10 Ιουλίου 2012

Σωπάτε! Τσαντίστηκε η ΠΟΕ - ΟΤΑ!

Βρήκε αντίπαλο η ΠΟΕ-ΟΤΑ, μιας και δεν είχε μέχρι τώρα!
Αυτοί που διαφοροποιήθηκαν λέει από το ΠΑΣΟΚ αλλά αρνούνται να κινητοποιηθούν για τους χιλάδες συμβασιούχους των δήμων που απολύονται ή απολύθηκαν ήδη, που διαγράφουν και στέλνουν σωματεία στα δικαστήρια γιατί λέει είναι παράνομα μιας και εγγράφουν στη δύναμή τους εργαζόμενους ανεξάρτητα από τη σχέση εργασία τους, που δε λένε κουβέντα για τη συρρίκνωση των υπηρεσιών που έχουν σχέση με τις λαϊκές ανάγκες στους δήμους, που δε λένε κουβέντα για ευρώ που καρπώνονται οι διάφορες δουλεμπορικές ΜΚΟ που "προμηθεύουν" εργαζόμενους στους δήμους με μισθούς και μεροκάματα, αν τα πάρουν, της ξεφτίλας, εξεγέρθηκαν γιατί πήραν κάποιο εκλογικό επίδομα οι υπάλληλοι της Βουλής!!!
Διαμαρτύρεται και καταγγέλλει " "τη γύμνια" ενός πολιτικού συστήματος που αδυνατεί στοιχειωδώς να αξιολογήσει και να ιεραρχήσει ανάγκες και καταστάσεις, έστω και εν μέσω της δύσκολης οικονομικής κατάστασης. Δίδει εκλογικό επίδομα σε υπαλλήλους που εξακολουθούν και λαμβάνουν 16 μισθούς και εμπαίζει τους εργαζομένους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση που αμείβονται με 700,00 και 800,00 ευρώ." 
Και τι ζητάει η ...αγωνιστική αυτή διοίκηση; Nα πάρουν εκλογικό επίδομα και οι εργαζόμενοι των ΟΤΑ!
Αντί να ζητούν να μην απολύεται κανείς από το χώρο που υποτίθεται ότι καλύπτουν συνδικαλιστικά, αντί να διεκδικούν μισθούς αξιοπρέπειας για όλους τους εργαζόμενους, αντί να υπερασπιστούν διαιώματα και κατακτήσεις, επιμένουν στη πολιτική ομηρίας μέσω των επιδομάτων προς τους εργαζόμενους. Τώρα το ότι οι εργαζόμενοι των δήμων, μόνιμοι, συμβασιούχοι, μπλοκάκιδες και με όποια άλλη σχέση εργασίας εφευρίσκουν τα άρρωστα μυαλά του συστήματος, βρίσκονται με μειωμένους μισθούς στα όρια την επιβίωσης μικρή σημασία έχει! Το εκλογικό επίδομα την πείραξε την ΠΟΕ-ΟΤΑ και σε αντιπαράθεση με τους υπάλληλους της Βουλής!
16 ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ!
Η διαφορετική αντιμετώπιση εργαζομένων από την κυβέρνηση έχει τους πολιτικούς της στόχους. Σε ορισμένους χώρους που έχουν να κάνουν με την ομαλή λειτουργία της και την εφαρμογή των κυβερνητικών στόχων μπορεί η αντιμετώπιση να είναι πιο ευνοϊκή, αυτό δε σημαίνει ότι οι υπόλοιποι θα πρέπει να συναινέσουμε στην ομηρία των επιδομάτων και πολύ περισσότερο στη διαίρεση των εργαζόμενων άλλα όλοι μαζί "ευνοημένοι" και μη να διεκδικήσουμε αυτά που μας ανήκουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: