15 Ιανουαρίου 2013

Ομοσπονδία Οικοδόμων Ελλάδας: Πανελλαδική απεργία την Τετάρτη. Στην πλατεία Κάνιγγος η συγκέντρωση της Αθήνας

Με πανελλαδική απεργία την Τετάρτη 16 Γενάρη απαντούν οι οικοδόμοι, ενάντια στην ανεργία και την αύξηση κατά δύο χρόνια των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, μετά από απόφαση της Ομοσπονδίας Οικοδόμων Ελλάδας.
Για την Αθήνα, η απεργιακή συγκέντρωση έχει οριστεί στις 10 π.μ. στην πλατεία Κάνιγγος.
Συγκεντρώσεις έχουν προγραμματιστεί μέχρι στιγμής:
Στη Θεσσαλονίκη, στο περιφερειακό κατάστημα του ΙΚΑ στην πλατεία Αριστοτέλους στις 10.30 π.μ.
Στη Λάρισα, στο Εργατικό Κέντρο, στις 10.30 π.μ.
Στα Γιάννενα, στο Εργατικό Κέντρο, στις 10 π.μ.
Στην Πάτρα, στα γραφεία της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στις 10.30 π.μ.
Στο Αγρίνιο, στην κεντρική πλατεία, στις 10 π.μ.
Στον Πύργο, στην πλατεία ΟΤΕ και πορεία στο ΙΚΑ, στις 10.30 π.μ. Επίσης, τη Δευτέρα θα προχωρήσουν σε παράσταση διαμαρτυρίας στον ΟΑΕΔ, στις 10 π.μ.
Στη Νάουσα, στο Εργατικό Κέντρο και πορεία στον ΟΑΕΔ, στις 10 π.μ.
Στα Τρίκαλα, στο Εργατικό Κέντρο, στις 10 π.μ.
Στην Αρτα, στο Εργατικό Κέντρο, στις 10 π.μ.
Στην ανακοίνωση της Ομοσπονδίας για την απεργία επισημαίνεται:
«Η ανεργία στον κλάδο των Κατασκευών έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.
Από 200 χιλιάδες οικοδόμοι που ασφαλίζονταν στο ΙΚΑ το 2005, σήμερα μετά βίας φθάνουν τις 35 χιλιάδες και αυτοί όχι με πλήρη απασχόληση. Ανάλογη είναι η κατάσταση στο σύνολο του κλάδου.
Η κατασκευή κατοικιών έχει φρακάρει.
Τα δημόσια έργα είναι "παγωμένα", νέα δεν εξαγγέλλονται.
Τον Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας τον κατάργησε η τρικομματική κυβέρνηση.
Η ανεργία στον κλάδο έχει φέρει σε απόγνωση εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες.
Η εξαθλίωση που προκαλεί η ανεργία πολλαπλασιάζεται με τα χαράτσια, τους φόρους, νέους και παλιούς, την κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, την αύξηση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης, το ξεπαράδιασμα σε γιατρούς, φάρμακα, νοσοκομεία, την πανάκριβη Παιδεία, την ακρίβεια στα είδη λαϊκής κατανάλωσης.
Μαζί με αυτά, οι οικοδόμοι με το τρίτο μνημόνιο φορτώθηκαν ακόμα δύο χρόνια στην πλάτη τους για να θεμελιώσουν δικαίωμα σύνταξης. Χιλιάδες οικοδόμοι που περίμεναν να βγουν το 2013 και μετά στη σύνταξη, θα περιμένουν ακόμα δύο χρόνια, βιώνοντας την ανεργία, τη φτώχεια και την εξαθλίωση.
Υποχρεώνουν τους οικοδόμους να ανέβουν στο μαδέρι στα 60 χρόνια τους, με κίνδυνο για τη ζωή τους. Είναι φανερό ότι από αυτή την πλευρά θα θρηνήσουμε θύματα. Κανένας οικοδόμος δεν μπορεί να δουλέψει σ' αυτήν την ηλικία.
Δεν πάει άλλο. Ο δρόμος της αντίστασης, του αγώνα, είναι μονόδρομος.
Απαιτούμε μέτρα για την ανεργία, ανακούφιση των ανέργων, επίδομα ανεργίας στους ανέργους, κατάργηση του αντιασφαλιστικού εκτρώματος, μείωση του ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης στα 55 χρόνια».

πηγή: 902.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: