ΑΘΗΝΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΡΙΤΗ 3 ΦΛΕΒΑΡΗ '26, στις 6:00 μ.μ., στην ΕΣΗΕΑ

22 Οκτωβρίου 2012

Βίντεο – 10 Χρόνια Πορεία Αριστερή

Επειδή αρκετοί μας ρωτήσατε για την Πορεία Αριστερή, δείτε το βίντεο που έφτιαξαν οι σύντροφοι για τα δέκα χρόνια του σχήματος. Το πήραμε από το blog  Πορεία Αριστερή - Φοιτητών.

51 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβα γιατί το βάλατε το video αυτό. Όποιος θέλει να δει τι είναι η πορεία αριστερη το ψάχνει. Συμφωνείτε μάυτά που λέει? Ή προβάλλεται γενικά διάφορα φοιτητικά σχήματα?

Ανώνυμος είπε...

Κατασκευάζουμε συμμάχους ή όποιος θέλει μπαίνει;
Έχει καταγγελθεί πως η πορεία αριστερή είναι ουσιαστικά υπέρ των ''συγχωνεύσεων'' στα σχολειά

Τom είπε...

Προσωπική μου εκτίμηση είναι οτι το κκε (μ-λ) ή οι αγωνιστικές κινήσεις δεν συμφωνούν με αυτά που λέει η πορεία αριστερή, αλλά η τελευταία είναι κοντά και συζητάει σχετικά με το εγχείρημα της π.α.α.σ...Άρα γι αυτό προβάλλονται κατά καιρούς θέσεις και κανα βίντεο από το blog της....Προσωπική εκτίμηση πάντα...

Ανώνυμος είπε...

Η ΑΝΑΚΟΊΝΩΣΗ......
30 Μάρτη – Με αγώνα διεκδικούμε τα δικαιώματά μας

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, μετά την ψήφιση του μνημονίου, το πετσόκομμα μισθών και συντάξεων, το πάγωμα των διορισμών, την επίθεση στις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, ετοιμάζεται να μειώσει ακόμα περισσότερο τους μισθούς με μοχλό το «ενιαίο μισθολόγιο». Δεν πρέπει να έχουμε αυταπάτες ότι αυτό που θα προσπαθήσει η κυβέρνηση είναι να εμφανίσει τους εκπαιδευτικούς ως «προνομιούχους» και σίγουρα όχι να αυξήσει τις καθαρές αποδοχές μας. Ταυτόχρονα στα σχέδια της βρίσκεται και η κατάργηση σε ό,τι έχει απομείνει από τον 13ο και 14ο μισθό, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει να συρρικνώνει και τα ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά δικαιώματά μας. Αυτή τη στιγμή ο ΟΠΑΔ, που καταληστεύθηκε όπως και όλα τα ταμεία, έχει αφεθεί να φτάσει στα πρόθυρα της χρεοκοπίας, οι καθυστερήσεις στην απόδοση των, ούτως ή άλλως, χαμηλών συντάξεων όλο και αυξάνεται ενώ ήδη εξαιρέθηκαν 280 εξετάσεις και δρομολογούνται και νέες περικοπές. Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση συζητάει να δώσει νέο δώρο 30δισεκατομμυρίων στους τραπεζίτες, επιβεβαιώνοντας με τον πιο άκομψο τρόπο την δουλικότητά της στο μεγάλο κεφάλαιο.

Παράλληλα, τίθεται και συγκεκριμένα στο στόχαστρο της κυβέρνησης ο χώρος της εκπαίδευσης, με εξαγγελίες για αλλαγές οι οποίες αφορούν το σύνολο της εκπαίδευσης από τα Δημοτικά Σχολεία έως τα Γυμνάσια, τα Λύκεια και τα Πανεπιστήμια. Στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως Δούρειος Ίππος της κυβέρνησης, ώστε να προωθήσει τα σχέδια της, λειτουργεί τόσο το μέτρο των συγχωνεύσεων-καταργήσεων όσο και οι εξαγγελίες για το «νέο» σχολείο.

Αυτός που σκόπιμα δημιούργησε τα προβλήματα δεν μπορεί να είναι αυτός που θα τα λύσει

Πατώντας πάνω σε πραγματικά προβλήματα που υπάρχουν στα σχολεία η κυβέρνηση προσπαθεί να μας πείσει ότι τα λύνει, ενώ στην πραγματικότητα τα εντείνει. Με τις συγχωνεύσεις έχει ως στόχο την μείωση των οργανικών θέσεων, κάτι που θα προκύψει από τον απαράδεκτο τρόπο υπολογισμού τους, σε αντίθεση με τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων που είναι προφανώς μεγαλύτερες. Παράλληλα παίζει το ρόλο Ποντίου Πιλάτου για την αδυναμία των Καλλικράτειων Δήμων να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες απαιτήσεις για την μεταφορά των μαθητών, πρόβλημα που αν συνεχιστεί και, όπως φαίνεται, ενταθεί, θα σημαίνει και τον αποκλεισμό χιλιάδων μαθητών ή/και την ερήμωση της υπαίθρου. Από την άλλη πλευρά το «νέο» σχολείο, με την πληθώρα μαθημάτων επιλογής, είναι βέβαιο ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει στην επαρχία, ούτε καν στις μικρές πόλεις, αφού μόνο λίγες μεγάλες σχολικές μονάδες, με πολλούς μαθητές και αντίστοιχο προσωπικό αλλά και αίθουσες ίσως καταφέρουν να προσφέρουν τα μαθήματα που σχεδιάζει το υπουργείο. Έτσι τα σχολεία της επαρχίας, αλλά και πολλά σχολεία στις πόλεις, θα αναγκαστούν είτε να μην προσφέρουν τα μαθήματα επιλογής είτε (και αν επαρκούν οι αίθουσες) να τα προσφέρουν με καθηγητές στους οποίους δίνεται το μάθημα με δεύτερη ή τρίτη ανάθεση, ακυρώνοντας στην ουσία κάθε πλεονέκτημα του συστήματος που ήδη εξαγγέλλεται.

Διεκδικούμε:

Καμία μείωση των δαπανών για την παιδεία!
Όχι στη διάλυση του ΟΠΑΔ – περίθαλψη και σύνταξη ανάλογη των εισφορών μας και όχι αναλόγως του τι έχει απομείνει από τα κλεμμένα!
Όχι στις συγχωνεύσεις σχολείων με τα κριτήρια του υπουργείου!
Όχι στο «νέο» σχολείο που θα εντείνει τους ταξικούς φραγμούς στην εκπαίδευση
Όχι στο ενιαίο μισθολόγιο – καμία μείωση του μισθού μας

.......χωρίς σχόλια

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Προφανώς και δεν συμφωνούμε με όλα όσα λέει η Πορεία Αριστερή και όποια άλλη δύναμη ή αγωνιστής αποφάσισε να συμπορευθούμε στο εγχείρημα της Πρωτοβουλίας για Αριστερή Αντιιμπεριαλιστική Συνεργασία. Αν ήταν αλλιώς θα μιλάγαμε για ...συγχώνευση και όχι για συνεργασία.
Το blog είναι ξεκάθαρο για το τι υποστηρίζει και τι σκοπούς έχει. Το λέει πάνω από τη φόρμα των σχολίων. Αλλά και να μην το έλεγε δε θέλει δα και πολύ για να το καταλάβει κανείς!
Από 'κει και πέρα δεν είναι η πρώτη φορά που μπαίνουν ανακοινώσεις άλλων οργανώσεων αν και πρέπει να πω ότι ήμουν μάλλον σφιχτός παλιότερα. Τον τελευταίο χρόνο μπαίνουν ανακοινώσεις ή κείμενα των οργανώσεων, σχημάτων και αγωνιστών που συμμετέχουν στη Πρωτοβουλία (την οποία υποστηρίζω επίσης με τα ...μπούνια) στη βάση και της αλληλογνωριμίας αλλά και του διαλόγου που γίνεται στα πλαίσιά της.
Αλλά και γενικότερα αν στο blog έβαζα μόνο με ότι συμφωνώ 100% μάλλον δεν θα είχε λόγο ύπαρξης!
Προφανώς και έχουμε διαφωνίες με πολλά απ' όσα λέει η ανακοίνωση που παραθέτεις, καλά κάνεις και το επισημαίνεις. Για να γίνει συζήτηση. Δεν είναι κακό καλό είναι πιστέψτε με!
Συζήτηση και όχι αποκλεισμός!
Δεν το συνηθίζουμε αυτό το τελευταίο άλλωστε ως ΚΚΕ(μ-λ).

Ανώνυμος είπε...

Συνεργασία σε καμία βάση;
Η παράταξη αυτή λέει πως πρέπει να μην αμφισβητείται η ΓΣΕΕ- ΑΔΕΔΥ και όποιος το κάνει. είναι απεργοσπάστης.
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ''ΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ''
Έχει στο χώρο των εκπαιδευτικών και φοιτητών μια -όπου υπάρχει-σταθερή πορεία ακολουθητισμού του συγχωρεμένου ΠΑΣΟΚ, όλα αυτα τα χρόνια.
Πρεσβεύει την ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ έξοδο από ΕΕ-ΕΥΡΩ-ΟΝΕ-ΜΟΝΟΜΕΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΧΡΕΟΥΣ και κατηγορεί σαν βοηθούς των ''δυνάμεων κατοχής'' , όσους δεν το βάζουν άμεσα. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ
Με αυτά σαν δεδομένα πως εσυ ο ίδιος χαρακτήρισες ως πολύ σημαντικό τον ρόλο της στην ΠΑΑΣ; Επειδή περιφέρεται και παραγοντίζει εκεί; Και σε ποιό σημείο είναι πολιτικά λάθος πχ η συνεργασία με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ ( που εγω μεν απορρίπτω αλλά ξέρω γιατί...) ενω με αυτούς. είναι σωστη;

Ανώνυμος είπε...

θεωρώ τις αντιθέσεις εντός της ΠΑΑΣ ενδεικτικές παθογενειών μέσα στην αριστερά.

η ΠΑΑΣ , που προσωπικά προσπαθώ να παρακολουθώ έχοντας όμως γνώμη από έξω , συγκροτήθηκε στις συνθήκες του εξεγερσιακού κύκλου απέναντι στα μνημόνια αστικής τάξης δανειστών και ΕΕ . Με αυτή την έννοια το θεωρώ θετικό , ένα δείγμα κινητικότητας και απόκρισης σε ένα τοπίο που αλλάζει.

Από την άλλη , δεν καταλαβαίνω σε ποιον στρατηγικό ορίζοντα εντάσσεται. Είναι η εποχή μας , εποχή της νίκης του λαού μας ? Παίζονται τώρα μεγάλα στοιχήματα για την μορφή της χώρας και την θέση των εργαζόμενων σε αυτή ? Ή η παντοδυναμία του καπιταλισμού πρέπει να μας πάει σε μια δουλειά του μυρμηγκιού, συγκρότησης όρων κλπ για να γίνει σε άλλο πολιτικό χρόνο,με την ασιατικοποίηση των κοινωνικών σχέσεων εμπεδωμένη , επανάσταση σύμφωνα με πρότυπα του 20 ου αι. ?

Αν κάνουμε την εκτίμηση για το δεύτερο τότε η διαρκώς αυτό -επιβεβαιωμένη προφητεία για το πόσο ανυπέρβλητες είναι οι διαφορές ανάμεσα στις δυνάμεις της αριστεράς θα μπλοκάρει κάθε προσπάθεια για την αντεπίθεση της αριστερής πολιτικής. Ακόμα και στις δυνάμεις ενός συμμαχικού σχήματος στα πρώτα βήματα όπως η ΠΑΑΣ , που το θέμα δεν είναι αν υπάρχουν θεμιτές διαφωνίες , αλλά ότι αυτά που διαβάζουμε εδώ για διαφορές είτε ανάμεσα στα μλ είτε με την Π. Α δεν είναι θεμιτά ( ενδεχομένως και στα εσωτερικά της ΑΝΤΑΡΣΥΑ να ισχύει ,έτσι κι αλλιώς
με αφορμή την ΠΑΑΣ ψάχνω γενικές παθογένειες της αριστεράς )

Αν κάνουμε την εκτίμηση για το δεύτερο , τίποτε δεν εμποδίζει την ενιαία ( το "κοινή " ισχύει πάντα , τώρα δεν λέει τίποτε απολύτως σε κανέναν )δράση της αριστεράς σε όλα τα επίπεδα. Από την συγκρότηση του κοινωνικού υποκειμένου παντού σε όλα τα επίπεδα ( εργατικό, γειτονιά , αλληλεγγύη ,ανυπακοή, αντιφασισμός) στην εμπλοκή του στον σχεδιασμό του τι Ελλάδα θέλουμε μετά την ανατροπή της επίθεσης του λόμπι ευρώ και ΕΕ ( αστική τάξη , δανειστές, ΟΝΕ , ΕΕ κλπ ) και το ενιαίο πολιτικό μέτωπο που θα εκφράσει πολιτικά όλο το υπό διαμόρφωση κοινωνικό -ιστορικό μπλοκ ( κατά Γκράμσι)

Αυτό που βασικά θεωρώ λάθος στην ανάλυση που συνήθως διαβάζω να κάνετε είναι η εκτίμηση ότι οι " άμεσες λύσεις " είναι επιβολή του αστισμού ή του ΣΥΡΙΖΑ. Είναι ζωτική εργατική λαϊκή ανάγκη επιβίωσης , που το πως θα καλυφθεί είναι ανοιχτό επίδικο και δεν υπάρχει νικηφόρο σχέδιο για την αριστερά που να το υπερβαίνει.

Προσωπικά σύντροφοι θεωρώ ασφυκτικά μικρή την γεωμετρία διαλόγου που έχετε διαλέξει ακριβώς γιατί δεν είμαστε σε εποχή συγκρότησης όρων αλλά στην εποχή που πρέπει να νικήσουμε, και αυτός είναι και ο λόγος για την συχνή μου παρουσία εδώ ...

KK είπε...

-Κατ' αρχάς να ενημερώσουμε, σε περίπτωση που δεν το ξέρουν, τους σχολιαστές της κουβέντας, ότι κοινή δράση κάνεις με αυτούς που έχεις διαφωνίες. Αλλιώς κάνεις κοινή δράση με τον εαυτό σου όπως κάνει το ΚΚΕ. Και εμείς ποτέ δεν κρύψαμε τις διαφωνίες που έχουμε σε κάποια θέματα με την Π.Α. Και ούτε θα τις κρύψουμε μέσα στην ΠΑΑΣ. Στην ΠΑΑΣ θα γίνεται και αντιπαράθεση γραμμών, όπως αρμόζει σε ένα δημοκρατικό αριστερό μέτωπο.

-Δεύτερον να θυμήσουμε ξανά στους αγαπητούς σχολιαστές, που τόσο έγνοια έχουν για το εγχείρημα της ΠΑΑΣ, και τις αντιθέσεις στο εσωτερικό της, ότι η ΠΑΑΣ συγκροτήθηκε μέτα από πανελλαδικό κάλεσμα ανοιχτών εκδηλώσεων του ΚΚΕ(μ-λ), πάνω σε συγκεκριμένο πλαίσιο. Στις συζητήσεις αυτές τοποθετήθηκαν πολλές αριστερές συνάμεις. Μόνο όμως το Μ-Λ ΚΚΕ και η Π.Α. συμμερίστηκαν την ανάγκη για την δημιουργία ενός πολιτικού μετώπου με τα χαρακτηριστικά που θέσαμε. Καρπός των συζητήσεων υπήρξε η ΠΑΑΣ.

-Η ΠΑΑΣ δεν έκλεισε τις πόρτες σε καμία δύναμη της αριστεράς, σε κανένα αγωνιστή. Η ΠΑΑΣ βρίσκεται σε μία διαρκή διαμόρφωση δομών και θέσεων. Εμείς δεν περιχαρακώνουμε το διάλογο στην Αριστερά. Όπως πχ τοποθετηθήκαμε πολλές φορές στις διαδικασίες της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, έτσι θέλουμε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ να έρχεται και να τοποθετείται στις συνελεύσεις μας. Δεν θα "φάει πόρτα".

Αν όμως θεωρείτε περιχαράκωση να ορθώνουμε τον λόγο που μας αρέσει, και σεχταρισμό να μην μπαίνουμε σε ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ, δε θα σας κάνουμε τη χάρη. Το πολιτικό πλαίσιο των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΤΑΡΣΥΑ δεν μας καλύπτει.

Τέλος, για την Π.Α. : η Π.Α. με την ενωτική στάση και τις πολιτικές θέσεις της, έχει δώσει πνοή στο εγχείρημα της ΠΑΑΣ στις πόλεις που βρίσκεται και σε κεντρικό επίπεδο με τις παρεμβάσεις της.
Ειδικά στο Ηράκλειο γίνοται πολύ θετικά βήματα. Κατά τη γνώμη μου αντιλαμβάνεται με έναν πλατύ, δημοκρατικό τρόπο τη συγκρότηση του πολιτικού μετώπου και των τοπικών σχημάτων.

Ίσως αυτό ενοχλεί κάποιους αγαπητούς σχολιαστές και γι' άυτό μπήκανε εδώ να την προβοκάρουν;

Ανώνυμος είπε...

θεωρω πως το βιντεο διεπεται απο μια ταση μικρομεγαλισμου που σιγουρα δεν αποτυπωνειτην πραγματικοτητα !η πορεια αριστερη στην πραγματικοτητα ειναι ενα σχημα το οποιο δεν πρεσβευει ενα σταθερο αξιακο συστημα και παρασυρεται δεξια αριστερα χωρις να εμπνεει καποια ιδιαιτερη εμπιστοσυνη!απο την μια συμμετεχουν προσωπα που δραστηριοποιυνται στην ΚΑΚΕ18-55(!) και απο την αλλη σε ενα απο τα τελευταια περιοδικα τους υπηρχε ενα εκτενες αφιερωμα θετικα διακειμενο στο κομμα die linke που ειναι αδελφικα δεξιοτερο του γνωστου μας συριζα!τα συμπερασματα προφανη

Ανώνυμος είπε...

ΚΚ συνέγραψε

''κοινή δράση κάνεις με αυτούς που έχεις διαφωνίες''.....ΜΕ ΟΛΟΥΣ; ( ενδιαφέρουσα μ-λ αντίληψη για την πολιτική συμμαχιών)
Ο,τιδήποτε άλλο περιττεύει, πριν ''την Πομπηία'' και για να κρυφτούν οι εσωτερικές διαφωνίες,για τη λαική απήχηση της ΠΑΑΣ, λέμε ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ και ΠΡΟΒΙΚΑΤΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕ εκεί που ''γλύφαμε''
Ο προβοκάτορας

ΚΚ είπε...

Όντως κλασσικός προβοκάτορας: "απομονώνω μία φράση από το υπόλοιπο σκεπτικό".

Συνεργασία με αυτούς που έχεις και διαφωνίες, πάνω σε ένα πολιτικό πλαίσιο που να σε εκφράζει και να σε χωρά, τόσο εσένα, όσο και αυτούς.

Όχι πολτική συνεργασία γενικώς και αορίστως. Αριστερή, Αντιϊμπεριαλιστική Συνεργασία.

ΚΚ είπε...

ΥΓ:

Οι "εσωτερικές διαφωνίες της ΠΑΑΣ" δεν είναι κρυφές. Η κάθε δύναμη τοποθετείται φανερά στις διαδικασίες. Όποιος ακούει και διαβάζει μπορεί να τις παρακολουθήσει...

Ανώνυμος είπε...

χυδαιολογεί και βρίζει χωρίς καν να προκληθεί, όποιος είτε πολιτικά βγαίνει από τα ρούχα του για κάποιο λόγο, είτε στριμώχνεται.
Νομίζω είσαι μέσα στα ρούχα σου............δυστυχώς κάποιοι θα δούν τη συζήτηση-ευτυχώς για μένα-και απλά θα δούν πως ανέφερα τις θέσεις της οργάνωσης των... .κάποιων ατόμων που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα.Ανταποκρίθηκαν λοιπόν αυτοι, εμένα θα με ένοιαζε αν είχαν γράψει πως ο Παναγόπουλος είναι ο μόνος που τρομάζει τους ''μνημονιακούς'', εσένα όχι....αρκεί που ανταποκρίθηκαν, με λίγες ψιλοδιαφωνιούλες αλλά ''εντός πλαισίου''. Θα προτιμούσα παιδιά -αναρχοκομμουνιστές που απλά παπαγαλίζουν ένα εύηχο όνομα-να παλέψω, να στρώσω τον κώλο μου -να συναντηθούμε πολιτικά, να μετασχηματίσω τον αυθεντικό αντικαπιταλιστικό συναισθηματισμό τους, απολίτικους νέους φτωχούς και εκτός οργανώσεων... από αυτούς που ανταποκρίθηκαν..(για να το πω, όσο πιο προκλητικά-ακραία μπορώ)
Καλό βράδυ-αλλά πολύ βράδυ

KK είπε...

Εσύ βρίζεις και χυδαιολογείς απέναντι στους συναγωνιστές της ΠΑ, ανώνυμα σε ένα μπλογκ. Ο κόσμος κρίενι και καταλαβαίνει γιατί γίνεται αυτό.

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

ΚΚ ενώ συμφωνώ μαζί σου τα περί προβοκάτσιας τι χρειαζόταν; Το να εκφράσει κανείς την άποψή του για μια οργάνωση, χωρίς να χυδαιολογεί, είναι προβοκάτσια;
Κοινή δράση κάνεις με αυτούς που διαφωνείς, εφ' όσον όμως έχεις πράγματα να συμφωνήσεις αυτό προς απάντηση του "προβοκάτορα".
Από εκεί και πέρα πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί κάποιοι στέκονται τόσο πολύ στις διαφωνίες και παραβλέπουν τις συμφωνίες!
Αν σύντροφοι, συναγωνιστές, φίλοι κάτι δεν σας αρέσει στη Πρωτοβουλία μπορείτε να το πείτε ευθέως; Τι απ' όσα έχουν γίνει και γραφτεί ως τώρα από την Πρωτοβουλία, που για άλλους προχωράει γρήγορα και για άλλους αργά, δεν σας βρίσκει σύμφωνους;
Σε ποιο θέμα;

Ανώνυμος είπε...

KK επώνυμε, ο σύντροφος σου που έκανε παρέμβαση στη Θεσ/κη έγραψε αυτό: ( μιλήστε να τα βρείτε)
Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2012
.......................................
Η υποκρισία «Κ»ΚΕ, ΚΚΕ(μ-λ), τροτσκιστών, αναρχικών, ΝΑΡ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ κλπ και τα καλέσματα τους για “μαζική συμμετοχή” στην απεργία της Τετάρτης 26-09-2012

Από σύντροφο που ήταν στη διαδήλωση

Επαναλήφθηκε για ακόμη μια φορά το ίδιο θλιβερό φαινόμενο που παρουσιάστηκε στη φετινή διαδήλωση με την ευκαιρία της Έκθεσης Θεσ/νικης. ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι, στην κυριολεξία ΟΛΟΙ, (ήμουν αυτόπτης μάρτυρας) ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ στο άγαλμα του Βενιζέλου στη Πλ. Αριστοτέλους ενώ μόνο 1500 περίπου στο κάλεσμα του ΠΑΜΕ. Στην ίδια ρότα με το κάλεσμα των ρεφορμιστών ηγετών του ΠΑΜΕ για ξεχωριστή προσυγκέντρωση και πορεία στη πόλη έκαναν τροτσκιστικές ομάδες, αναρχικοί και οργανώσεις, όπως το ΝΑΡ και το ΚΚΕ(μ-λ), που ποτέ δεν έκοψαν ιδεολογικά τον ομφάλιο λώρο με τη μάνα που τους γέννησε, δηλ. το «Κ»ΚΕ και τις ρεβιζιονιστικές απόψεις του Μάο Τσε Τουνγκ αντίστοιχα.

Όλοι αυτοί επιμένουν σε μια διασπαστική πολιτική και ταχτική των ΑΠΕΡΓΙΑΚΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ καταδικασμένη στη συνείδηση της εργατικής τάξης και του λαού. Οι εργαζόμενοι θέλουν τουλάχιστον να είναι ενωμένοι στους διεκδικητικούς-συνδικαλιστικούς-απεργιακούς τους αγώνες πάνω στα ΚΟΙΝΑ αιτήματα πάλης. Όχι συνέχιση της διάσπασης, απαιτούν οι εργαζόμενοι και τα πλατιά λαϊκά στρώματα Αυτό ήταν το μήνυμα των εργαζομένων τόσο στη φετινή διαδήλωση στη Θεσ/νικη όσο στην απεργία της Τετάρτης στη Θεσσαλονίκη και πανελλαδικά.

Η απάντηση αυτών των «άλλων» σ' αυτό το εναγώνιο κάλεσμα των εργαζομένων είναι ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ των απεργιακών κινητοποιήσεων, γεγονός που υπονομεύει ευθύς εξαρχής τον αγώνα των εργαζομένων και τη μαζικότητα των κινητοποιήσεων, που είναι εντελώς απαραίτητη για τη νίκη. Τέτοιες διασπάσεις απεργιακών κινητοποιήσεων είναι αντικειμενικά προς όφελος του κεφαλαίου και διευκολύνουν το πέρασμα των αντιλαϊκών μέτρων της εκάστοτε αστικής κυβέρνησης. Είναι αποδεδειγμένο ότι η ΕΝΟΤΗΤΑ και ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ οδηγούν σε νίκες.

Με βάση τη μη μαζικότητα του μπλοκ του ΠΑΜΕ-«Κ»ΚΕ και των ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΚΚΕ(μ-λ) κλπ στη Θεσ/νικη, το κάλεσμα για «μαζική συμμέτοχη» στην απεργία και του «Κ»ΚΕ και των ΑΝΤΑΡΣΥΑ-ΚΚΕ(μ-λ) κλπ ακούγεται παρά πολύ κάλπικο. Αν πραγματικά ήθελαν μαζική συμμέτοχη θα ήταν μαζί με όλους τους εργαζόμενους και όχι χώρια.

Το κάλεσμά τους για «μαζική συμμετοχή», κατά τη γνώμη μου, όχι μόνο ακούγεται κάλπικο, αλλά είναι κιόλας.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο Facebook
Αναρτήθηκε από Anasintaxi

ΚΚ είπε...

Όταν λέω "προβοκάτσια" εννοώ μία επίθεση του στυλ "τι τους θέλουμε αυτούς στην ΠΑΑΣ", που υποννοεί στο βάθος "να τους διώξουμε"(λες και τέτοιο δικαίωμα!!!), "το ΚΚΕ(μ-λ) να απολογηθεί για την ΠΑ". Εγώ αυτά είδα!

Οι συναγωσιστές, έρχονται στη συνέλευση και θέτουν την πολιτική τους διαφωνία, και προτείνουν αυτό που θέλουν. Δεν μπαίνουν ανώνυμα στο μπλογκ και λένε καληνύχτα μέσω ίντερνετ. Διάφοροι "ανώνυμοι δυσαρεστημένοι" μπαίνουν στο μπλογκ και δημιουργούν εντυπώσεις. (Όσο για μένα, εγώ γράφω ουσιαστικά επώνυμα, όπως και ο Ν.Κ. και άλλοι).

Ας μας πει ο "ανώνυμος συναγωνιστής" στα κείμενα της ΠΑΑΣ Ηρακλείου, όπου η ΠΑ έχει βάλει πλάτη για να δημιουργηθεί, που βλέπει το κακό το οποίο έχει κάνει η ΠΑ. Ας μας πει για το μαζικό μπλοκ της ΠΑΑΣ Ηρακλείου στην απεργία. Ας μας πει που διαφωνεί στην τοποθέτηση της ΠΑ στο Ακροπόλ και στη Θεσσαλονίκη.


Αυτά και δε θέλω να ξαναμιλήσω, γιατί δεν το συνηθίζω να γράφω πολλά σχόλια απανωτά, το θεωρώ κουραστικό και αντιδημοκρατικό. Συγγνώμη για το στυλ μου, αλλά κάποια πράγματα έχουν τα όρια τους και δεν μπορώ να χαϊδεύω αυτιά.

ΚΚ είπε...

ΥΓ
Που κολλάει τώρα η "ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ" με την Πορεία Αριστερή........

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Προς τον βαγγέλη ζ.
Προφανώς έχουμε διαφορετική αντίληψη για το πως πρέπει να κινηθεί η αριστερά. Τα έχουμε πει πολλές φορές. Κατά τη γνώμη μου πέρα από τη κοινή δράση σε διάφορα μέτωπα δεν μπορεί να προχωρήσει η αριστερά ενιαία στο σύνολό της, άσε που εκτιμώ ότι ακόμη και η κοινή δράση δυσκολεύει όλο και περισσότερο.
Αυτό που χαρακτηρίζεις εσύ παθογένεια (φαντάζομαι δεν εννοείς εγωισμούς και πείσματα που μας τσαμπουνάνε διάφοροι που θέλουν να αποφύγουν το πρόβλημα) εγώ το χαρακτηρίζω πραγματικότητα με παρελθόν, παρών και μέλλον. Το πως και αν θα ξεπεραστεί είναι υπόθεση που μας υπερβαίνει όλους, αλλά και μας αφορά όλους, θα έρθει με άλλου είδους διαδικασίες από αυτές που έχουμε μάθει και συνηθίσει ως τώρα. Ας φροντίσουμε τουλάχιστον να είμαστε μέσα σε αυτές ο καθένας με τη συμβολή του.
Καλώς ή κακώς είμαστε όλοι πολύ πίσω από τις αναγκαιότητες. Να στο πω αλλιώς. Μίλαγα πρόσφατα με ένα σύντροφο από το ΝΑΡ ο οποίος έχει την άποψη του κομμουνισμού εδώ και τώρα! Εγώ είμαι της άποψης του κομμουνισμού ...χθες και προχθές! Τι να κάνουμε όμως την πραγματικότητα δεν μπορούμε ούτε να τη βιάσουμε ούτε να την εκβιάσουμε.
Στην Πρωτοβουλία Α.Α.Σ.(και επιμένω να τη λέω έτσι γιατί δεν είναι κάτι τελειωμένο, είναι ακόμη σε εξέλιξη) αν μη τι άλλο κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι ξεπεράστηκαν οι διαφωνίες και οι διαφορετικές απόψεις ως δια μαγείας και δεν υπάρχει καμιά διάθεση να τις κουκουλώσουμε, εγώ τουλάχιστον δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο, για να παρουσιάσουμε μια επίπλαστη ενότητα των αντιιμπεριαλιστών τη στιγμή που δεν θα μπορούσαμε να τα βρούμε σε ποια γωνιά της Πατησίων θα κάναμε προσυγκέντρωση.
Αλλιώς θα μας ήταν πολύ εύκολο. Θα είχαμε ανακοινώσει την Α.Α.Σ. (χωρίς το Π.) όχι από το Απρίλη αλλά από πριν τα Χριστούγεννα, θα κάναμε τυπικές συνελεύσεις εξπρές κατά τόπους και όλα ωραία και καλά, θα κατεβαίναμε και στις εκλογές ως τέτοια μπας και πέρναμε κανένα ψήφο παραπάνω (αν και πολύ αμφιβάλω).
Προς το παρών προχωράμε με αυτά που συμφωνούμε, ψαχνόμαστε, αντιπαραθετόμαστε, λύνουμε προβλήματα και όπου μπορούμε δημιουργούμε κοινά σχήματα, όπου δεν μπορούμε δεν τα δημιουργούμε.
Ακόμη και για το πως θα επιβληθούν οι άμεσες λύσεις στα προβλήματα του λαού έχουμε άλλη αντίληψη, αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι από που βγαίνει ότι εμείς είμαστε κατά των άμεσων λύσεων, αν ήταν έτσι δεν θα καλούσαμε το λαό να παλέψει για σταμάτημα, ανατροπή των μέτρων και για να κατακτήσει ξανά αυτά που του ανήκουν. Θα τον καλούσαμε και 'μεις για την "λαϊκή εξουσία" που τελευταία ταυτίζεται με την δικτατορία του προλεταριάτου.
Πράγματι είμαστε στην εποχή που θα 'πρεπε να νικήσουμε αλλά χωρίς να συγκροτήσουμε τους όρους για τη νίκη πως μπορεί να γίνει αυτό;

Ανώνυμος είπε...

Η Ανασύνταξη είναι ο γέρος Μπάλος και η Π.Α ΜΟΝΟ. Αυτή που ανήθικα στο βιντεάκι, εμφανίζει συντρόφους που έχουν χρόνια φύγει και έχει μείνει η μισή....να παραγονίζει με ΠΑΑΣ ΕΝΑΚ και να αποτελεί την ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ φάντασμα...έλα φίλε ΚΚ

Ανώνυμος είπε...

Αυτο το "πως" ειναι μεγάλη κουβέντα.

Κανείς δεν έχει την απάντηση,γι αυτο συζητάμε

Ξεκινοντας απο το να μην σνομπαρουμε τίποτα.Απο το να πάρουμε μια γειτονιά απο τους φασίστες, να φτιαχτεί σωματείο εκεί που δεν υπάρχει,μέχρι να περιγράψουμε την οικονομία και την κοινωνία έξω απο τις βασικές ευρωπαϊστικες αρχές του αστισμου για δεκαετίες, μέχρι την ρωγμή στο κυβερνητικό κέντρο απο δυνάμεις του κινήματος, μέχρι την επαναστικοποιηση όλων των σχέσεων του καπιταλισμού .

Γνώμη μου ειναι οτι αυτή η κουβέντα άφορά πολλούς οριζόντια σε όλη την αριστερά. Και καλο ειναι σύντροφε κκ να απαντάς επι της ουσίας, και οχι οτι ειναι γραμμή συριζα-ανταρσυα. Μακάρι να ήταν,δεν κατάλαβα που ειναι η αποκάλυψη!

Τom είπε...

Νομίζω οτι η κριτική που γίνεται από συντρόφους στην πορεία αριστερή, η οποία είναι πράγματι σε σύμφυση με την κ.α.κ.κ.ε, είναι σωστή...Κυρίως η στάση της απέναντι στην γεσεε-αδεδυ ενέχει ακόμα εναν κίνδυνο...Άνθρωποι που κάνουν το βήμα να απεγκλωβιστούν από το ρεφορμιστικό στρατόπεδο αν πέσουν πάνω στην πορεία αριστερή και τον οπορτουνισμό της υπάρχει κίνδυνος να επανεγκλωβιστούν και μάλιστα δικαιολογώντας όλες τις στρεβλώσεις που επιβάλλει ο ρεφορμισμός στον κόσμο που επηρρεάζει σχετικά με το μαζικό κίνημα και την δουλειά που γίνεται μέσα σαυτό....Όσο για την κ.α.κ.κ.ε τι να πρωτοπεί κανείς??Είναι ικανή να συνδυάσει τον πιο ακραίο αναχρονισμό και προσωπολατρεία και παράλληλα να λέει στα μέλη της να πάνε στην πλάτεια συντάγματος απαρνούμενοι την κομματική τους ιδιότητα και την πολιτική τους ανάλυση...
Παρ ολ αυτά επειδή δεν παρακολούθησα τις διαδικασίες συγκρότησης της π.α.α.σ δεν μπορώ να εκφέρω ασφαλή άποψη αν η συμμετοχή της π.α στην π.α.α.σ έγινε σε βάση που θα πλήξει τον χαρακτήρα της πρωτοβουλίας...
Τέλος στο βιντεάκι πράγματι προβάλλονται άτομα τα οποία έχουν αποχωρήσει, και όπως και να το κάνεις είναι αντιδεοντολογικό να γίνεται αυτό, πρώτα και κύρια από την ίδια την π.α

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη αν κουράζω είμαι σε κινητό και ειναι δύσκολο να γράψω πολλά.

Δεν μονοπολω τις άμεσες λύσεις, άπλα λέω οτι η φύση της επίθεσης τις συνδέει με προγραμματικούς μεταβατικούς στίχους, δηλαδή όξυνσης της ταξικής πάλης.

Παράδειγμα:δεν μπορείς να πεις για σίτιση στέγαση των φοιτητών, αν δεν πεις για το χρέος. Δεν σε ακούν οι φοιτητές αλλιώς γιατί βλέπουν τι γίνεται γενικά. ..

Οχι οτι η ιεράρχησή προγράμματος δεν έχει ρεφορμιστικο κίνδυνο, οσο και η παραπομπή στο μέλλον. Ίσως και λιγότερο απο αυτήν. ..

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Πέρα από το ΚΚΕ(μ-λ) και την Πρωτοβουλία εγώ δεν έχω κανένα λόγο να απαντήσω για λογαριασμό κανενός άλλου.
Οι σύντροφοι της Πορείας Αριστερής μπορούν αν θέλουν να απαντήσουν.
Από εκεί και πέρα επιμένω: βρεθήκαμε κάποιοι και συμφωνήσαμε πάνω σε ένα πλαίσιο, μέχρι τώρα τουλάχιστον δεν γνωρίζω κάποιον που να το υπονομεύει. Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε στη πορεία.

Ανώνυμος είπε...

Έχω την εντύπωση ότι γίνεται στοχοποίηση της ΠΑ για να χτυπηθεί η ΠΑΑΣ.
Όσον αφορά το βίντεο, δε θα μπορούσε εκ των πραγμάτων να ήταν κάτι λιγότερο ή κάτι περισσότερο. Η Πορεία Αριστερή, σε αυτά τα 10 χρόνια έχει κάνει κάποιες δράσεις και παρεμβάσεις οι οποίες έχουυν και οπτικο/ακουστικό υλικό που το αποδεικνύει. Ο ορισμός του "μικρού" είναι καθαρά υποκειμενικός. Μικρός είναι ο ηλικιακά μικρός; Τότε η πορεία πλέον δε θα έλεγα ότι είναι τόσο "μικρή", αν σκεφτεί κανείς ότι λίγα ανεξάρτητα σχήματα υπήρξαν για τόσο μεγάλο διάστημα. Εκτός κι αν μιλάει κανείς για τις νίκες που πέτυχε το σχήμα, ήταν όντως μικρές. Αλλά οι μικρές νίκες είναι αυτές που ανοίγουν τον δρόμο στα κινήματα. Πόσο μάλλον σε περιόδους καταλήστευσης των λαϊκών στρωμάτων και επιβολής δόγματος σοκ.
Όσον αφορά την ΠΑΑΣ. Δεν είναι η πρώτη φορά που το σχήμα ανοίγει το θέμα της εξάρτισης της χώρας από το εγχώριο και ξένο κεφάλαιο και τους εκφραστές του. Μόλις το 2003, όταν δηλαδή δεν είχαμε συμπληρώσει καν ένα χρόνο ύπαρξης άνοιξαμε ζητήματα ενάντια στον πόλεμο και τον Ιμεπριαλισμό. Έτσι και τώρα που εντείνεται η Ιμπεριαλιστική εξάρτιση της χώρας και την έχουν μετατρέψει σε ένα παζάρι μεταξύ ΗΠΑ και ηγέτιδων χωρών της ΕΕ, δε θα μπορούσαμε να λείπουμε. Προφανώς και υπάρχουν διαφοροποιήσεις μεταξύ πορείας και ΚΚΕ (μλ), αλλά αυτό δε μας εμποδίζει να συζητάμε για το πως θα παρέμβουμε.
Η Ανασύνταξη δεν έχει καμία σχέση με την Πορεία Αριστερή. Οι συμμετέχοντες του σχήματος ανήκουν όπου θέλουν, γιατί πολύ απλά το σχήμα είναι συμπόρευση στη δράση και όχι στην πολιτική ανάλυση. Γιατί εν τέλει ο φοιτητής πεινάει, αλλά θα απαιτήσει σίτιση ΄όχι διαγραφή του χρέους και αν καταφέρει να κερδίσει σίτιση τότε δε θα πληρωθεί και το χρέος. Αν και διαφωνώ με το επιχείρημα ότι δεν υπάρχει σίτιση επειδή υπάρχει χρέος, εξηγώ με το παράδειγμα που δόθηκε παραπάνω.
Οι χαρακτηρισμοί του τύπου "τι τους θέλετε αυτούς" όχι μόνο δεν είναι πολιτικοί, αλλά είναι και επικίνδυνοι. Χτίζουν προκαταλήψεις σχεδόν διασπαστικές που μόνο την εσωστρέφεια φέρνουν.

Ανώνυμος είπε...

Η Ανασύνταξη δεν έχει καμία σχέση με την Πορεία Αριστερή....ώστε έτσι αφού ντρέπονται ας μη πούμε ''ονόματα και διευθύνσεις''-αρκεί που ντρέπονται για τις πεποιθήσεις τους.
-για τις πλατείες http://poreia.wordpress.com/2012/06/17/%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B5%CF%83-%CE%BF%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%B1/
Ακριβώς η ανάλυση της ''Ανασύνταξης'', στο ίδιο το βιντεάκι η μόνη εκδήλωση για την παλινόρθωση του σοσιαλισμού γίνεται με ομιλητή τον Τάσο Μπάλο,.Τα ηγετικά στελέχη της ΠΑ (3-4) είναι όλοι ''στελέχη της οργάνωσης φάντασμα'' που δεν έχει βέβαια μέλη,γραφεία..αλλά σαιτ και τηλέφωνο οικίας.( ημιπαρανομία μάλλον)
Ντρέπονται οι συναγωνιστές για τις επιλογές τους, όπως ντρέπονταν να πουν ότι δέχονται τις συγχωνεύσεις σχοελίων με άλλους όρους!απο του Υπουργείου-όπως ντρέπονταν να πουν για το λιβάνισμα σε ΓΣΣΕ-ΑΔΕΔΥ που φαίνεται και στο άρθρο που παρατίθεται;
Μη προβοκάρετε την ΠΑ-ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ-ΕΝΑΚ-συμμετέχουσα στην ΠΑΑΣ-αρθρογραφώντας στον Λ.Δ ...........σε οποιαδήποτε συσκευασία δώρου εμφανίζεται

Ανώνυμος είπε...

Και όλα αυτά καλά, δεν πρόκειται για ΠΟΛΙΤΙΚΌ διχασμό προσωπικότητας αλλά για αισχρή διγλωσσία. Το να συμμετέχει στην ΠΑΑΣ, στη σύσκεψη της ΠΑΑΣ στη Θεσ/κη και την άλλη μέρα σαν ''σύντροφος της ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗΣ'' να χτυπάει το ΚΚΕ μ-λ , δηλαδή την ΠΑΑΣ για την επιλογή της να μη συστρατεύεται με ΓΣΣΕ-ΑΔΕΔΥ απαιτεί μια απλή απάντηση:
Αποδοκιμάζει αυτό το άρθρο της ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗΣ, ΝΑΙ Η ΟΧΙ, Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΥΤΡΟΝΟΜΗ Π.Α?

Tom είπε...

+1 ανώνυμε 2:13 και 2:51. Τα είπες όλα....Δυστυχώς ο εκπρόσωπος της Π.Α που σχολίασε κατέφυγε σε υπεκφυγές και γενικολογίες...

Τom είπε...

Και σε καμμία περίπτωση η κριτική προς την Π.Α δεν αποτελεί επίθεση στην π.α.α.σ....Εκτός και αν θέλουν να δαιμονοποιήσουν κάποιοι την ίδια την έννοια της κριτικής και της αντιπαράθεσης με σοφιστείες που χρησιμοποιούν τα αστικά κόμματα για να συσπειρωθούν....

Ανώνυμος είπε...

Πρώτα επίθεση στο Μ-ΛΚΚΕ και τώρα στην Π.Α. από τα ίδια άτομα.

Απο τα ίδια άτομα που γλείφουν το ΚΚΕμ-λ σαν τη μόνη μαρξιστική οργάνωση της οποίας όμως θέλουν να αλλάξουν τις θέσεις και την τατχτική της!

Από τα ίδια άτομα που απαντάνε στην ΚΟ Ανασύνταξη ΩΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ υπερασπιστές του ΚΚΕμ-λ χωρίς να αφήνουν το ΚΚΕμ-λ να απαντήσει για τον ευατό του.

Αν αυτό δεν είναι προβοκάτσια ενάντια στην ΠΑΑΣ τότε τι είναι;

Τom είπε...

φίλε εγώ δεν έχω υπόψη μου κάποια επίθεση στο Μ-Λ ΚΚΕ...Εννοώ δεν έτυχε να πετύχω κάτι τέτοιο...Και πως μπορείς να ξέρεις οτι είναι από τα ίδια άτομα???? Σε ποια βάση έγινε η επίθεση στο Μ-Λ ΚΚΕ??? Γιατί όσο και να διαφωνεί κανείς με το τελευταίο δεν μπορεί παρά να δεχθεί οτι έχει μια τίμια στάση σε όλα τα ζητήματα...Καμμία σχέση με τις πρακτικές της Π.Α.

Ανώνυμος είπε...

Tom διάβασε το
http://antigeitonies.blogspot.gr/2012/10/potah-toy-m-kke.html

στο οποίο γίνεται επίθεση στο Μ-ΛΚΚΕ.

Ανώνυμος είπε...

Τι εννοείς πραχτικές της Π.Α.;

Το πρόβλημα σου τελικά έγκειται στις θέσεις της ή στις πραχτικές της;

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στους συντρόφους της Πορείας Αριστερής. Πολύ ωραίο βιντεάκι.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή τοποθέτηση για δολοφονία Αλέξη και κίνημα πλατειών. Μπράβο στους συντρόφους από την Πορεία Αριστερή.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στην Πορεία Αριστερή.

Τom είπε...

Συγνώμη επειδή δεν έχω μεγάλη πείρα από τον ''χώρο'' καταλαβαίνω οτι επίθεση στην π.α.α.σ μπορεί να κάνουν οπαδοί του κκε ή ο Ν.Κ...Ο Ν.Κ δεν είναι ο ίδιος που αρθρογραφεί στην Π.Σ??? Απλά για να καταλάβω τι παίζει...
Εγώ στην αρχή νόμιζα οτι και στις δύο περιπτώσεις η κριτική άρχισε από οπαδούς του κκε...Μετά είδα όμως οτι αυτοί που κάναν κριτική κάπως απλώθηκαν...

υ.γ: η κριτική στην π.α ,έχω την αίσθηση, οτι σε γενικές γραμμές είναι σωστή και ο οποιοσδήποτε εκπρόσωπός της ας απαντήσει επί της ουσίας...Δεν έχω καμμία διάθεση να αδικώ κανέναν ούτε καμμιά εμμονή ενάντια στην π.α

Ανώνυμος είπε...

Κάποιος ανώνυμος με ανέφερε, ως γλύφτη του ΚΚΕ μ-λ επειδή το αποτιμώ θετικά, παρά τη διαφωνία μου στην ΠΑΑΣ με την μορφή που δεν πήρε και με όποα πορεύεται.
Πολύ καλή ιδέα έχει για την οργάνωσή του εαν είναι η οργάνωση του και όχι οι ''3'' που μοιάζουν και πετάχτηκαν άξαφνα να ζητωκραυγάσουν την ΠΑ (καλησπέρα Δήμο)! Για να πει κάποιος πως μια οργάνωση αποτελεί τη μόνη μαρξιστική (που σαφώς εννοεί και λενινιστική για κάποιους άσχετους ) οργάνωση είναι γλύψιμο! Προφανώς για να κερδίσω τι;Την υπονόμευση μα θα έκανα τον ''παντού και για όλα συμφωνούντα''
Και ποιός ζήτησε να αλλάξει θέση το ΚΚΕ μ-λ; Είναι αυτόνομη οργάνωση, τα μέλη της θ αποφασίσουν τη γραμμή που θ ακολουθήσει.
Παράνοιες θλίψεως, αλλά εγω απατεώνας δεν είμαι: όταν διαφώνησα, το είπα και το λέω, παρόλη την εκτίμηση στο ΚΚΕ μ-λ. Φαίνεται έπρεπε να σιωπήσω ή να πω ύβρεις για το ΚΚΕ μ-λ! Ναι έγραψα πως -θυμηθείτε με-σύντομα η οργάνωση θα κάνει αυτοκριτική για την ΠΑΑΣ. ( πρόβλεψη είναι όχι προβοκάρισμα-ας μάθουμε την έννοια και των ύβρεων)
Άλλοι θέλουν να χώνονται εκεί που φτύνουν, χωρίς βέβαια η πολιτική τους υπόσταση να κάνει το γεγονός άξιο λόγο. Απλά στη ΠΑΑΣ όποιος πει ''μαζί σας''-η πόρτα είναι ανοιχτή, χωρίς καμία εξέταση του τι πρεσβεύει πολιτικά, του αν στο κίνημα έχει πρόσημο τουλάχιστον ταξικής εντιμότητας.
Νικος Κυριακίδης

Ανώνυμος είπε...

Κάτι τελευταίο:
Είμαστε ευτυχείς σαν μια άτυπη ομάδα κομμουνιστών, που το ΚΚΕ μ-λ έχει σήμερα την ξεκάθαρη θέση για την φασιστικοποίηση που έχει. (Κάτι απειροελάχιστο με τα γραπτά και τις συζητήσεις μας, ίσως να συμβάλλαμε κι εμείς.)
Βέβαια αυτή η θέση του, δεν είναι θέση της ΠΑΑΣ δυστυχώς μα αναμενόμενα......
ευχαριστώ για την ΑΝΟΧΗ
Νίκος Κυριακίδης

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το βιντεάκι των συντρόφων. Σημαντική η συμβολή τυους στο κίνημα.

Ανώνυμος είπε...

Μιας και αρκετοί σύντροφοι και συναγωνιστές ρωτάνε για την Πορεία Αριστερή:

http://antigeitonies.blogspot.gr/2012/04/blog-post_2794.html

Ανώνυμος είπε...

ωραίο βιντεάκι το είπαμε, καμια απάντηση;

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό βιντεάκι!!! Φιλιά πολλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Η θέση της Π.Α. για τα δίδακτρα... χωρίς σχόλια!!!!

Δίδακτρα

Δίδακτρα σε ΟΛΕΣ τις μεταπτυχιακές σπουδές σκοπεύει να επιβάλλει η νέα τρικομματική κυβέρνηση (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ). Το μέτρο αυτό συμπεριλαμβάνεται στο πακέτο μέτρων των 11,5 δις ευρώ. Ο δρόμος έχει ήδη ανοίξει με την ψήφιση του νόμου 3685/2008 (Θεσμικό Πλαίσιο για τις Μεταπτυχιακές Σπουδές) από την κυβέρνηση Καραμανλή και μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας ότι ο νόμος αυτός δεν έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 16 του Συντάγματος.

Δίδακτρα υπάρχουν ήδη στα περισσότερα μεταπτυχιακά προγράμματα. Τα υπάρχοντα δίδακτρα προέκυψαν κυρίως από την ολοένα και αυξανόμενη υποχρηματοδότηση της Παιδείας, όπου ανάγκασε τα Πανεπιστήμια να μεταφέρουν το βάρος των εξόδων λειτουργίας τους στον (μεταπτυχιακό) φοιτητή.

Η υποχρηματοδότηση της παιδείας και η υποβάθμιση των πτυχίων μας ήταν κατευθύνσεις που έχει επιβάλλει η Ε.Ε. από την συνθήκη της Μπολόνια και μετά.

Η τρικομματική κυβέρνηση θέλει να μεταφέρει στις πλάτες μας την ευθύνη αποπληρωμής του τοκογλυφικού χρέους και της χρεοκοπίας της χώρας. Γι’ αυτό όχι μόνο σκέφτεται επιβολή διδάκτρων σε ΟΛΑ τα μεταπτυχιακά προγράμματα, αλλά και στα προπτυχιακά. Το νομοθετικό πλαίσιο γι’ αυτό είναι πλέον έτοιμο.

Ο Νόμος Πλαίσιο που ψηφίστηκε πέρυσι τέτοιο καιρό προβλέπει δίδακτρα σε μεταπτυχιακές και προπτυχιακές σπουδές με τη μορφή της κάρτας διδάκτρων. Ο φοιτητής θα την αποκτά καταβάλλοντας ένα αντίτιμο (υπέρογκο τις μέρες που ζούμε) και η οποία θα του παρέχει την ακόμα πιο κουτσουρεμένη φοιτητική μέριμνα (σίτιση, στέγαση, κλπ).

Παράλληλα, μειώνονται ή κόβονται τελείως υποτροφίες σημαντικές για την συνέχιση των σπουδών μας και του επιστημονικού μας έργου. Επιπλέον, το πάγωμα των προσλήψεων Επιστημονικού Προσωπικού στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα έχει δημιουργήσει προβλήματα βιωσιμότητας των προγραμμάτων σπουδών τους και έχει καταστήσει το επαγγελματικό μας μέλλον αβέβαιο.

Δεν πάει άλλο!

Ενώνουμε την φωνή μας με όλους τους Συλλόγους προπτυχιακών φοιτητών, ΔΕΠ και ΕΠ, εργαζόμενους στα εκπαιδευτικά ιδρύματα και σωματεία που παλεύουν για την απόκρουση των νέων αντιλαϊκών μέτρων.

- Όχι στα δίδακτρα

- Αύξηση των δαπανών για τη Δημόσια Εκπαίδευση

Τom είπε...

Πολύ καλό βιντεάκι! Αγωνιστικά φιλιά από Κουκάκι...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχ
Να στε καλά ρε παιδιά...χαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχ

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Αγωνιστικά φιλιά από Νάξο.

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=iIBVksZypAQ&feature=plcp

troll είπε...

μπραβο στην πορεια αριστερη!!!!!!
αγωνιστικα φιλια απο νεα καληδονια!!!!!

Αντίσταση στις γειτονιές! είπε...

Η αναφορά σε πρόσωπα, ειδικά με τον τρόπο που γίνεται, είναι τουλάχιστον απαράδεκτος.
Αν για κάποιους η Πρωτοβουλία δεν έχει πλέον νόημα ύπαρξης είναι δικαίωμά τους, αν θέλουν να πουν τη γνώμη τους στα σοβαρά ας την πουν, η πρόσκληση του blog ισχύει πάντα.
Έτσι για να καταλάβουμε και ΄μεις οι υπόλοιποι τι άλλαξε μετά το καλοκαίρι.
Αν νομίζετε ότι βοηθάτε σε κάτι με το να περιορίζεστε σε επιθέσεις μέσω των σχολίων του blog συνεχίστε.
Όλοι μας κρινόμαστε.
Και για να μην γίνει πάλι καμιά παρεξήγηση αναφέρομαι αποκλειστικά και μόνο στους σχολιαστές ως άτομα.

Ανώνυμος είπε...

Ο διαχειριστής είναι πια θλιβερός καθότι πανικόβλητος από τις αντιδράσεις στη μαζική ''αριστερή'' συμμαχία που έχει δημιουργηθεί διαγράφει προφυλάσσοντας ''συνειδήσεις''. Αφήνει βέβαια τις ύβρεις εναντίον μου απο στέλεχος του Μ-ΛΚΚΕ ( ο γνωστός θαυμαστικός) με ανήθικες για την ηλικία μου και μόν,ο εκφράσεις και διαγράφει ενα ακόμη αποκαλυπτικό δημόσιο δεδομένο για το ποιόν της δήθεν ΠΑ (10??? πανελλαδικά) που έντρομος κρύβει. Ενω προς γενική κατάπληξη έσπευσε να προβάλλει το βίντεο της μπουρδολογίας και των ψεμμάτων. Περαστικά!
Τι άλλαξε από το καλοκάιρι; ολα!
Ν.Κ (ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΆ ΠΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΠΟΧΑ...ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΟΝΩ ΌΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ''ΠΟΛΙΤΙΚΗ'', ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΥΓΝΏΜΗ)