφορήσει πολλά κείμενα και υπάρχει σύγχυση σχετικά με την πορεία του αγώνα αυτού που κάποιοι συνεχίζουμε προσπάθησα να δώσω μια απάντηση που δημοσιεύτηκε και εδώ :
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/2012/07/blog-post_584.html
Ως αναγνώστης μπορώ να πω πως μου προκάλεσε αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι συμμετείχε στο "απεργιακό" φύλλο το οποίο σε μορφή (και όπως έχουν πει οι κλασσικοί υπάρχει διαλεκτική σχέση μορφής-περιεχομένου) με τα φύλλα της "Ε" της Μάνιας, ο Συρίγος, ο Φωτόπουλος και άλλοι οι οποίοι όχι μόνο απουσίαζαν από τα πρώτα απεργιακά φύλλα και ορισμένοι τα κατηγορούσαν επώνυμα.
Εν κατακλείδι, παραθέτω τη γνώμη κάποιου που στηρίζει το νέο "απεργιακό εγχείρημα" αλλά όχι το πρώτο: "οι λογικές διαπραγματεύσεις για την όσο το δυνατό λιγότερο επώδυνη εφαρμογή των όρων που σήμερα επιβάλλονται στους εργαζόμενους νομίζω αποτελεί, μέχρι τότε, μονόδρομο".
(http://www.inclusivedemocracy.org/fotopoulos/greek/grspeeches/2012_03_04_paremvasi_ekprosoposeleftherotypias.html)
Με τέτοιους "απεργούς" τι να τους κάνεις τους εργοδοτικούς.
ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΗΣ
(ΥΓ Εκπροσωπώ τον εαυτό μου ως αναγνώστη και όχι το σύνολο των αναγνωστών όπως άλλοι που μιλάνε ατομικά εν ονόματι συνόλων)
ωστόσο Χρήστο, είναι εντελώς αντιδιαλεκτικό να επιλέγεις την άποψη ενός και μόνο "επώνυμου απεργού" για να γενικεύσεις καταλήγοντας στο συμπέρασμα "με τέτοιους απεργούς τί να τους κάνεις τους εργοδοτικούς;". Στήριξα και τα δύο απεργιακά και αντιπαρατέθηκα και τις δύο φορές σε όσους εναντιώθηκαν στην έκδοσή τους. Αν αποφασίσαμε να αγνοούμε τις γενικές συνελεύσεις των εργαζομένων και αν θεωρούμε ότι το ταξικό κίνημα προκρίνει άλλο τρόπο λήψης και νομιμοποίησης αποφάσεων θα ήθελα να το γνωρίζω...
Να υπενθυμίσω πως με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων έχουν κλείσει και αγώνες. Η γενική συνέλευση είναι εργαλείο που μπορεί να γίνει όργανο πάλης ή και όργανο καταστολής των αγώνων. Το περιεχόμενό της μετράει.
Παρεπιπτόντως ο συγκεκριμένος δεν είναι απεργός μιας και δεν είναι ούτε δημοσιογράφος, ούτε μέλος της ΕΣΥΕΑ, ως τι γράφει στο απεργιακό φύλλο;
ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΗΣ
υγ Κι εσύ μια είσαι αλλά το κείμενο το γράφεις σε πρώτο πληθυντικό και με τρόπο που να φαίνεται πως εκφράζει όλους τους εργαζόμενους της ΧΚΤ.
Παρένθεση, η αναφορά μου στο Φωτόπουλο είχε άλλο σκοπό και πάει αλλού η κουβέντα. Ο Φωτόπουλος δήλωσε ευθαρσώς πως δεν σκόπευε συμμετοχές σε εναλλακτικά κτλ εγχειρήματα παρά μόνο σε μια Ε όπως υπήρξε ως είχε μέχρι να την κλείσει η Μάνια. Και τώρα επέστρεψε, το οποίο στηρίζει κατά την άποψή μου τα άρθρα που κριτικάρουν τα νέα φύλλα για (φιλο)εργοδοτικά, το ίδιο κι η συμμετοχή του Συρίγου. Εκτός κι αν υπάρχει κάποια άλλη εξήγηση.
Χρίστος Μάης
Πράγματι με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων έχουν κλείσει και αγώνες, ωστόσο αυτός ο αγώνας δεν έχει κλείσει και κάποιοι απλώς σταμάτησαν να προσέρχονται στις γενικές συνελεύσεις και τις απόψεις τους τις μαθαίνουμε από τις "δημοσιεύσεις" τους, ακόμα δε κι όταν εμφανίζονται, ΔΕΝ παίρνουν το λόγο να παλέψουν τις απόψεις αυτές.
Η περίπτωση Φωτόπουλου δεν με αφορά, εκλέξαμε συντακτική επιτροπή και όσοι έγραφαν και ήθελαν να γράψουν έστειλαν κείμενα.
υγ Ναι, κι εγώ μία είμαι, αλλά το κείμενο απηχεί όλα τα σχόλια που άκουσα από ανθρώπους που ξέρουν ότι είμαι στο ΜΛ-ΚΚΕ και επίσης θεωρώ ότι εκφράζει αρκετούς από αυτούς που με εξέλεξαν στην εργασιακή επιτροπή
http://ekprosoposeleftherotypias.blogspot.gr/2012/06/blog-post_28.html
"Η περίπτωση Φωτόπουλου δεν με αφορά, εκλέξαμε συντακτική επιτροπή και όσοι έγραφαν και ήθελαν να γράψουν έστειλαν κείμενα."
Δηλαδή αν ήθελε να γράψει η Μάνια και έστελνε κείμενο θα μπορούσε; Αν ήθελε ο Πάγκαλος;
Είσαι μέλος της εργασιακής επιτροπής αλλά λες πως δεν σε αφορά ότι άτομα με εργοδοτική, φιλο-εργοδοτική τοποθέτηση ή έστω τοποθέτηση που δεν ταυτίζεται με τα συμφέροντα των απεργών γράφουν στο απεργιακό φύλλο και μάλιστα που κάτω από τη στήλη τους παραπέμπουν στα κείμενά τους όπου αναλύουν τη θέση τους.
Κατά τα άλλα οι διαφωνούντες υποτίθεται πως υπονομεύουν τον αγώνα στην "Ε".
Διαβάστε στο: http://e-dromos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=9162:τοπίο-ομίχλης-στην-ελευθεροτυπία&Itemid=50
επώνυμο άρθρο του Νίκου Αργύρη,
πιεστή, με προσωπική αξιοπρέπεια
και επιλογή στρατοπέδου
όπου θέλει να ανήκει, όπως αναφέρει
Παρά την προσωπική διαφωνία στο ζήτημα της αυτοδιαχείρισης θεωρώ πως το κείμενο αναλύει εξαιρετικά την κατάσταση στην Ελευθεροτυπία, όσο την ξέρω και την παρακολουθώ:
http://katalipsiesiea.blogspot.gr/2012/06/blog-post_28.html
ΥΓ Σήμερα οι απεργοί πήγαν την ΧΚΤ στα δικαστήρια, τι έγινε;
άκρα του τάφου σιωπή...πρώτα σπεκουλάρουμε, μετά σιωπούμε!
Από το φατσοβιβλίο (κοινώς facebook) της κυρίας Μυλωνάκη:
"Έγινε ένα δικαστήριο εχθές, που δικαίωσε τους αιτούντες και ΜΟΝΟ αυτούς από το σύνολο των εργαζομένων της ΧΚΤ. Όλοι απλήρωτοι από τον Αύγουστο του 2011 είμαστε, όλοι σε οριακή κατάσταση οικονομικά, εκείνοι εξασφάλισαν (νομίζουν) τα δεδουλευμένα τους και μπορούν να ξεκινήσουν να σκοτώνουν ό,τι βρουν, κομμάτι-κομμάτι η εκποίησις, όχι συντεταγμένα, εκείνοι πρώτοι, εμείς ό,τι αφήσουν. Η ιδιοκτησία ίσως να κερδίζει μια ακόμη πιθανότητα να πουλήσει απαλλαγμένη από εργασιακά βάρη. Εμείς πάλι... εμείς δεν χάσαμε την τσίπα μας "συνάδελφοι"... κι ο καθένας στον κόσμο αυτό την αξία του τη μετράει με άλλο ζύγι. Καλή λευτεριά σε όλους σας λοιπόν, σκλάβος των ιδεών μου για πάντα.
"
Ανακαλύπτουν ορισμένοι την Αμερική, ο Χ πάει τον Ψ στα δικαστήρια και ο Ω που δεν τον πήγε (γιατί;) διαμαρτύρεται γιατί δεν δικαιώθηκε κι αυτός παρά μόνο ο Χ. Βέβαια φταίνε αυτοί που διεκδικούν ΚΑΙ δικαστικά τα δεδουλευμένα τους, τα ίδια λέει και η εργοδοσία.
ΥΓ Για να χάσεις την τσίπα σου πρέπει και να έχεις!
Δημοσίευση σχολίου