ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ
Συνάδελφοι,
σας καλούμε αυρίο Τετάρτη 16/1/2012 στο Εργατικό Κέντρο στις 10πμ ενόψει της απεργίας που προκύρηξε η ομοσπονδία.
Πρέπει να οργανώσουμε την αντίστασή μας, την πάλη μας και να παλέψουμε για το δικαίωμα μας στη ζωή,στη δουλεία.
Είναι απαραίτητη η συμμετοχή όλων στην απεργία, στις γενικές συνελεύσεις και σε όλες τις διαδικασίες του σωματείου μας.
Συναδελφοι,
πρέπει να βάλουμε τέλος σ’αυτή την κατάσταση. Οι οικοδόμοι μπορούν και πρέπει να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους. Να μαζικοποιήσουν τα σωματεία τους. Να τερματίσουν τη διάσπαση. Μόνο έτσι θα μπορέσουν να μπουν μαζικά στους αγώνες, μαζί με όλους τους εργαζόμενους και τη νεολαία της χώρας. Για να ανατραπεί η βάρβαρη επίθεση του συστήματος. Για να μπορέσουμε να υπερασπίσουμε τη ζωή μας
- Κάτω όλα τα μνημόνια. ΠΙΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ. Άμεσα στο ταμείο ανεργίας όλοι οι άνεργοι οικοδόμοι. Χωρίς προϋποθέσεις. Αύξηση του ταμείου στο ύψος των αναγκών μας
- Πλήρη χωρίς προϋποθέσεις και όρους ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
- Να μην κοπεί αλλά να αυξηθεί το χειμερινό επίδομα
- Να δοθούν επιδοτήσεις ενοικίου
- Να μην ανέβουν τα όρια ηλικίας απ τα 58 στα 60
- Όχι περικοπές αλλά αυξήσεις στις συντάξεις
- Να μην κοπεί το ρεύμα σε άνεργους συναδέλφους που δεν μπορούν να πληρώσουν. Να καταργηθούν όλα τα χαράτσια
ΤΑΞΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου