18 Ιανουαρίου 2013

24ωρη απεργία σε ΜΕΤΡΟ, Ηλεκτρικό, Τραμ

24ωρη απεργία σήμερα Παρασκευή από τους εργαζόμενους σε ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ και Τραμ.
Αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο που καταργεί με παράνομο και βίαιο τρόπο τη Συλλογική Σύμβαση εργασίας.
Υπενθυμίζεται ότι 24ωρη απεργία πραγματοποιούν και σήμερα οι εργαζόμενοι στο Μετρό.
Σήμερα, την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης να εφαρμόσει το νόμο για το ενιαίο μισθολόγιο, ανεξαρτήτως επιπτώσεων στους εργαζόμενους, επανέλαβε ο Υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης.

48ωρη στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ
Στο μεταξύ, σε 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση κατέβηκαν από χτες, κατόπιν απόφασης των Σωματείων τους, και οι εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, της Ανώνυμης Εταιρείας που μελετά, δημοπρατεί και επιβλέπει την κατασκευή των έργων Μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και του Τραμ, διαμαρτυρόμενοι για τη συνεχή απαξίωση του έργου της εταιρείας, για τις νέες εξοντωτικές περικοπές των μισθών τους, καθώς και για την αποδυνάμωση της εταιρείας με την αποχώρηση εξειδικευμένου προσωπικού σε μεγάλα τεχνικά έργα στο εξωτερικό.
πηγή: 902.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: