24 Ιανουαρίου 2013

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ!
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ!
ΚΑΤΩ Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ!
ΝΌΜΟΣ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΔΊΚΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΆΤΗ!

6.30μμ συγκέντρωση αλληλεγγύης απέναντι από το άγαλμα Βενιζέλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: