https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1450006
Στο έγγραφο του ΟΑΕΔ αναγράφεται η παραπομπή σε νόμο που τροποποίησε βασιλικό διάταγμα του 1920. Με βάση αυτό, ο απολυμένος που μηνύθηκε από το Μάνεση καταδικάζεται σε πείνα, καθώς η υπόθεση δεν έχει εκδικαστεί ακόμη και είναι άγνωστο πότε αυτό θα γίνει.
Το κόλπο της μήνυσης είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στις επιχειρήσεις που έχουν αρκετούς εργαζόμενους και οργανωμένη νομική υπηρεσία. Αν απολύσουν κάποιον και θέλουν να τον εκδικηθούν, κάνουν μήνυση-συχνά ανυπόστατη, αναγκάζοντας έτσι τον εργαζόμενο σε εξαθλίωση αφού δεν μπορεί συχνά να απαντήσει με μήνυση ο ίδιος, αλλά και δεν αντέχει χρονικά.
Πρόκειται για επαίσχυντη πρακτική και οπωσδήποτε καταδικαστέα!!!
πηγή: Εργασιακό Δελτίο
1 σχόλιο:
Επειδή ωστόσο οι γνώσεις μου σχετικά με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές δεν είναι ιδιαιτέρως καλές, ΠHPA ... Laptop !!
Ο κ. Παυλόπουλος δήλωνε στο Περιοδικό ΕΠΙΚΑΙΡΑ (στις 05/05/2011)
"....Πρώτον, ότι με την από 08/05/2010 Σύμβαση Δανειακής Διευκόλυνσης - η οποία, σημειωτέον, ουσιαστικά, είναι ανίσχυρη ως ευθέως αντισυνταγματική, αφού ουδέποτε κυρώθηκε από τη Βουλή, κατά προκλητική παραβίαση του άρθρου 36 παράγραφος 2 του Συντάγματος - καταργήθηκε ρητώς (βλέπε ιδίως το άρθρο 14 παράγραφος 5 της Σύμβασης) κάθε ασυλία, λόγω Εθνικής Κυριαρχίας, της περιουσίας του Ελληνικού Δημοσίου...." ! ΠAPE ENA ... Laptop PEEE !!
Δημοσίευση σχολίου