22 Ιανουαρίου 2013

Διλλήματα...

  • Ο αξιολογητής στο δάσκαλο: σκύψε το κεφάλι για να έχεις δουλειά
  • Ο εργάτης στο δάσκαλο: Μάθε στο παιδί μου γράμματα για να αλλάξει τη ζωή του.
  • Ο αξιολογητής στο δάσκαλο: Δεν κάνουν όλοι για γράμματα. Να είσαι «αντικειμενικός»
  • Ο εργάτης στο δάσκαλο: Το τραπέζι μας δεν γεμίζει πια. Το παιδί δεν έχει μυαλό για διάβασμα.
  • Ο αξιολογητής στο δάσκαλο: Μάθε στα παιδιά να κάνουν υπομονή. Η χώρα περνάει κρίση.
  • Ο εργάτης στο δάσκαλο: μάθε στο παιδί μου την αλήθεια. Γιατί αυτοί που κτίζουν σπίτια δεν έχουν που να κοιμηθούν και αυτοί που παράγουν τον πλούτο δεν έχουν στον ήλιο μοίρα;
  • Ο αξιολογητής στο δάσκαλο: Πείσε τους γονείς να συνεισφέρουν οικονομικά στο σχολείο. Υπάκουσε στις απαιτήσεις των χορηγών. Για να έχεις δουλειά πρέπει να λειτουργεί το σχολείο.
  • Ο εργάτης στο δάσκαλο: Εγώ κάποτε πάλεψα για δωρεάν παιδεία και τώρα μου ζητάτε από το υστέρημα μου; Είναι σαν να κρατάτε το παιδί μου για ασπίδα και να μου ζητάτε να παραδοθώ.
  • Ο αξιολογητής στο δάσκαλο; Μην απεργείς. Δίνεις κακό παράδειγμα στους μαθητές σου.
  • Ο εργάτης στο δάσκαλο: Μην περιμένεις μερτικό απ’ τη ζωή αν δεν παλέψεις.
  • Ο μαθητής στο δάσκαλο και στο γονιό: Μη με ψάχνετε. Θα με βρείτε στο δρόμο του αγώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: